![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
;) |
Lainaus:
Perkeillä kulkee kahviautomaatti mukana :D |
Lainaus:
Vitsit ku on hyviä sieniä :eek::p Haluuksäki? voin lähettää postissa :D:D:D |
Mulla löi salama mökillä koivuun. Tuli vaan paukaus ja savua. Ne rahat siinä tais haihtua savuna ilmaan. Niin, että joutuu vielä oottelemaan. Pihassa ois kyllä mäntyjä tyrkyllä.
|
Lainaus:
|
Tämä aiheko se Jytyllä oli aloitusviestissä mielessä?
http://forums.offipalsta.com/showthr...=106188&page=4 |
1 Liiteet
Elokuu 2010, verstaan takapiha, ei rahaa nakynyt.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
https://www.youtube.com/watch?v=_U2JnzJsyrw
siinä pojille salamoita tarpeeksi:D |
Mulla löi salama päähän, ei tullu kun pää kipeeks, kaveri oli sairaalassa tarkkailtavana yhden yön, sitten ne heitte sen sieltä pihalle ja sanoi, älä tule takaisin, hukkaan meni sekin salama....
|
Muhun iski salama kesällä nosturin kautta, Lottosinkin silloin, mutta ei voittoa. :(
|
Onneksi ei puu palanu......
Lainaus:
Eurot palanu savuna taivaalle....:D :D :D Mä olen joskus pikkupoikana mummolassa kattellut kovaa ukonilmaa ikkunasta. Ja siinä samassa salama löi talon vieressä olevaan isoon pihakoivuun. Meni säpäleikisi ja syttyi samantien tuleen. Joillekkin toi voi olla kerran elämässä kokemus....joillekin jotain enemmän. Tosin se riippuu paikasta mistä sen näkee.....:D :D :D Toiset ehkä ei koskaan....Toiset vain ainoan kerran.... Ja ehkä harvat useamman kerran.....:D :D :D Ja pohjanmaanpoika Henrikki "norjan romin hiplaaja" taitaa olla vapahtajan rohveetta, jos se 40k€ on ilmestynyt nurkalle salamaniskusta. :D :D :D. Tai sit sillä on vaan piruun isot takamettät.......:D :D :D |
Lainaus:
|
Joillain salama iskee salaojakaivoon ja tulee yli 60000. Et ei se koivu välttämättä ole se juttu? :eek:
|
Nykyään ukkosenjohtimet.....
Lainaus:
Eli salama lyönyt ukkosenjohdattimeen..... Jos ei niin taitaa mökki olla aakeella laakeella ilman puita lähistöllä... Paljon on saanut elektroniikkaa/sähkölaitteita kärähtää jos vakuutusyhtiö on korvannut niin että 60k€ jää vielä ylimääräistä kaiken korjuun/uusien hankinnan jälkeen. Ja tämä vain sähkösavuista. Mökin palamiset erikseen......Se ei ole kenellekkään mukava juttu. Silti hyvin on vakuutusyhtiön korvaushakemukset täytetty jos kaiken korjuun jälkeen jää vielä toi 60k€......:D :D :D Joku vois vaikka kertoo mullekin niin mäkin osaisin täytellä ne "oikein" :D :D. |
Aarniolta kannattaa tuosta lappujen täyttämisestä kysästä.
|
off or on road sivustoko tää on?
:-) |
Lainaus:
|
Otsikosta puuttuu : No Road :)
|
Sivu luotu: 12:00 (GMT +2). |