![]() |
3 Liiteet
jotenkin takaa olisi joustot hakusessa? maanantaina tulossa y-linki taakse ja sit venytellään.
|
3 Liiteet
taka aksula hakee paikkaansa akseli väliksi tulee 265cm.aikasta korkeelta näyttää lattiasta vesikouruun 205cm.piene kolo lattiaan kun nostettiin laatikko ja moottori niin ylös et tulee suora panssari runkoon kiinni ei jää mitään roikkumaan runkon alle.
|
4 Liiteet
kyllä se nyt vähän taipuu siis sen mitä iskarit antaa myöden
|
kai tohon pataan ahdistin tulee?
|
3 Liiteet
nyt on jouset sun muut alustassa paikoillaan kyllä siitä hyvä tuli. etu kumi nuosee 76cm ja kumii 82cm
|
4 Liiteet
tuli tossa vähän tuunattua ei välttämättä parras idea mut tykkään kyl itse
|
Kyllähän tuo helpottaa kaikkia huolto- ja remontinkorjuuhommia hurjasti. Suosittelen ku mun BJ:ssä just samallalailla.
|
Mistään mitään tietämättömänä mutta uteliaana on pakko kysyä, että mahtuuko tuo aukeamaan lokarien kohdalta enää sitten, kun alla on sellaiset renkaat, joille nuo pyöränaukot on tehty? Etenkin, jos keulaa joutuu aukomaan toisen etufillarin ollessa kivellä tms? Lokarit ei kumminkaan ihan kumisilta näytä. Huollon ja laiton kannalta systeemi on varmasti kyllä ihan unelma, ei siinä.
|
ootte te pehmeitä
järkee raiskata tollanen helmi.museokilvissä ois hinta aika kohallaan.tääl pohjoses myytiin tollanen museokilvitetty 5800e.ja meni kuulemma viikossa kaupaks ja ostaja oli kirkkonummelta.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
jäissä ollut projekti on taas tulilla
3 Liiteet
ei suuria juttuja mut nyt on renkulat alla ja tuli hivenen korkea.minä itse kuvassa 185cm säätäjä.mut näyttää se ainakin hyvältä kun ei tulisi kaatuma tautinen.kyllä toi flippi hässäkkä mahtuu aukee ja menee kiinni
|
toimii ja taipuu
4 Liiteet
tänään oli taas aikaa tehdä raasua huomista varten kun tuli luvattua kavereille neitsyt ajo talkoon ohessa. nyt on kaikki kunnossa ja huomenna etsimään niitä sulakkeita.pari kuvaa tuli koe vedosta otettua
|
Lainaus:
|
Mites genobi se meitin veto hajosiko mitään eli kun saan oman 40.sen iskuun miten kauan sen tarvii kestää että en häviä?
Kuvia koeajosta kiitos... |
veto
Lainaus:
|
pojalla oli kuvia
3 Liiteet
pari kuvaa oli allun puhelimessa.
|
on se kaunis
5 Liiteet
jep tänään tuli väsättyä ohjaus varret pikkasen ylemmäs ja kaaret sisälle(kiitos karekselle) vyöt ym turvallisuus jutut. no vaihtu siinä värikin vartin pohja töiden tulos kiiltävä vihree. teippaus tulee ensiviikolla ja sit se on siinä.
|
Pewkeleen komias väri.
|
On kyllä hieno väri :)
Aika huvittava näky ku on noin hyvät joustot tuollasilla sirkkelinterillä:D |
oot sitte vetäny saman väriseks ku mulla.komia väri.
|
Katto vielä valkoiseks ja vanteisiin uus väri, niin sehän siistiytyy kummasti. Mut on kyl niin kapeen näköset renkaat, että kannattaa varoo leikkautumasta asfaltin läpi noilla:D:D:D:D
|
sävy ei taida olla sama mutta läheltä liippaa
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=19913 Ja onhan toi avattaren bj sama värine |
ei tietoo
väri numerosta ei mitään tietoo mut samalla värillä kun kylälähteekin on vetässyt palleronsa.joku nesteen vihreetä säiliömaalia tuo on.
|
voi voi meikäläisen projekti on kyllä pahasti jäljessä vielä tätä mutta jos ensviikolla pääsis hyttää maalailee pikkuhiljaa...
Vedä nyt aksuloihin ja alustaan muutenkin jotain vellii viel ni siistiytyy sekin osasto... |
Sivu luotu: 18:30 (GMT +2). |