![]() |
Mistähän ex offipalstassa käytetyn avattaren löytäs?
Omaa tuttua ja turvallista yksilöä olen vähä väliä miettiny, minne se on mahtanut hävitä..? |
Lainaus:
löytyykö tuolta |
Ihan uteliaisuutta, ketä tohon raatiin kuuluu joka valitsee 10 kpl "loppukilpailuun"?
|
Mukana ollaan
|
Raatiin koostuu allekirjoittaneen lisäksi offipalstaan kuulumattomista vahvoista internetvaikuttajista ja onpa mukana yksi graafikkokin
|
Mukana,onhan tuo avatar varta vasten teetetty teamin logiksi
|
Mie haluun Elmerin mukaan kisaan :)
|
Lainaus:
Ja Racing Rabbitin susukissa istuu jänes :eek: Saija jos osallistuu niin sen alla on Moottoripyärä eikä mopo:cool: Akikyn lelu on varmaan tuttu Internet vaikuttajille... Son ressilelu:p Harborcruiserssien isot kirjaimet HC eivät ole mitenkään kytköksissä Habbohotelliin.... ehkä jätkät on happoja... mut eihä se tähä liity... no :rolleyes: |
Jopas nyt kuittaillaan :)
Alustan finalistienvalintatilaisuuden kyllä huolellisesti jotta raadille ei mikään jää epäselväksi. |
Tää kilpailu haisee niin pahasti että tarttee olla siileilläkin nasset päässä! Eli olen mukana.
|
Yksi parhaista on kyllä Rolling Jeep, mutta kisaan on laitettava myös käyttäjä, tai kyttääjä tai jotain. Perusteluina muuta kuin kilpailun asettajan kriteerit, eli se on selkeä, aikaa kestävä, neutraali (siis ei ärsytä ja puske esiin). Racing Rabbit ja SS:kin on erittäin erinomaisia.
|
Mukana ollaan vaikkei mikään erikoinen olekaan.:)
|
mukana
|
liitytää joukkoon
|
Mukana:D
|
SLCK:n hallituksen enemmistön lupa saatu osallistua tähän kilpailuun eli mukana HEP!:p:p
|
Mukana. :o
|
Minä myös
|
Mäkin voisin olla.
|
Häh?
Luulin olevani mukana jo? jokatapauksessa vois koittaa, alkuperäinen "artistic" opus löytynee profiilista... |
Ilmoittaudun mukaan :)
|
Omaa ei muista kukaan mutta kokeillaan kuitenkin :)
|
Jep, minä myös.:)
|
Kas pieni muisto entisestä tallista...
|
mieki mukkaan.
|
Sivu luotu: 16:42 (GMT +2). |