Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   hyvä tai huono Kauppakumppani/kauppias lista. (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=132782)

Ex_inkkari 22.03.2015 21:10

[QUOTE=juhoke;1213125]
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari (Viesti 1212923)
Burton, miinus. Piti saada pikkurahalla (24 keissi kaljaa) pakosarjat ja pari rikkinäistä gm 4.3 konetta joissa jotain ehjiä osia, kaljat kyllä kelpasi mutta pakosarjat oli väärät ja moteista oli jo myynnyt ehjät osat ja heittänyt roskalavalle kun niitä aloin kyselemään. Vittuili vielä perään kun asiallisesti huomautin että ei mennyt ihan sovitusti.

1. Olet nähnyt tavaran mitä ostat.
2. Etkö ole tiennyt mitä haluat? no olet kuitenkin ostanut, ei ole ollut postipakettilähetys.
3. Jos ostaa jotain, niin pitäisi yleensä kattoa mitä ostaa, vai annatko aina kaljalaatikon, jos tuon sulle jotkut raudankäikäleet vaihdossa?

Plussat ja miinukset jaettu, mikä on topicin aihe. Voitte pitää oman Debriefingin siellä lahden päässä, vaikka tapahtumasta on jo aikaa niin parempi myöhään kun ei ollenkaan.

https://vastaamo.fi/psykoterapia/debriefing

Rytari 22.03.2015 23:32

monta kauppaa oon tehny suuntaan ja toiseen, yrittänyt aina pitää sen mitä lupaan mutta tuo muisti tuppaa olemaan niin huono että unohtuu aina jotain, useimmiten se viesteihin vastaaminen kun on vähä muutakin puuhaa... burtonista on semmonen muistikuva että joku niistä rikkiajestuista 4.3 koneista taisi olla mun käyttiksestä kotoisin ja mies tarjosi, tuli, näki, koki ja vei pois niinku mies...

Heikki H:n (ja Timo L:n) kanssa ollaan myyty samaakin osaa edestakaisin välillä toisillemme

Palstatarroja olen myynyt aika monelle, eipä ole tullut laskettua oikeasti montako niitä on tehty osa ei saa tarrojaan koskaan, itellaninja syö ne, osaa saa omansa lajittelukoneen runnomana, osaa saa jopa ehjiä, suurin osa jopa maksaa tilaamansa tarrat.. jos kaikki teetetyt laskee yhteen niin saatta olla että olen ehkä plussan puolella maksuun tulleiden suhteen jos ei laske niiden lähettelyyn kulunutta aikaa...

Kaitsu67 23.03.2015 00:03

Mä olen ainakin tarrani aikanaan saanu ja ihan kunnossakin vielä :)

Olen jopa maksanutkin ne :D, eikös ne aina maksettu ennen toimitusta kuitenkin?

Vois tilata taas lisää....:rolleyes:

Rotta-Racing 26.03.2015 19:24

Mulla oli tänään tarrat laatikossa ja ihan ehjinä, vaikkakin oma laskupää ei tilauksen muutoksen takia oikein toiminut ja viiveitä viesteissä puolin ja toisin ja maksukin lähti vasta tänään(pahoittelut siitä) vaikkakin muistelin että ensin rahat sitten tarrat :D:D mutta parempi näiniin, liimasinkin ne jo tohon kitymaasturiin :D:D
muutamia kauppoja palstan kautta hoidellut ja kaikki muistaakseni menny ihan jees, paitsi ehkä muistaakseni joskus Huusin ja voitin jonkun puskurinkäikäleen, mutta jäi sitten mun syystä tai toisesta noutamatta, Pahoittelut tästäkin.:(:( tästäkin taitaa tosin olla jo vuosia :eek: edelleen vähän tosin vaivaa :confused:

Pauli 26.03.2015 19:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rotta-Racing (Viesti 1214081)
paitsi ehkä muistaakseni joskus Huusin ja voitin jonkun puskurinkäikäleen, mutta jäi sitten mun syystä tai toisesta noutamatta, Pahoittelut tästäkin.:(:( tästäkin taitaa tosin olla jo vuosia :eek: edelleen vähän tosin vaivaa :confused:

Ei mitään kiirettä, odottelen edelleen ;)

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=43105

matke 26.03.2015 19:43

kaupat on kaikki menneet hyvin, osalle olen maksanut tilille ja sitten vasta postiin paketti ja kaikki on tulleet :rolleyes::rolleyes:
viimeksi kauppa meni silleen myyjä lupasi tuoda tunkin ajoihin, mutta ei tuonut. pitää käydä ilmeisesti hakee :p

Rotta-Racing 26.03.2015 20:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauli (Viesti 1214088)
Ei mitään kiirettä, odottelen edelleen ;)

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=43105

:D:D:D oho onko siitä jo noin kauan *syvästi pahoillaan*
Olihan mulla privatkin tuolla :)
siis jos sulla edelleen se on tallessa ni nyt jos koittaisin saada itseeni niskasta kiinni ja päräyttäisin sen hakemaan ihan vaikka tän vuoden puolella :D:D
ja tästä olen kyllä ansainnut piiiiitkän miinuksen :eek:

Pauli 26.03.2015 21:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rotta-Racing (Viesti 1214093)
:D:D:D oho onko siitä jo noin kauan *syvästi pahoillaan*
Olihan mulla privatkin tuolla :)
siis jos sulla edelleen se on tallessa ni nyt jos koittaisin saada itseeni niskasta kiinni ja päräyttäisin sen hakemaan ihan vaikka tän vuoden puolella :D:D
ja tästä olen kyllä ansainnut piiiiitkän miinuksen :eek:

Käyn viikonloppuna kattomassa onko se vielä tallessa, vai onko joku pölliny sen.
Eikä tosta mitään miinuksia voi tulla, eihän tässä valmiissa maailmassa mikään kiire ole :)

Jotain privaviestejä löysin minäkin, laitanpa tähän kaiken kansan nähtäväksi:
12.10.2011
Lainaus:
Huutelit kovimman huudon siitä rosteripuskurista.
Soittele, niin sovitaan milloin voit noutaa sen.
T: Pauli

Tämä selvä, mä pirauttelen..

