![]() |
"Se on vaan tyhmää maksaa liikaa" olipa aika typerä kommentti! Rahaa menee varusteisiin ja auton huoltoon. Mielestäni se ei ole fiksua "huoltaa" Vetteä naapurikorjaajan takapihalla vaan ainoo vaihtoehto mulle on Metro-Auto. Palvelu ja huoltolaatu on ollu aina erinomaista. Varusteet maksaa vielä pikkasen, kun auto on top niin varustekulut laskee mut huoltokulut kasvaa.
Note! This message was posted anonymously! |
Metro-auton hinnat tiedetään ja huollosta voidaan olla monta mieltä. Ne säätivät mun C4:en sytytystä 6 (jep ihan oikein kuusi) tuntia ja yrittivät laskuttaa sen.. On edelleen typerää maksaa liikaa.
Note! This message was posted anonymously! |
Tässä tilastotietoa mitä vetten ylläpitäminen on itselleni tullut maksamaan (ajelen myös talvella nastarenkailla):
vuosi 2001: 3643,91e (ajokilometrejä 5610km) (työssä) vuosi 2002: 1477,03e (ajokilometrejä 3850km) (työtön osan vuodesta) vuosi 2003: 1205,16e (ajokilometrejä 3352km) (työtön) Kaikki huollot pyrin tekemään itse. Mutta vuonna 2001 auto meni rattilukkoon ja kuluneilla virtalukon avaimilla en saanut sitä enää auki. Tilanne oli aika nolo, kun olin reteästi pysäköinyt auton marketin eteen, enkä parkkipaikalle.. ihmiset naureskelivat, kun piti sitten loppu viimein hinauttaa auto korjaamolle, jossa vaihtoivat tuon lukkopesän uuteen (3 tunnin laskutus n. 200e) Oikein hyvinhän tuo sopii työttömän ympärivuotiseksi autoksi.. ei ruostu ja esim. vuonna 2003 meni vain 100e/kk rahaa autoon. _________________ 1985 Vette - 230hp Edited by - FrostWind on 10/02/2004 11:14:20 |
Sivu luotu: 18:55 (GMT +2). |