![]() |
2 Liiteet
muutama kuva lisää,ensi kerralla koitan olla mukana suzukilla kun saa tehostajan kiinni ja koe ajot suoritettua.
|
Lainaus:
|
Kiitokset kaikille omasta ja repsikan puolesta! Tässä hieman "valvontakamerakuvaa" matkanvarrelta.
|
Hmmm...tuolla sakken kuvissa näkyy porttaali gee tutussa paikassa mutta miksi se on vinssin varassa /: kun tuosta olen "nähnyt" ajettavankin, mitä nyt toisellla kierroksella yhdestä kikottimesta katkes alempana rinteessä pari oleellista pulttia joskus taannoin (;
|
Nonih, vähänkö nolo kuva "orvostapokkerista"!! Taas opin jotain uutta, jos ajaa 0,1bar paineilla, niin tarvitaan beadlockit myös sisäpuolelle rengasta, heh! Noh, sehän oli vasta järjestyksessään toinen testi-ajo ja talli-illat jatkuu. Lava ehdotuksiakin tuli monenmoisia, taisi kuviot taas muuttua... . Toi "pokkerinpyöritys" ylämäkeen on muuten voimalaji, ei oikeen meinaa onnistua tällaiseltä kuivan kesän oravalta, painoa mukavat 85kg(siis renkaalla). Kaikenkaikkiaan hieno päivä.
|
Kiitos kaikille ajopäivässa, erikoisesti kaikki autta minulle milloin mä oli säilytti :o. Oli hyvää aika minulle. Nähdään taas!
|
1 Liiteet
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Itse asiassa shitbulleista on tähän mennessä tullu ihan hyvä kuva !! Tässä tapauksessa vaan kivenkulma toimi rengaskoneena ja pullautti sisäkehän mäkeen. |
Lainaus:
|
Lainaus:
sama tulos allTerrainista aina siihen kareksen ainoon oikeeseen irokkiin asti |
Lainaus:
On se hyvä etten kumminkaan vaivaks asti roikkunu sun näkymättömän autos perässä narussa. |
Lainaus:
Ja mitä tulee ainooseen oikeeseen renkaaseen niin en ole milloinkaan mielestäni sanonut että irok olis sellainen mutta mitä tulee keliin niin irok tuntuu ainakin mogsun alla toimivan erinomaisesti ja minä nyt olen paremmin semmottinen sunnuntai offari niin näistä mitään ees ymmärrä kunhan ajelen mutta jossain muissakin autoissa joskus olen irokkeja nähnyt niin ei kai ne ihan huonojakaan ole (: |
Näinhän se on
NYYBI: vähän näyti siltä että vetäs kalliot jäähän heti kun vähäkin pyörä pyörähti.
Just toihan se on talvikelissä paha, kallio jäätyy kyllä just siinä samassa ku kummi vähä sutasee??? |
Lainaus:
Hyvä että joskus tulee videokuvaa myöskin täysin vakioautojen menosta, rymyryhmän menoa on ymmärrettävistä syistä kuvattu kaikissa tapahtumissa runsaammin. Belkialainen vierailija oli tolla patrollilla mukana, ensimmäistä kertaa metsässä, kuoleentuneet jouset, kuluneet renkaat,astinlaudat ja vetokoukku! Olosuhteisiin nähden hermo piti hyvin ja yritystä riitti, siksi nuotiolla palkinnoksi bronssia ( III-karhu ). Lopuksi ajeltiin samat reitit HJ:lla, alla uudet wranglerit, pääsi vertaamaan kunnon renkaiden vaikutusta etenemiseen. |
Sivu luotu: 21:28 (GMT +2). |