Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Maasturista huoltoauto. (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=3001)

24.01.2005 22:59

kyllä muistelen että lj: kohdalla olis ollut poikkeus maksut kallistuu
kait niitä paku lj:tä on mällätty oikein urakalla ja maksut siten noussu?

Note! This message was posted anonymously!

Homer 25.01.2005 00:12

Mulla (HJ61) laski liikennevakuutus, mutta osakasko nousi. Yhteenlaskettuna vakuutusmaksu laski, vaikka en nyt muista paljonko.

Edited by - Homer on 25/01/2005 00:14:00

16.02.2005 18:29

mites vakuutusyhtiöt tulkitsevat tuota huolto-autoa, onko se heidän silmissään pakettiauto, henkilöauto vai mikä? Ja onkohan huolto-autolla alemmat vakuutusmaksut henkilöautoihin verrattuna pakettiautojen tapaan vai onkohan tiedossa nousua maksuun. Kyseessä pajero, joka muuttuu huoltoautoksi perjantaina.

Note! This message was posted anonymously!

Gegguli 16.02.2005 19:27

Itse rekisteröin hj61 huoltoautoksi ja siihen tarvittiin viilapenkki, pakki ja takapenkit pois. vero tippui 800€ 120 euroon. noh. eilen tuli sitten lappu konttorilta et autoa ei saa käyttää muuhun kuin huoltoajoon.

Gegguli 16.02.2005 19:35

itse rekisteröin hj61 huoltoautoksi ja siihen tarvittiin viilapenkki, pakki ja penkit pois. vero tippui 800€ - 120 euroon. noh... eilen tuli konttorilta semmonen lappu missä oli mukana uusi rekisteriote..
"viranomaisten antaman tarkennetun ohjeen mukaan huoltoautojen erikoisehtoihin lisätään auton käyttöä koskeva rajoitus, ajoneuvojen ja koneiden huoltoon sekä korjausmiehistön ja välineiden kuljetukseen tarkoitettu auto."

Elämä on!

Ex_inkkari 16.02.2005 19:47

Lainaus:

quote:
itse rekisteröin hj61 huoltoautoksi ja siihen tarvittiin viilapenkki, pakki ja penkit pois. vero tippui 800€ - 120 euroon. noh... eilen tuli konttorilta semmonen lappu missä oli mukana uusi rekisteriote..
"viranomaisten antaman tarkennetun ohjeen mukaan huoltoautojen erikoisehtoihin lisätään auton käyttöä koskeva rajoitus, ajoneuvojen ja koneiden huoltoon sekä korjausmiehistön ja välineiden kuljetukseen tarkoitettu auto."

Elämä on!

Miten viranomainen valvoo tuota huoltoajo pykälää ??? onko tässä joku systeemi jolla varmistetaan että auto on "huoltoajossa".

City Offari

tiipe 16.02.2005 19:52

kaikki ajo liittyy huoltoon jollain tavoin ainakin mulla mut jos tulee kiistaa niin tarttee vaihtaa bensa moottori eli 302cid sen saa ainakin leimattua tilavuuden puitteissa eli odottellaan päätöksiä .

"näin se homma etenee"

Tapsa 16.02.2005 19:52

Lainaus:

quote:Tapsa112, entä jos laittaisit tuonne sivun ylälaidan Search: -lokerikkoon sanan huoltoauto. Tulee aika paljon vastauksia näihin jo moneen kertaan puituihin kysymyksiin.
Katoppas tuota päiväystä milloin tämän langan aloitin. Väitänpä että ennen tuota ei huoltoautoista ole tällä palstalla hirveesti höpisty.....

Homer 17.02.2005 17:49

Lainaus:

quote:
noh... eilen tuli konttorilta semmonen lappu missä oli mukana uusi rekisteriote..
So what? Niinhän se on ollut koko ajan.

Sivu luotu: 08:57 (GMT +2).