![]() |
Kyllä tää video vetää voiton kaikista!:eek: Saman kaverin tuotantoa kuin tuo edellinenkin.
|
oikeasti pahaa tekee katsoakkin, pitää pojilla olla oikeasti luottoa itseensä
|
Se on tuo itsetuhovietti aika vahva ilmeisesti?:confused:
Kyllä korkeuteen tottuu työmaana, mutta nuo roikkumiset on enempi hullujen hommaa..:D Kunnon valjailla ja nekin oikein käytettynä, on melkeen sama missä roikuskelee. Luottamus niihin pitää vaan olla kunnossa. |
huh huh mitä touhua kyllä häjyä teki katsoa:)käsi ja sormi voimat on varmasti kohdallaan:)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sohvalla vaan on kesken pleikkaripelinkin tuvallisempaa raapia kutitavaa nenää istuma-asennossa kuin jos roikkuisi jossain tornin puolessa välissä n 300m korkeudessa ja nenää alkaisi kutittamaan sillei vittumaisesti...
:D |
Ainakin noihin kohtuullisiin korkeuksiin tottuu äkkiä. itselläni on pieni korkean paikn kammo. Oman pirtin kattoa kun tehtiin, eka päivä mentiin neljällä raajalla kiinni pitäen. Harjakorkeus on kuitenkin vain jotain 8 m luokkaa. Tiilisulkeisissa kuljin jo harjalautaa pitkin tiilinippu kummassakin kainalossa, ja maisemiakin pystyi katselemaan.
|
Lainaus:
|
1 Liiteet
Hullun hommaa..ei riitä ymmärrys..
|
Parempaa kuin...
...huono seksi :D
|
Joku huono päivä se ote vielä lipsahtaa....ja sitten se on siinä.
|
Nokun mä olen odotellut sitä. Eikö noita oikeasti muka putoa tantereelle vai eikö niistä vain uutisoida? Onhan noita kiipeilijöitä Suomessakin...
Ja tuossa Palexin videossakin hämmentää toi kiipeilijöiden luotto noita (rautapalkkeja ja) -putkija kohtaan, eikö yhtään jännitä, että onkin vaikka maalin alta ruostunut katkipoikkikaputski? :eek: Kyllä mua vaan... |
Sivu luotu: 13:17 (GMT +2). |