![]() |
Lainaus:
|
Jos meinaat ajella kadullakin niin laita vaan orggistankki panssaroituna. Ei se siellä takana niin hidasta ja voihan siitä vähän nostaa pohjaa ylemmäksi.
Noi veneentankki viritykset on kilvettömiin suomisafariautoihin mtkä odottelee lopullista kuolemaansa. :) |
Lainaus:
|
Saa, mutta se tankki täytyy olla fyysisesti eri tilassa, kuin auton sisätilat. Eli jos haluat tankin konttiin, niin koteloit sen vielä yli niin että se ei ole auton sisätiloissa.
|
Lainaus:
|
Ite laittasin sinne taakse vinssipedin ja niiden eteen akut ja kaikki runkoaisojen tasoon. Jos sen orgin tankin nostaa niin konttiinhan se tulee ja koteloa ( reunat )joutuu tekemään. No makuasioita ja mä mitään läjistä edes tiedä. :p pätkäsisin sellasenkin jos joskus pihaan tulee. :D
|
Lainaus:
|
Laten kommenttiin vähän chitsättinä vastasin.. ;)
|
4 Liiteet
tullu täs vähän jotain pientä tehtyä.. vanha runko poikki perästä uutta hahmottelemaan ja sinne se sitten asettukin jo..
|
Pelekää vaan ettet vaan tekis liian hyvvää nyt taas.......:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
nyt sai uus rungon osa maalin päälle :)
|
Pitää käyrä tänää napsasee muutama kuva!
|
8 Liiteet
no nytte vähän kuvaaa tuli takapä laitettuu pakettiii.
vähän korotustakin tuli sinne! :) etupäähän jotku jouset kiitos makeO:n!! takapäähän vähän jousilautasii ylemmäs! |
eilen syntymäpäivän kunniaksi otettu savut lj:Stä hyvin pelas uudella komialla rosteritankilla :D paikkakin löyty pitää ottaa kuvia ku muistaa :)
|
Onk mun laturi tullu nyy tiensä päähän palaa kojetaulus aika monta valoa kertokaa immeiset!?
|
Lainaus:
itse vaihdoin ekana laturin omaan mulla ei ladannut juuri ollenkaan joku 9v oli virtaa ei tehnyt itsellä moista ilmiötä. Lauturin vaihoin jälkeen nous 12,4v joka ei oikein riittänyt sekään ja sit ostin viel lataus säätimen uuden niin johan alkoin 14,4v työntää puhallin ym muut päällä :). Samalla tuli puhaltimesta tehokas paperit nousee lentoon kojelaudan päältä kun laittoi puhaltimen täysille :D |
Joo laturin se sökö oli nyt on uus laturi ja jännitteen säädin !
On laatikko jumppaakin tehty uus laatikko perimätiedon mukaa laakerointi joskus ei kyllä ääntä yhtää ja vaihteet toimii! Samal kytkytin vaihtui ja paineasetelma +laakeri.. takavaloja väsäilty taakse mut pakkivalo o hukassa?!?!? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
kertokaa joku viisas taas noevoja laitoin mekaanisen vinssin paikalleen ja vaihdekeppi pakki asennossa ei kuulu mitään mutta esim vaikka nelosella ulosotto pitää ihan vitun kovaa jurmutusta!? mistä moinen?
|
4 Liiteet
tuli ikkunan vaihto eteen ja oli pikkasen ruostetta piilossa :D hitsailin ja maalasit nyt on taas kunossa :D sermaksin ja perkein kanssa laitettii uusi tuulilasi kiitos avusta! :)
hahmottelin vinssiä keulille nyt on jo kiinni mutta en kuvaa ole näköjään ottanut.. se perkeleen ulosotto ääntää kyllä tosi pahasti! pitänee ottaa video siitä tänne niin jos oisi apuja! |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 22:43 (GMT +2). |