![]() |
"miten toi TOSIMIES kategoroidaan?"
Tosimies ei tollaisia kysele, HÄN TIETÄÄ OLEVANSA LAJIN EDUSTAJA! Note! This message was posted anonymously! |
Nyt se on selvinnyt, ei tullut keikkaa kuhmalahdelle kun russian poppoo tulee suoraan mansesteriin, olis kyllä ollut mielenkiintoo ko paikalle, kun se ei kumminkaan liene ihan pohjaton... toivottavasti vielä ehditään heti alkuvuodesta.
Lisäää... tekee hyvää |
No nyt on ajettu tapanina + 2 kertaa uutena vuonna.
tänään ei tarvinnu liukastella jään vuoksi =) oli sulanu pois eikä ilman pikku remontteja selvitty taaskaan ! näin on näreet. sellaisia paikkoja joissa ei eilen oikein päässy niin tänään meni ilman lukkoja vaikka peruuttaen. mutta taasen keväällä lumien sulaessa jatkuu ajaminen ja todennäköistä on ettei mukaan oteta juuri yhtään safaari autoja.... teemu Edited by - Teemu on 01/01/2007 12:02:00 |
tuota kaatunutta suikkaa kaupattii mulle mutta olen hukannut yhteystiedot nii voisko joku
joka kaverin tuntee nii vinkata numeroo tai mailiosootetta!!? KONEMIES ON ERIMIES |
noniin nyt näyttää talvi loppuvan. etelä puoli on jo lumeton . .
maan tarvitsisi sulaa vielä jotta pitoa saataisiin! |
5.5. lauantaina olisi tarkoitus ajella Kangasalla taas talven jälkeen. Ilmoittautumisia voi soitella p. 040 7688284 / Teemu. _________________________ RangeRover V8 Modified Mercedes Benz G300D Mercedes Benz ML |
Kameran kanssa saattas lähteä. onko autoja lähdös ? Note! This message was posted anonymously! |
niin itse olen "netitön nyt" puhelimesta tämän tempaisen ja ilmoitukset
suoraan puhelimeeni! voi tulla SAFARI autolla EN JÄÄ KORJAAN JOS HAJOAA! MUTTA AJAMAAN TULOSTA ON ILMOITETTAVA koska rajallinen määrä ajamaan pääsee enkä lue palstaa. lisätietoa ilmoa: teemu oksanen 040 7688284 |
AJOT PERUTTU ! _________________________ RangeRover V8 Modified Mercedes Benz G300D Mercedes Benz ML |
Sivu luotu: 17:48 (GMT +2). |