![]() |
Keskittämisalennuksia ei saa keskittämällä ajoneuvovakuutuksia samaan yhtiöön, esim. Tapiolasta saa muistaakseni 15% kun siellä on esim. ajoneuvo- henki- ja kiinteistövakuutus.
Alennus lasketaan vasta "bonusten jälkeen" eli se ei ole läheskään niin suuri kuin ensikuulemalta tuntuu. Lainaus:
Lainaus:
Suzuki SJ410 -84 liikennevakuutus lähtöhinnat, paikkakunta Haapavesi: If 241 euroa Fennia 464 euroa Tapiola 265 euroa Pohjola 311 euroa Turva 273 euroa Lähivakuutus 282 euroa |
tuli tossa itsekin vaihettua yhtiötä suurin syy oli ajoneuvonkuljetus perävaunu kokonaismassa 2700kg liikennevakuutus +osakasko if:ssä n.240e vuodessa pohjolassa samat n.30e ifissä sitä kutsutaan raskaaksi perävaunuksi ja pohjolassa se menee ihan samalla kuin tuollainen kaljakopan kokonen vaunukin.ja oli hoojiin vakuutuskin halvempi kuin ifissä.
|
Zekkas toi topicci, lähinnä sitä että olet selvillä mitä olet oikein vakuuttanut.
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=42641 Juha |
HJ61 -89, paikkakunta Hyvinkää ja vakuutusyhtiönä Turva
Henkilöautoks rekisteröitynä: - liikennevakuutus 864€/v - hirvi, palo, ilkivalta, varkaus 151€ omavastuulla 100,18€ Huoltoautoks rekisteröitynä: - liikennevakuutus 696,56€/v - hirvi, palo, ilkivalta, varkaus 151€ omavastuulla 100,18€ |
Lainaus:
Omassa HJ:ssa laski vakuutus sen 164€/v ja käyttömaksut muistaakseni n. 600€, joten eiköhän todellisuudessa pakuksi/huoltoautoksi muuttaminen kannata taloudellisesti aikasta hyvin... |
Polo 1.0 1990 417E/vuosi pelkkä liikennevakuutus 0% bonuksia
Trooper 2.8td 1990 817E/vuosi 15% bonuksia liikenne ja laajaosakasko 140E/Vuosi Sierra 2.0 1990 758E/Vuosi pelkkä liikennevakuutus 0%Bonuksia Micra 1.0 1985 458E/Vuosi pelkkä liikennevakuutus 0%Bonuksia Corolla Dx 1983 537E/Vuosi pelkkä liikennevakuutus 0%Bonuksia Ja kaikki Tapiolassa ja korvaukset on toiminut minulla erittäin hyvin ja nopeasti kuten myös kaikki muutkin vakuutus asiat. Team Rotta-Racing Espoo |
Mites nykyaan on kaskon kattavuus? Siis onko auton kayttotarkoituksen mukainen? Maastoautoissa korvaako maastokaytossa tulleet vauriot?
SLCK 62 FJ Cruiser -08 |
En usko koska vakuutus ei kata myöskään radalla tapahtuneita vaurioita
Mut poikkeuksia voi kyllä löytyä, tiedä sitten.Mut luulisin et ei korvaa.Mut tos ei kyl puhuta mitään itse autosta Mitä kaskoon ei kuulu? Kaskoon eivät kuulu * autossa säilytettävä irtain omaisuus, kuten vaatteet sekä ääni- ja kuvatallenteet * autokilpailuun tarkoitetut varusteet, kuten erikoismittarit * laittomat laitteet, kuten tutkanpaljastin. Team Rotta-Racing Espoo Edited by - Rotta-Racing on 12/03/2008 21:13:09 |
Oli aikoinanan Lähivakuutus ja joku yön Timo keikkas autosta stereot ja kaiuttimet ja itse ei saanut muuta kun pahan mielen kun meni yhtiöön korvausta hakemaan ja sielä joku pässi vielä sai olon tuntumaan siltä kuin olisin itse autoni tyhjännyt. Eli en voi henkilökohtaisesti suositella pätkääkään tätä yhtiöt, mutta tämähän on vain minun mielipide jokainen tehkööt omat päätöksensä. Nykyään Fennia ja pari vahinkotapausta sattunut ja ei mitään ongelmia korvausten kanssa joten ilomielin makselen paljonkin laskuja ko. yhtiöön
LADA Niva 1989(In Memoriam) Mitsubishi Pajero 1991(In Memoriam) Toyota HJ60 1983 |
Sivu luotu: 23:08 (GMT +2). |