![]() |
Sekaan vaan,kysymykseen vastaus ylempänä.
|
Jos on vaasasta joku muukin lähdössä niin itse lähden 13:15-13:30 ajelemaan paikkaa kohti eli perässä kun ajaa niin löytää perille
|
5 Liiteet
Kuvatuksia
|
5 Liiteet
Lisää kuvia
|
1 Liiteet
Vielä lisää
|
Nonniin kuvat latautuu profiiliin hiljalleen.Kuvia tuli otettua 90kpl joten hetki menee
|
oho! herra veli-matti mikä hieno paikka! :) toivottavasti mä pääsen mukaan seuraava kerta. kuinka kauan olitte ajossa? kuinka pitkä se "reiki" on?
|
Profiilista löytyy kans kuvia ajoista.
|
Lainaus:
|
Noniin nyt on kuvat netissä http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=650
|
Oli hyvä ajo/talko päivä :)
Toivottavasti kohta uudelleen.. Seurava kerta pitäis päästä omalla autolla ajelemassa,kun olin tämä kerta vaan "citymaasturilla" ;) Vaikka sen kanssa kävi myöskin ajaa radaan läpi.. ;) |
RUUSA07 pyysi välittämään kiitokset kaikille mukana olleille, kun itse ei pääse koneelle
|
Kiitos myös minulta kaikille talkoolaisille.
|
Voe harmi ettei päästy paikalle...
mutta pidettiin "omat kivat" hirvimetsissä... |
Lainaus:
|
Mustassaaressa ajellaan vielä ennen joulua, mutta tarkaa ajankohtaa ei vielä tiedetä. Ajankohdasta saa antaa ehdotuksia tänne tai kapulaan 0400-925 169. KIITOKSIA VIELÄ TALKOOLAISILLE.
|
Lainaus:
Oma näkemys hyvästa ajankohdasta (aikatauluni mukaan) ois tossa marraskuun puolessväliss, ennen sitä aikaa on ns "vähissään" |
marraskuun puoliväli sopii hyvin ainakin meille
|
Kuulostaa mullekin hyvä. Ehkä siihen mennessä on saatu range kuntoon ja katsastettu.
|
Mullekin sopii myös hyvin. uaz on jo valmiina tuohon mennessä.
|
Ajeltaisko Mustasaaressa taas 22.11.08 noin yhden maissa ilatapäivällä?
|
Kyllähänse mulle passaapi
|
Pitänee järkkäillä vapaata
|
Onpa maakunnas rauhallista. Seinäjoen pojatkin taitaa nukkua jo talviunta kun ei oo näkyny eikä kuulunu.kyllä tääläkin päin puhtaan suomea .:D on vaasan pojilla kans aika rauhallista.:D Mutta tehtiin hyvä rata ja lisää on tulossa ensivuoden puolella on uudet kujeet !! :confused::):D:D
|
Sivu luotu: 23:21 (GMT +2). |