24.10.2011
Lainaus:
Terve, nää aikataulut taas kusee joten kehtaatko heittää matkahuollolla sen puskurin tulemaan ?

Ei kannata, tulee turhan kalliiks, tuu hakemaan sit ku ehdit, ei se mihkään katoa, tai voin mä sen joskus johonkin tuoda, ku vaan tietäis mihin.

hyvä jos ei ole kiirettä, eiköhän täs jossain vaiheessa tuu asiaa sinne suuntaan, tai sit soittelen jos olen tapahtumiin menossa.
kiitän

T:Niko

Rotta-Racing 27.03.2015 19:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauli (Viesti 1214145)
Käyn viikonloppuna kattomassa onko se vielä tallessa, vai onko joku pölliny sen.
Eikä tosta mitään miinuksia voi tulla, eihän tässä valmiissa maailmassa mikään kiire ole :)

Jotain privaviestejä löysin minäkin, laitanpa tähän kaiken kansan nähtäväksi:
12.10.2011
Lainaus:
Huutelit kovimman huudon siitä rosteripuskurista.
Soittele, niin sovitaan milloin voit noutaa sen.
T: Pauli

Tämä selvä, mä pirauttelen..

24.10.2011
Lainaus:
Terve, nää aikataulut taas kusee joten kehtaatko heittää matkahuollolla sen puskurin tulemaan ?

Ei kannata, tulee turhan kalliiks, tuu hakemaan sit ku ehdit, ei se mihkään katoa, tai voin mä sen joskus johonkin tuoda, ku vaan tietäis mihin.

hyvä jos ei ole kiirettä, eiköhän täs jossain vaiheessa tuu asiaa sinne suuntaan, tai sit soittelen jos olen tapahtumiin menossa.
kiitän

T:Niko

:D:D joo ilmoille jos löytyy :)

cybress 29.03.2015 13:54

Kauppoja on tehty melko paljon palstan kautta ja aattelin tässä joutessani näpytellä muutamat nimet näkyviin joiden kanssa kaupat on menny niinkuin pitääkin.

eli isot kiitokset alla oleville nimimerkeille onnistuneista kaupoista.

heikkinen

sakari65

tare

ismo

antti.h

ruxu

hannunieminen

makeo

jariR

kooo

sten

mikkoS

ekp

Jannemoi

laalaa

heguli

lerssinen

avro

jyrden

maage

mparty

muhosperä caragea unohtamatta :D

jakenbj 01.04.2015 18:21

Huono kauppakumppani oli VILLE NIEMELÄ Prunkilasta. En tiedä millä nicillä palstalla kirjottelee. Jätti paketin lunastamatta lupauksista huolimatta. Laittelin muutaman tekstiviestin ja välillä tuli vastaus ja välillä ei.Aikoi maksella menetetyt postimaksut mitä hävisin tässä kaupassa. Sen vertaa ei miehellä ollut munaa että olisi tohtinut puhelimeen vastata kun muutaman kerran yritin soittaa. Eli jos joku tietää millä nicillä tämä mies palstalla vaikuttaa niin vois ystävällisesti laittaa tähän topicciin. Suosittelen että jos joku on myymässä tavaraa tälle miehelle niin pyytää rahat etukäteen ja laittaa tavarav sitten liikenteeseen.

Muuten on kyllä kaupat hyvin onnistunut.

Murros 01.04.2015 20:56

Tähän mennessä kaikki ketkä on ostanu multa kamiskia on ollu hyviä kauppakumppaneita. Tullu paikalle lähes sovittuna aikana,maksanu sen mitä on sovittu- tinkaamiset. Kaukaiset ostajat on lunastanu kaikki paketit mitä oon lähettäny. Nimimerkkejä en jaksa alkaa kaivamaaan tuolta viestipuolelta. Omasta kokemuksesta, rehellistä sakkia tullu vastaaan :)

VOLIATTI 06.04.2015 21:43

Tänään tuli tehtyä oikeen paska kauppa, myynti ilmossa luki Uudenveroiset 35x14.5-15 joissa 10" vanteet 5x5.5 jaolla. Vanteet ja renkaat virheettömät. Vanteet tuli mulle siltä kaverilta joka osti renkaat ja vanteet, koska hänellä ei ollut tarvetta vanteille sovimme että ostan ne vanteet häneltä pois jos ostaa paketin, tämä järjestely siitä johtuen koska kauppias ei suostunut myymään vanteita erikseen, noh kuvittelin myyjän tietävän mitä myy sain "12" leveät vanteet pihaan enkä tee nyt juuri niillä vi##uakaan kun toi kymppi ois hakusessa ja jos myy uuden veroisia niin silloin kaikkien vanteiden sisä osat ei ole ruosteessa/maalivalumia ja renkaissa on pintaa enemmän kun 15 mm. Toki se asia ei mulle kuulu renkaiden osalta, mutta noin. Perus periaatteena kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin myy oikeestaan yhtään mitään. (Timmy)

T: Tommi Ingman

Sivu luotu: 07:38 (GMT +2).