![]() |
Sähkö postini on muuttunut loppuosaltaan se on nyt surfeu.fi voisitko muuttaa sen se on varmaan syy miksi en pääse kirjautumaan t.offbros.
Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
/* Life Begins at 35" */ |
Joo kirjauduin sisään uudella salasanalla mutta olen edelleenkin anonyybi t.offbros
Lainaus:
/* Life Begins at 35" */ |
Ahaa just päivitin palomuurin.
Rekisteröidyin forumille, mut sähköpostiin ei tullu salasanaa vaik osote oli oikein.!!
Missä vika?? Note! This message was posted anonymously! |
mulla olis sama ongelma ku edellisellä nyybillä! ei oo s-postiin tullu mitään! _kävikökipiää_
ja mua kiinnostaisi tietää onko tässä foorumissa mitään HAKU-toimintoa kuten on esim. motonetin keskustelupalstalla???
-Eli jos haluan lukea kaikki tarinat, enkä muuta, missä mainitaan esim. sana "range", niin onnistuuko tällä forum-systeemillä?? helppiä hei äkkiä, herrat?! Note! This message was posted anonymously! |
Mikä mättää kun mun salasana ei jää muistiin, täytyy aina erikseen katsoo sähköpostista.
|
Haku löytyy valitsemalla ylhäältä pudotusvalikosta "searh".
Jos selain ei tallenna salasanaa, niin sulla on liian tiukat selainasetukset kun evästeet (cookie) ei tallennu. /* Life Begins at 35" */ |
Lainaus:
Oikeiden hakusanojen löytäminen on joskus vaikeata mutta harjoitus tekee mestarin. Liikkuva jääkaappi rules.... |
Lainaus:
-Offroad Ylä-Pirkanmaa- Ajopäivä Koronkylässä 16.12 klo 10 -Kuvia tapahtumista- |
Aattakkee Glutton hukkas salasanan ja eepääse sisälle ennee...
samaa vikaa ku edellisellä! nyyybeistä vaahdotaan mutta sitten ei kuiten toimi rekisteröiminen! kätevää
Kojo on taas pulassa.. passu unohtunut mut meiliin ei saa muistutusta vaik kuin yrittää tilata.. tai sit oon unohtanu mistä meilistä oon rekisteröityny, muistelisin et se kuitenkin oli kojo@toyt..... jne
Sivu luotu: 21:12 (GMT +2). |