![]() |
Lainaus:
|
Kerran telamönkkäriä kokeilleena voin sanoa että vakuuttavaa menoa.
[essonbaari]Ei ääriolosuhteissa kuitenkaan korvaa kelkkaa kokonaan. Ja ääriolosuhteilla tarkoitan metri pakkaslunta ja pari rotevaa ukkoa työkaluineen.[/essonbaari] |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ja saa tyrkyttää parempaakin vaihtoehtoo kun....
Suskan Kingi.....Jos löytyy......Perustelut pitää olla transparentit eli....Läpinäkyvät.....:D :D :D
Samoin kuin lasis juuri plussan puolella oleva Suomalia kossu/vodka tai itänapurin hiilitislaukset.........:D :D :D Ja löytyhä niitäkin ihan laatu juomia läpinäkyvinä itänaapurista kun tietää mitä ne on......:D :D :D Silti kaikki mun kaverit ajellee näillä...... Eikä kukaan ole haukkunut...... tai sanonut mitään pahaa itse värkeistä.... Vaikka vinssejä ovat tyhmyyttään rikkoneet(voiman kertoja unohtunut välistä)...akkuja kuluttaneet loppuun....metsätöitä tehneet....ym. Ja hupiakin pitäneet.....:D :D :D Ja k.o konsernin myytijohtaja on entisiä työkaverita.....:D :D :D Silti uusi kivetön halvemmalla Virosta...missä vika....:D :D :D Taitaa olla kavereile ylennystä ja muille alennusta.....:D :D :D Silti mulla ei oo kavereita......Eikä koskaan ole ollutkaan....:D :D :D |
Lainaus:
Ja mitä tulee tohon lumettomaan maahan niin riippuu pitkälti minkälainen maasto, pehmeetä jos on niin tuskin kuluu sen enempi, ainaki nuo omat on ympärivuotiset eli ei oo mitään kiskoja vaa täysjousitetut rullat sekä kaikissa liikkuvista osissa rasvanipat. Ja telamatot on umpinaiset. Ekana keväänä kokeilin rinteessä jossa käveleminenkin hankalaa, hyvin nousi ylös :) Ja painopiste pysyy aika hyvin kurissa vaikka maavara nousee melkei 20cm ku nuo on aika painavat ( n.220kg sarja ). Tossa omat: http://www.mattracks.com/tracks/litefoot/xt/xt/ |
Ekas postauksessa se jo tuliki, 5900.
|
Sivu luotu: 02:44 (GMT +2). |