![]() |
Eikös kuormaa purkavia autoja koske parkkipaikalla samat säännöt, ku muita mutta ajoradalle saa pysäköidä, muttei osittainkaan kevyeliklenteen väylälle/parkkipaikalle. Ellei ajoradalla ole pysähtyminen kielletty. Eli esim kiekko/mittari paikalla kiekko, tai kolikkoo mittariin, eihän se parkkipirkko voi tietää onko se auto pysäköity väärin, vai viemässä tavaraa
|
Ja nythän se karponaamari löytyi...
Lainaus:
Lainaus:
|
Ja jos auto ei mahdu ruutuun ni voivoi, eli auton on mahduttava ruutuun
|
Lainaus:
Eikös se ollut bemari tapauksen myötä, että ruutuun ei ole mikään pakko osua :confused: |
Lainaus:
Mulle parkkipirkko ei antanu sakkoja kun olin cantterilla kahdessa ruudussa, jotka peräkkäin, ku olin kummatki maksanu, mutta oikeasti niin ei sais pysäköidä samoin ku kärrynkään kanssa. |
Luin sen bemu jutun ja siellä poliisi sano ettei kadun varressa saa pysäköidä viivan päälle, eli kahteen ruutuun pysäköinti kielletty, paitsi yksityis pihoissa?
|
Hip hurraa, tänään tuli postissa parkkerauslupa ilman erillisveloitusta, parkkipetteri vi riehua ihan rauhassa parkkipaikalla.
Asiakkaille pitää vaan huomauttaa koko ajan että onko parkkikiekko laitettu ikkunaan, naapurin liiketila antaa työtekijöilleen kolikoita, kun tulee parkkipaikalle, toisessa liiketilassa annetaan ostoksien lisäksi parkkihyvitys, tuossa alapaihalla on maksulinen pysäköinti.... Ennen ei ollut mitään lipukkeita tai pysäköinti kiekkoja, homma toimi hienosti.... Tämähän ei ole kuin rahastusta asiakkailta ja työntekijöiltä, näin saatiin parkkialuekkin tuottamaan..... |
Nii ja se parkkineekeri on 99 pros varmuudella provikkapalkalla ja tulouttaa saaliin tän parkkifirma kautta osin myös teitin vuokraisännälle... Eli kyseessä on vain keino hyötyä ansiottomasti toisen työstä.
Joskus yhen toisen tapauksen yhteydessä kuukkeloin yhtä parkkifirmaa ja kävi ilmi että samat hemmot,jotka muuten tienasi +500000 vuoteen , pyöritti myös sitä puhelin/nettihuijaus firmaa mistä ei yrittäjät meinannu päästä eroon millään ja mikähän se kolmas viritys oli... |
Sivu luotu: 04:27 (GMT +2). |