![]() |
Nyt on pari duelereille tilattu sitten ihan kaupasta eli vaihdossa voidaan huomioida toistaseks:
-Raha -92 tai uudemman suburbanin/tahoen karjarauta -Chevy 305 vm85:seen sopivat hyväkuntoset ruiskusuuttimet -Ei se vielä savuta pahasti, syöttöö isommalle! -Ei se vielä savuta pahasti, syöttöö isommalle! |
Et sattus läppäriä tarviimaan?
Speksejä: HP-Compaq Nx9005 AMD Athlon 2400+ 512 Mb DDR-RAM 80Gb kovalevy uusi Polttava CD-asema PCMCIA-kortti USB2 Buffalo airstation WLAN Lisenssillinen XP-home asennettu. Virusohjelmat ajan tasalla. Mukaan GPS-vastaanotin, 12v autopiuha. -P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lada Niva, miehille, joille polutkin on teitä. "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
Eipä oikein ole läppärille tarvetta, Just myin ylimääräsen pois..
Edited by - Kojo on 25/04/2008 17:34:02 |
Tuliskos matkahuollon kautta Raaheen?
|
Joo, matkahuolto kuskaa tarvittaessa.
-Ei se vielä savuta pahasti, syöttöö isommalle! |
et haulikkoo tarvis? mulla olis yks ylimääräinen puoliautomaatti jos kiinnostaa. vois jonkin näköistä vaihtokauppaa harkita.
Toimii jos toimii. |
Enpä taia tarvia....
-Ei se vielä savuta pahasti, syöttöö isommalle! Edited by - Kojo on 09/05/2008 09:29:59 Edited by - Kojo on 16/05/2008 21:28:28 |
|
Kun käyttiksessä on jo eeberi...
-Ei se vielä savuta pahasti, syöttöö isommalle! |
Jep. Mut ilmoittele jos tulee tarvetta kuitenkin, niin katotaan ellen ole hukannut lämppäriä mihinkään.
|
Juuh pidetään mielessä jos vaikka joku tuttu sattuu tarviin tms
|
Uppista, oli jo sivulla 6
|
Mikäs olis päivän tiukka hinta?
|
450 egee..
|
Tämä tapaus lienee käsitelty
|
Sivu luotu: 04:18 (GMT +2). |