![]() |
Mersun vanteet saa myös just sellaiseks, kun haluaa. Alkup vanteet 2" ulospäin levittämään. Tumppi kuulemma tietää mistä saa..
TEMÄHIK |
o4oo182187 tuolla voi olla vielä vanteen levennys palvelu... tai sitten ei.
|
täällä on vanne työt,niin levennys kuin kavennus ja keskustan liikutukset.kaikkia sorvitöitä tarjolla,kohta myös jyrsintää 0407459395 herlevi lohja
|
Jep Jep! Mietinkin sitä keskustan siirtoa mutta koneet puuttuu. Vielä sen verran, että missä kohdassa muilla mersumiehillä on tuo keskusta vanteen ulkoreunasta vanteen keskiöön kun vanne on 10*15. Siis itse levennetyissä vanteissa?
|
Itte ostin Auto-Berneriltä LT35 vm.-00> volkkarin alkuperäiset "pelti"pyörät, on kunnon materiaalia, laadukkaat ja makso 37,-/kpl(kyselin Raskoneelta vastaavan mersun vanteita mut hinta jäi 45,-/kpl)
Keskiöt irti ja offsetti sitte just sovivaksi omien renkaiden leveyden mukaan, kiitos valmiista mitasta Mikko V:lle Poriin.. ja eikun hitsaten 10" leveisiin irtokehiin+B-L Offsettiä en nyt muista ulkoa, mutta oli aika lähellä nollaa 16/35-15 pyörillä, käytännössä niin sisällä kun mahdollista, ratti ääriasennossa mahtuu juuri pyörimään ilman hankaamista pitkittäis-tukivarteen. Mittasin etäisyyden vanteen sisäreunasta keskiön sisäpuolen kiinnityspintaan joka on 13cm |
Lainaus:
Lainaus:
Oliskohan noissa TML vanteissa varaa levittää sisäänpäin vannetta niin samalla offset pienenisi (haaveissa myös leveämmät renkaat joten vanteen leveydestä olisi vain plussaa... |
Lainaus:
ja itse tekisin nyt mielummin 16" vanteet |
jospa -ranke- pukkais tänne kuvat, 16" alkup vanne levitetty vähän ulos + beadlock, melko asiallinen paketti ainakin 13" boGGerille
|
onko kukaan kokeillu chevy vanin g20 vanteita yks kaveri muisteli että siitä kävis(huom muisteli)
|
Lainaus:
|
meinasit varmaan että keskireikää isontaa?
|
Lainaus:
|
ok.onko porukalla mistä käy ihan suoraan ilman muutoksia?
|
Lainaus:
aluvanteita taitaa saada nykyään teetettyä vaikka minkämoisia jotka enemmän ja vähemmän katulaillisia ku teräksestä itse väännetyt |
kiitti tiedosta
|
Jos Possun vanteita meinaa niin pitää olla niitä ns. vanhan offsetin vanteita. Niissä ET on suunnilleen samaa luokkaa mitä mm. BBS:n G-meseen tarkoittamissa 7x15" vanteissa (+23 tai jotain). Niissä siis 33/12.5" pyörii hyvin. 36/12.5" TSL tarvii em. vanteille levitys spaicerit luokkaa 25-30mm. Mulla 30mm paikallaan. Tästä voi vähän haarukoida sitä sopivaa ET lukua...riippuen tieten renkaan/vanteen leveydestä myös (esim. 8x15" vanne ja siihen 35/12.5" gummi voisi sopia sellaiseen ET 0 ja ET-10 välimaastoon?). Possun uudemmat vanteet liikaa sisäänpäin levittäviä (jotain + 50 luokkaa)...kuten varmaan monet noista pakettiauton "tarvikevanteista" (sprinter/LT tms)
|
Sivu luotu: 15:18 (GMT +2). |