![]() |
Lainaus:
Saattoi ollakin että painoin "Sofort kaufen" nappia enkä "In den warenkorb" niin kuin olisi pitänyt. Laitoin myyjälle sähköpostia, niin kyllä hän sen ystävällisesti perui. Ensin vikisi vähän jotain. Asiallisen tuntuinen heppu sieltä vastaili ihan omalla nimellään. Niillä on omakin nettikauppa. Tuolta saatan jotain vielä suoraan tilatakin. http://www.fortec.de/ |
Lainaus:
|
Onko jollain kokemusta että mitä ny tehdään ku tilasin Opel Zafiraan ecu:n ebaystä ja kun se postiin tuli niin olikin väärä ecu! Olen näpytelly myyjälle sähköpostia pariin kertaan enkä ole saanu minkäänlaista vastausta. Millä ilveellä saan rahat takasin???? Vituttaa ku auto seisoo ja lopultaki ku löysi samalla numerolla myytävän ecun ni sit tulee joku väärä paska ja ny se seisoo vieläki ja ties kuinka kauan!! Miten toi money guarantee oikee toimii ku en käsitä englannista juur mitään.
|
Laita Ebayn kautta noottia. Ne kuristaa sitten myyjää.
"Help & contact". Siellä on tuollainen kuin Item isn't as described |
No mäolen kyl huomannu et ebay ynnä muutnettimyyntikuviot kauempaa ei ole mun juttuni..ku tulee tälli päälle,on vermeet saatava heti eikä kölmannella onnistuneella tilausyrityksellä...tilaat jotain etkä lue kaikkea pilkun tarkkaan ni oottelet hyvässä uskossa päivän pari ja käyt sit mailboxista lukeen jotain tavara on tilapäisesti loppunu shittiä,tai ei laivata suomeen,ei mul ole hermoja sellasee huopaamisee..jakoketjun niitaustyökalun ostotoimenpiteet ihan viimes eli eilen meni taas niin putkeen ettei mitää rajaa..Onnes foorumilaistoveri mersufoorumil pelasti mun jakauksen ja myi mulle omansa ja pääsin jo kahden jälkeen nukkuu:D oman rauhoittumisaikansa vie;)
Kovastihan sielt ihmiset ostaa kaikkee,ja harvoin kuuluu negatiivista.. Yritin mäkin niit buypallinaamojen sääntökirjaa lukee ja tuli sellane mieli et jos jotain isompia ongelmia tulee,ni aika heikoilla niiden kans on pieni ihminen kaukaa pohjolasta nimeltä soumi,ku eivä joka paikas osaa ees maamme nimeä kirjottaa(ei ebay,eräs toinen maksunkierrätysmaailma mitä yritin lukee).. halpuushan se houkuttelee,ei kaikilla ole varaa,niinku mulla maksaa tuotteista jopa 2,78e enempi suomesta ostettuna! Kai se hyvä mesta oikeesti on..liikkeet kenen kans on ollu puheissa ebaysta,sanoo suoraan ettei he pysty millään kilpailemaan niiden hintoja..niin tai näin,pyrin kuitenkin ostamaan nokatusten,tavaran omistusoikeus siirtyy välittömästi hyväksyttyäni diilin maksamalla sen,mulle,jos totean ettei tää käy mulle,tavara ja rahat jää paikoilleen..liikkeet ottaa riskit puolestani...ja rahat siitä hyvästä,mut son mulle pelin henki.. Ebay on kuiten JEES! |
Vaikka topicci onkin myymisestä niin tuohon edellisen kirjoittajan "halpuushan se houkuttelee,ei kaikilla ole varaa,niinku mulla maksaa tuotteista jopa 2,78e enempi suomesta ostettuna!" tuli mieleen kun olin mersuun parkitutkan antureita ostamassa 4kpl piti saada ja kl-varaosien hinta 87.40 €/kpl ja ebaystä sama anturi 16.72 € /kpl eli neljällä säästöä tuli jo pikkasen vajaa 300€ eli kyllä siinä säästää kun vähän viitsii odotella :D
Ja kun ostaa tavaraa niin katsoo aina että myyjällä on hyvät palautteet ja paljon kauppoja takana.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Jouset 10e alvi+toimitus+verot+alvi+varastokulut+verot+alvi+t ulli+verot+alvi jne jne onhan noita ja vielä jonkun pitäis syödäkkin siitä loppusummasta |
Lainaus:
Voi hyvä tavaton...VITSI vitsi se oli vitsi hoksaatko...huumoria,hauskaa jne...mieti..2,78e..paljonko karjala tölkki maksaa???mun tarvii oikeesti opetella käyttää noita hymiöitä..pitääkö ne kaikki tietää näppiksellä koodattuna,vai onko tääl sellasta valikoimaa mistä vois jonkin hymiön vain klikata??:D tän mä osaan jo...:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
No nii"syvä huokaus" tästä se lähtee..kiitti ex viissatasen arvostettu geemiäs! |
Sivu luotu: 18:28 (GMT +2). |