![]() |
Joko on kaupat sedän kanssa sovittu, vai???
Jos ei, niin oisko vielä kiinnostusta vaihtaa minun Mersuun ja mimmosella välirahalla? Laita siinä tapauksessa vaikkapa privamailia... -P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
Setä viellä miettii...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx "Oikastaan tästä, kyllä tuonne puronvarteen pääsee" Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä! |
kinnostaisiko vaihtaa rockyyn? 2,8 vapari -92 F70 pätkä, huoltoauto, recaron penkit sisustettu turkkipellillä sisältä, raidin todella pieni ratti, työkaluboxissa 2x8" subeille boxit jos hifistely kiinnostaa ja mahdollista saada mukaan paikoilla olevat rokkarit. nyt alla 235/75/15 kumit mankeleilla, mukaan on mahdollista saada 12,5 X 33" mudterrainit + 10x15" vanteet. autoon hiljan vaihdettu jakohihnasatsi periin ja laatikkoihin öljyt + muuta pientä.
Ei muuten jaksa sataa.. |
Juu vois kiinnostaa pistä kuvaa mammito(at)suomi24.fi
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx "Oikastaan tästä, kyllä tuonne puronvarteen pääsee" Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä! |
meni jo!
| Sivu luotu: 19:03 (GMT +2). |