![]() |
Tekeekö Ipe rengashommia ? Sulla oli kyllä tosin oman lintan gummi tyhyjä kun kävin tontilla kahveella :). Töllötin kateellisena Ramia kun puksutin poijes.
Nissan kestää |
Mä vaihatin tossa alkutalvesta vanteilta 31x10.5 all terrainit pois ja saman kokoset hakkapeliitat tilalle. Määritys pajerolle vaihteli välillä henkilöauto-maastoauto-pakettiauto ja oli sillonkin kassalla erimielisyyttä hinnasta. Mut pidin tiukasti puhelimessa luvatusta kiinni ja maksoin 60€, siihen hintaan kaivoivat toiset pyörät kontista, laittoivat viel ne alle tietysti tasapainotuksen kanssa.
|
Lainaus:
Minä olen kyllä ollut cruzin savolaisten kanatassa sijaitsevaan toimipisteeseen varsin tyytyväinen. Palvelu sekä takuut on pelannut ja jos on jotain hässäkkää/ongelmia ollut, niin ne on kyllä hoitunut/hyvitetty minua tyydyttävällä tavalla. Pienissä päissä on suuria suunnitelmia |
[/quote] mikä firma? Rengas Salo? _____________ Jeppis meininki! [/quote] ketola pertelin pualelta |
Kyllä alkoi hirvittämään kun Nivaan saapuu Saksasta renkaat ja ne pitäisi laittaa vanteille (joista ensin kiskoa vanhat kumit pois) ja tasapainottaa ja laittaa uudet sisäkumit - ilmeisesti hommalle voi tulla satakin euroa hintaa kun menee väärään paikkaan :O. Lakalaivan euromaster on kyllä ollut perinteisesti edullinen, mutta kaipa se vaikuttaa meneekö hoitamaan asiaansa kuljetusliikkeen autolla vai ihan siviilinä. Ainakin viimeksi Nivan sisäkumin vaihto ja tasapainotus maksoi 5 euroa (siis yksi rengas).
Ei kellään satu oleen kokemusta Mouhijärven tai Hämeenkyrön kumikorjaamoista, uskaltasko niitä kokeilla kun olisvat lähinnä? |
Lainaus:
Tuon takia mä ostan kaiken verkkokaupasta. Jos mulla on tuote missä on ongelmia niin siellä ei vikistä siitä että se on mun ongelma vaan ne ottaa tuotteen sinne ja korjaa sen. Ja mikäli osa ei ole kovin kallis niin ne vaihtaa sen samantien uuteen. Ei mitään ongelmaa takuiden kanssa. Ehkä osat ei ole halvimmat, mut palvelussa ei ainakaan ole mitään valittamista. Muinoin ne lähetti postia että virtalähde ei täyttänyt jotain eu standardeja tai jotain. Siitä 3v niin ilmoittelin että mullahan on edelleen tuollainen virtalähde hyllyssä, et kuis tehdään. Vein sinne ja sain tilalle huomattavasti paremman virtalähteen :) Alkuperäinen oli muistaakseni 300w ja uusi oli 450w.. -- Ensi kesän hittituote on oma rakentelu projekti -- Nerd-O |
Lainaus:
Mukana ku pukama,se o vi(n)ssi homma! http://www.ipefix.fi Tee sinäkin työstä harrastus...eiku.. |
Lainaus:
|
Kävin äsken mouhijärven kumikorjaamolla, vanhojen renkaiden irrotus, uusien päälle laitto, tasapainotus ja allelaitto maksoi 40 euroa, ja siihen päälle uudet (traktorin) sisäkumit 10 euroa kipale. Palvelu oli oikein hyvää, vanhat renkaat pestiinkin.
|
Sivu luotu: 22:29 (GMT +2). |