Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Tilitoimisto pienelle OY:lle? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=146207)

tataarilada 16.09.2016 13:36

Eiks näitä löydy jo netin kautta? Ite käytän freelanssaukseen eri sivustoja, mutta toimiiko ne yrityksillä kanssa?

ImacInnes 19.09.2016 09:16

Tilitoimisto?

Joo löytyy, vaan ihan liikaa, joten sen takia täällä kysellään josko löytyis varmemmin se toimiva ja amattitaitoinen jota joku kehtaa ehdottaa ja riittävästihän nätä tuli.
Juuri olen lähettämässä tarjouspyyntö kyselyitä.

t. Ismo Ämmä

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tataarilada (Viesti 1316657)
Eiks näitä löydy jo netin kautta? Ite käytän freelanssaukseen eri sivustoja, mutta toimiiko ne yrityksillä kanssa?

H_Nietu 19.09.2016 20:31

Älä oo liian herkkä hipiäinen.....

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes (Viesti 1317012)
Joo löytyy, vaan ihan liikaa, joten sen takia täällä kysellään josko useammalta varmemmin se toimiva ja amattitaitoinen jota joku kehtaa ehdottaa ja riittävästihän nätä tuli.
Juuri olen lähettämässä tarjouspyyntö kyselyitä.

t. Ismo Ämmä

Ilmota mitä haluut.. Uskalla olla oma itesesi....Ja oikeesti kertoo mitä tarviit.
Ja sen mitä haluut otat sieltä mistä halvimmalla saat....:D :D :D
Ei helmiä sioille......:D :D :D
Elämä on.......Ja jos ei opi niin se on viel vaikeempaa. :D :D :D

ImacInnes 19.09.2016 22:57

Tilitoimisto?

Kaikille täällä mainituille ja yvnä ilmoitetuille läks tänään kyselyä.
t. Ismo Ämmä

wuntzikka 25.09.2016 19:54

Mulla on Kaarinasta tilitoimiston palvelut. Mahdollisuus täysin sähköiseen versioon, muistaakseni heeros.

Mutta toistaiseksi vielä jaksan itse tehdä paperit heille järjestykseen kuukausittain. Silloin hinta on n. 60-70€/kk+alv
Palkanmaksun hoidan itse, verojen maksun hoidan itse, laskutan itse. Normi paperien pläräys kuukausittain heillä, tilinpäätös heillä (muistaakseni jotain 450€...), veroilmojen lähetys heillä (eli maksettavasta verosta tekevät laskun mulle) ja muut virasto ilmot he tekevät.

yv:eellä saat tilitoimiston tiedot, jos vielä kaipaat

ImacInnes 25.09.2016 21:44

Tilitoimisto.

Kahdeksan tarjouspyyntöä lähetin s-postilla ja kolme on vastannut.
t. Ismo Ämmä

defet 26.09.2016 07:31

Itse soittaisin ennen tai jälkeen sähköpostin laiton. Itse ei tule ainakaan reagoitua "kylmiin" kyselyihin. Ne vastaa joilla on pula asiakkaista luulisin jos ei muuten olla yhteydessä. Sinä tarvitset kuitenkin heitä. Asiakkuus on sitten molemminpuolista. Itse en ole 19v. Asiakkuus aikana laittanut kirjanpitäjälle yhtään sähköpostia vielä.

ImacInnes 26.09.2016 07:40

Tilitoimisto?

Kyllä nuo kolme riittää.

Itse haen juurikin sellaista tilitoimistoa joka osaa ja käyttää luontevasti ja nopeasti s-postia ja muita sähköisiä apuvälineitä.
Tykkään kun vatsukset jäävät s-postiin niin ovat sielä muistissa ja sieltä voi käydä lukemassa toiseenkin kertaan ja sitten kun omaan aikatuluun sopii.
Vastaanottajan mieli kun muistaa kuultua omalla tavallaan varsinkin jos ei täysin ymmärrä asiaa.
Toki puhelimitse täytyy myös olla tavoitettavissa ja suullisestikin saatava kirjanpitäjältä ymmärettäviä vastuksia.

Tämän viikon päätyttyä tarvii tilikonttori valita.

Kauppiaatkin käyttävät tuota asiakkaan mieltä hyväkseen kun kaikki on hinnoiteltu tyyliin 1,99,- ja muistiin jää että 1,- ja rapiat vaikka oikein onkin 2,-.

Näillä mennään.

t. Ismo Ämmä

Sivu luotu: 14:03 (GMT +2).