![]() |
Lainaus:
|
2 Liiteet
|
5 Liiteet
tänää vähän tuli ropailtu taas eteempäin päivän mittaa tallissa autoa. noh tein itse ja säästin tosin viel uudet ja 5-10cm pidemmät iskarit olis otettava tai korottaa iskurin alapäätä :D
Liite 42864 putki on 1,5mm ja pohja 3mm levyä Liite 42865 näin Liite 42866 noin 10 tuli lisää maa varaa pohjalle Liite 42867 vasenpuoli on viel korottamatta on aika lintallaa :D Liite 42868 siinä loppu tulos seuraavaks renkaat alle ja sit varmaa viikolla kerkee takapään lehdet takoa itse uusiks ja tekemää koropalat taka riippaa ;) mielipiteitä kuunnellaa mut tuntu toimivan :p |
Lainaus:
Eipä nämä nyt kovin kalliit olisi ja jäisi ainakin jousi kunnolla kuten pitäisi ja yläpäässä kuorma jakaantuisi isommalle pinta-alalle: http://www.amazon.com/Cherokee-Front.../dp/B006IVC9I6 |
no joo oot ihan oikees ei ehkä paras ratkasu mut on se onneks muokattavissa viel jälkeenpäin :D ja toi 3mm pohja on käännetty tonne putken sisää ja hitsattu kiinni myös siektä joten uskon kylklä putken kestävän mutta koron ja korin välissä oleva kumi??? varmasti uppoo siihen, vähän päivittelen tota patenttia sitten ku saan korokkeet rakennettua iskareihin/pidemmät ja samalla pitman ja uus ohjaus iskari :)
perän jouset olis tarkotus takoo itse uuteen muotoon ja ostaa/tehdä 10cm korotus riippuun 5mm latasta ja väliin vahvikkeeks samaa tavaraa että ei väänny :) jos huomenna pohja panssaria rakentelis turkki pellistä ja sen jälkee ku noi em. on tehty nii vaihtelis helmat palkeiks :D ps... ei tästä kaunis tuu viel pitkää aikaa. mut onha se oma ;) |
Varaudu takajousien pikaiseen väsähdykseen. Nämä XJ:n takalatit ei ole ihan sieltä parhaasta päästä kuormankantokyvyltään, ja kerran väsyneet jouset kuolee aika äkkiä, varsinkin pidempien riippujen kanssa. Mutta saa niistä toki väliaikaisen hyödyn :)
|
Lainaus:
|
nyt on kyl pakko kysyy... kierre jouset taakse?
|
Jos budjettiratkaisua kaipaa niin vaikka ZJ- mallin Grand cherokeesta taka- akseli ja tukivarret (ja panhardi), ja TJ- mallin Wranglerin vakiot takavieterit. Noilla eväillä persaus pitäisi korottua hieman ja saa akselimassoiltaan riittävästi kantavan akselin ja varret.
Toki sitten voi suoraan laittaa jonkun long-arm coil konversion suuresta maailmasta, mutta ne tahtoo maksaa pitkälti toista tuhatta :D Tai sitten vain apuvieterit lehtijousien lisäksi, mutta se nyt on vähän hullun hommaa jos minulta kysytään. Eli joko kokonaan uudet pakat taakse, tai sitten muuttaa vietereille. |
Pakat tulee uusiks siis :D
|
Normaalit korotusjouset ja taakse juu ja pitkät takariipukkeet niiden kiinnikkeiden pudotussatsilla. Joustaa sisään ja ulos ihan tajuttoman paljon ja on melkein vietereiden veroinen ajomukavuus. Ja taakse sitten 100mm joustonrajoittimet, niin ei uudet hienot jouset lässähdä (kuten eräillä...)
Tästä malli mimmoiset itse tein: http://forums.offipalsta.com/showthr...3593&page=3#72 |
Sivu luotu: 09:43 (GMT +2). |