![]() |
Lainaus:
Näin se menee mun kokemusten mukaan. Toki laite ei ole ihan tämän kevään mallia mutta kalibroitu se kuitenkin on. --Teknik, sano ryssä kun saranan näki.-- Kuvia matkan varrelta |
Niin muuten teki mittaaja viimevuonna että tukki putken niin sai sillai läpimenevän arvon HC:lle. Ei kyllä mitään reikää havaittavavissa, mutta ei se isoa reikää varmaan putkessa tarvikkaan.
Note! This message was posted anonymously! |
Noissa toyotissa vanhuuttaan hapertuu ja halkeilee virranjakajan kansi. Kipinä rupee hyppimään sinne-tänne jakajan kannessa ja tulpat jättää kipinän väliin.... Seos jää palamatta.
Jakajan kansi ja tulpat ja johdot uusiks ja menee komeesti toiset 500 tkm. TEAM UZMANZAA |
kävin näyttämässä ventoa (1.8 bensa) vuosikatsastuksessa ja ajokieltohan sieltä tuli!
merkittävä haitta ympäristölle tai jotain sellaista paskaa.... arvot co- 8.32 tyhjäkäynti ja kierroksilla 10.00 hc- 541 kierroksilla 503 lambda 0.72 o2 1.8 ja kierroksilla 0.54 ennen konttorille ajoa edellinen omistaja oli vaihtanut tarvike katin ja lambdan (biltema/motonet) varmaankin. itse vaihdoin tulpat, johdot, jakajan kannen ja pyörijän kun oli tiedossa että päästöissä jokin ei ole kohdallaan... tutkin myös alipaine letkuja mutta ei niissä ainakaan silmämääräistä vikaa/vuotokohtia löytynyt. olisiko ideoita mitä vielä voisi itse tehdä ennenkuin korjaamoon pitää vaivautua Note! This message was posted anonymously! |
Vois ARVATA että ventossa vois olla "ryyppy päällä" elikkäs ruiskun vedenlämpötila-anturi rikki?
-74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
Lainaus:
--Teknik, sano ryssä kun saranan näki.-- Kuvia matkan varrelta |
Sivu luotu: 05:16 (GMT +2). |