![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tuossa mun kikottimessa ei oltu leikkailtu keppien aukkoja, ku se mulle tuli, ja nelikon kytkiessä otti aina koriin kiinni. Leikkailin kans sinne hieman tilaa, ni jo toimii. Myös mekaanisenvirvelin vivulle joutui tekemään tilaa, ku asentelin kardaanin sille. Mulla ei tuo vinssin vipu liiku kun taakse päin etusormi/peukku lukolla...
|
Lainaus:
Edittiä vielä sen verran, että milloin tulee kuvia? |
Taisin essolla jo toimittaakkin sulle, mutta tosiaan mun piti hoojiissa nelikon kepin reikää laikata ja vinssin vipuhässäkkää siirtää mittansa taappäin. Mut sähän voit ottaa vaan vaijerin irti ku sulls on se formulavirveli nokalla. :cool: Tai ditten NiRuNaRun virallisen ohjekirjan mukaan tunkkaat vaa kattoo vasten kartaanitunnelia alemmas :D:D
|
Lainaus:
|
Joo kiitti vinkeistä. En taida keritä saada autoa liiteristä ulos ennen pimeää, joten otan huomenna kuvia.
|
HAISEVA VITTU
No eipä mennyt taaskaan niinkuin siellä vitun strömsössä vai mikä ruottinkielinen homokunta onkaan :mad: Ei sovi vanteet eteen, ottaa raidetangon päihin kiinni. Jotaki spacereita sinne kai pitäs väliin heittää. Sellaset mulla onkin, mutta ihan liian ohuet. Mites ootte saanu tollaset 15"x10" ET-44 vanteet passaamaan hojoon? Äkkiseltään katsottuna ET:n pitäs olla jotain -60 että mahtuis. Vitun vittu. VITTU. En oliskaan halunnu päästä kylälle elvisteleen uusilla kumeilla :mad::D Perkele, pakko saada auto ajoon ennen pikkujouluja :mad:
|
Kyl mulla ainakin on alla 10"*15" -44 et valssit ja mahtuu kyl olemaan...:confused::eek:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Voiskohan kyseessä olla sellanen homma, ettei noi vanteet olekaan -44ET:llä? Mä en sitä oo koskaan mitannut, sellaisina ne on mulle myyty.
|
mulla ainakin sopii hyvin 15x10 -44 eeteellä
|
Lainaus:
|
Ei muuta kun sorvaamoon niin saat vaikka puolimetriset palikat. :D
|
Lainaus:
|
Tuli (taas kerran) panikoitua ennen aikojaan :D Lipposelta löytyi lääke tähänkin sairauteen. Tilasin 38mm spacerit :cool:
|
Olin justiin hakemassa liiteriltä noita 35 pyöriä mulle alle kun severin kanssa koitettiin etupyörää paikoilleen. Kun selvis ettei severi pääsekkään uudenkarheilla kumeilla pimppiringille niin alkoi tulemaan tulikivenkatkuisia ilmauksia siihen tahtiin että totesin parhaaksi poistua hetkeksi paikalta :D:D:D:D Oikiasti miettikää nyt omalle kohalle tuo tilanne, ja säälikää severiä, tuo jos mikä ottaa isoakin miestä luonnon päälle :eek::eek::eek::eek::eek:
|
Lainaus:
|
Kuvia kehiiin hojottimesta ;)
|
Lainaus:
|
Nyt se on pyörillään :D
|
Lainaus:
|
Jokojokojoko ???
|
8 Liiteet
Ensimmääset testiajot otettu!
Olin vähä hitsausapuna tänään :) Severi ruuvas onnellisena spacerit kiinni :D Mikäs sen hienompaa ku ruuvailla uusia kiiltäviä osia autoon kiinni:cool::cool::cool: Liite 43469 Pyöränpultteja kiinnittäes manattiin kun on nii syvät vanteet ettei mahu iso räikkä :mad: :D:D:D Liite 43468 Liimasin toisenkin puolen takapalkin paikoillensa Liite 43471 Kaaret tuli leikeltyä, nelivedon kepille koloa, uudet u-pultit ja vaikka mitä Liite 43475 Liite 43474 Liite 43473 |
Sivu luotu: 19:16 (GMT +2). |