![]() |
HEp! mie tahon kanssa :D maksa ulvahti riemusta ku topicin näin! :D
|
joo villisika offarit laivalle ja heppatytöt mukaan hoh hoh :D
kaippa sitä mukaan vois lähtee, |
Lainaus:
|
voishan sitä lähteekkin.
ei sen kummempaa väliä et milloin. ehkä kumminkin mieluummin talvella ja tallinnaan tietysti :D |
Lainaus:
|
Odottakaa viel kuukausi et saa jalan paketista :D
|
kait sitä vois mono suoras lähtee messiin kans :D:D:D
|
Offi risteily.
Sielähän olis menomatkalla vaikka mahdollisuus puhua tahi edistää muuten kabinetissä OffRoad asiaa? Jos meinnaan jokin taho tuntee sen tarpeeliseksi? AKK, kerhot yms?
Niin ja tuotteita & maistiaisia;) Tuli vaan mieleen, vai meniskö liian vakavaksi? Ei oo pakko. Tossahan noi laivat on ihan rannassa joten täältä pystyy koska vaan lähtee reissun heittää. t. Ismo Ämmä |
Toi offipalsta paita homma ei ole lainkaan huonompi idea ja rohkeimmat vois vaikka laittaa tosiaan sen nimilapun :)
Se parantaa reissua kuten motoristi kokoontumisissa liivit :cool: Kun ois rahaa voi lähteä inttämään :( |
Lainaus:
Ei saatana Räsänen tulee ja pistää meitit kaikki putkaan kun on "jengimerkit" :D |
Jotenkin tuntuu, että tästä reissusta tullaan vielä lukemaan iltapäivälehdistä :D
Joku bimmer thuuning club huppari niskaan ja laivalle aiheuttamaan pahennusta :p |
Ja mä lähden kans mukaan pitämään jonkin "seminaarin" oikea oppisesta t (r)unkkaamisesta tjs.. niin kait se silloin täyttää kriteerit järjestäytyneestä kokoontumisesta jne. :D
No totta puhuakseni niin vois lähteä kans mukaan.. |
Vai suunnittelee ne poijjaat tästä sinkkuristeilyä...
1 Liiteet
|
No kais ny tällaiseen vois lähtee! On sitä nyt paskempiakin ehdotuksia tullu kuunneltua:D
|
Olisko Tammikuun loppuun sopi ajoitus tälle projektille? Voitaishan tästä tehdä vaik perinne...:D:D:D:D:eek::cool:
|
Mä oon kans mukana ku tietää vaan päivän ja laivan ja kellonajan... ja kaikille offipalstan paidat päälle...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Olisko helmikuu parempi kuitenkin? Meinaan yleensä kaikilla toi tammikuu on aika kiiruinen.
|
Lainaus:
Ja jotkut hullut pitää vielä tipatonta sillon..:eek: |
Lainaus:
|
Vois olla mukana jos vaan työt ei satu kohdalle.
|
Lainaus:
|
Mä lähen ton mun vinssiapinoitten oskun ja antin kans koska vaan:D
|
Heps
|
| Sivu luotu: 16:52 (GMT +2). |