![]() |
Eiköhän se Trulezki äkkiä töihin rientäs jos siltä hajois kone ja se tarttis siihen osia.
|
Lainaus:
Ei mulla ole mitään visioo mitä tekisin jos olisin diktaattori, todennäköisesti kavaltaisin valtion kassan ja muuttasin johku missä valkosta miestä ei oo nähtykään aikasemmin. -- trulez Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
- Laskos - "Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita" - Juhani Tamminen |
Lainaus:
/* Life Begins at 35" */ |
Ettei vaan olis siitä puhe mistä puute? Freudilainen?
- Laskos - "Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita" - Juhani Tamminen |
Jos Kariksesta tulee joskus Suomen diktaattori muutan heti ulkomaille ennen kuin rajat sulkeutuvat.
- Alle 130-kiloisilla ei ole mielipiteitä. - |
Vallankumous on tulossa ;) Uudet ajat ovat käsillä ;)
- Silloin tällöin PetriSimolin.COMissa järjestetään megachatteja. Megachat tarkoittaa suomeksi illan pituista chattia jossa tietyin väliajoin jaetaan ilmaista tavaraa pois pienien tehtävien viihdyttämänä. - |
pitääkö joka kanavalla olla oma homo show.mitä näitä nyt onkaan
Kaappihomo ohjelmat +julkkihomot,MB? JS?. Ei homoudessa mitään mulle haittaa ole,koska onneksi lisääntymätön parisuhde. Eduskunnassa vuosia sitten puitiin homo ja lesbo parien keinohedelmöitystä . (kirjoitus lehdessä)kai homoparia saa keinohedelmöittää mun puolesta-lepakot ? |
Autoverotuksen
|
Sivu luotu: 08:23 (GMT +2). |