Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Rautalankaohjeet sisäänkirjautumiseen (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=1475)

28.09.2005 17:31

Sähkö postini on muuttunut loppuosaltaan se on nyt surfeu.fi voisitko muuttaa sen se on varmaan syy miksi en pääse kirjautumaan t.offbros.

Note! This message was posted anonymously!

offroadjouni 29.09.2005 14:13

Lainaus:

quote:
Sähkö postini on muuttunut loppuosaltaan se on nyt surfeu.fi voisitko muuttaa sen se on varmaan syy miksi en pääse kirjautumaan t.offbros.

Olis muutettu. Katohan tuliko postia.

/* Life Begins at 35" */

29.09.2005 17:05

Joo kirjauduin sisään uudella salasanalla mutta olen edelleenkin anonyybi t.offbros

offroadjouni 29.09.2005 18:55

Lainaus:

quote:
Joo kirjauduin sisään uudella salasanalla mutta olen edelleenkin anonyybi t.offbros

Siis kirjauduit sisään? Eli se hyväksyi sun salasanan? Sit sulla on nettiasetukset liian tiukalla kun cookiet ei tallennu koneelles.

/* Life Begins at 35" */

29.09.2005 20:18

Ahaa just päivitin palomuurin.

14.12.2005 22:04

Rekisteröidyin forumille, mut sähköpostiin ei tullu salasanaa vaik osote oli oikein.!!
Missä vika??

10.12.2006 11:19

mulla olis sama ongelma ku edellisellä nyybillä! ei oo s-postiin tullu mitään! _kävikökipiää_

10.12.2006 19:48

ja mua kiinnostaisi tietää onko tässä foorumissa mitään HAKU-toimintoa kuten on esim. motonetin keskustelupalstalla???
-Eli jos haluan lukea kaikki tarinat, enkä muuta, missä mainitaan esim. sana "range", niin onnistuuko tällä forum-systeemillä??

helppiä hei äkkiä, herrat?!

Tarke 10.12.2006 20:06

Mikä mättää kun mun salasana ei jää muistiin, täytyy aina erikseen katsoo sähköpostista.

offroadjouni 10.12.2006 20:16

Haku löytyy valitsemalla ylhäältä pudotusvalikosta "searh".

Jos selain ei tallenna salasanaa, niin sulla on liian tiukat selainasetukset kun evästeet (cookie) ei tallennu.

/* Life Begins at 35" */

Heguli 10.12.2006 20:25

Lainaus:

quote:
ja mua kiinnostaisi tietää onko tässä foorumissa mitään HAKU-toimintoa kuten on esim. motonetin keskustelupalstalla???
Tuolta ylhäältä valikosta SEARCH. Sieltä kohtaan SEARCH FOR esim. tuo sana range. Kohtaan SEARCH FORUM tilanteesta riippuen sopiva hakupaikka, usein Tekniikka & jutustelu. Kohtaan SEARCH IN kannattaa laittaa Entire message, jolloin haetaan myös jutuista, ei pelkästään jutun otsikosta. Joskus hakua voi rajoittaa kohdalla SEARCH BY DATE. Itsellä kohta SEARCH BY MEMBER on aina kohdassa All members, eli haetaan kaikkien kirjoituksista. Kohtaan MAX.RESULTS voi laittaa 100, niin saa paljon osumia listalle. Ja sitten vain SEARCH ja odottaa tovin.

Oikeiden hakusanojen löytäminen on joskus vaikeata mutta harjoitus tekee mestarin.

Liikkuva jääkaappi rules....

samisami2 10.12.2006 20:42

Lainaus:

quote:
Mikä mättää kun mun salasana ei jää muistiin, täytyy aina erikseen katsoo sähköpostista.
Katso koneen keksi (cookies) asetukset tai vaihda salasana sellaiseksi että muistat sen?

-Offroad Ylä-Pirkanmaa- Ajopäivä Koronkylässä 16.12 klo 10

-Kuvia tapahtumista-

11.12.2006 08:58

Aattakkee Glutton hukkas salasanan ja eepääse sisälle ennee...

11.12.2006 11:44

samaa vikaa ku edellisellä! nyyybeistä vaahdotaan mutta sitten ei kuiten toimi rekisteröiminen! kätevää

28.12.2006 21:05

Kojo on taas pulassa.. passu unohtunut mut meiliin ei saa muistutusta vaik kuin yrittää tilata.. tai sit oon unohtanu mistä meilistä oon rekisteröityny, muistelisin et se kuitenkin oli kojo@toyt..... jne

Sivu luotu: 21:12 (GMT +2).