Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   ISORYN Syys Safari Venäjälle 26-29.09-13 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=113834)

andy 06.09.2013 22:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tuomaritulee (Viesti 1040968)
Hyvä. Pirauttele antti sitten. Mulla loppuu pe aikaseen työt, kun meen nii aikaseen. Eli koko vklp aikaa :)

Oolrait pirauttelen viimestään perjantaina.

piipari 12.09.2013 19:50

Jep, siltähän se kovasti näyttää että just tuona lauantaina ois töitä...Se nyt ei oo ylitsepääsemätön este, mutku kukaan ei oo tehny tuolle autollekkaan mitään. Saapa nähhä, taitaa jäähä tämäkin sahvaari väliin.

Jari 12.09.2013 20:10

volvolla voisin ehkä tulla, jos:

Saan vararenkaan, (viipolta ehkä. )
kerkeen leimata sen.

plus loput mitä kukaan ei oo tehnyt mitään :O

Viipo 12.09.2013 20:12

Stedin kanssa tuossa vähä kuutioitiin, jotta muutama muukin auto vois olla lähössä, jos jäätäsiin johonkin rajanpintaan.
Ei nyt huvittas millään ajaa kymmentä tuntia suuntaansa ihan vaan jotta saa vinssata kaks päivää itteään mutarännissä.

tuomaritulee 14.09.2013 00:03

No eikös se sitten oo sama perkele muuttaa jo topicci alkuun sitten mallille

"VENÄJÄN REISSU HIEKKAMONTUN KAUTTA KOTIA"

:rolleyes:

-Stedt- 14.09.2013 09:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tuomaritulee (Viesti 1043570)
No eikös se sitten oo sama perkele muuttaa jo topicci alkuun sitten mallille

"VENÄJÄN REISSU HIEKKAMONTUN KAUTTA KOTIA"

:rolleyes:

Niin kun melkeen kaikki ymmärtää, joudun jättämään tuon pidemmän reissun väliin ihan Terveydellisistä syistä, en ala sen kummemmin syytä tähän ruotimaan mutta pitäisi olla Hussonkin tiedossa. Kyllä tuonne kauemmaksikin pitää lähteä, mutta ensin pitää selvittää tää oma juttu, en ota tuon asian kanssa yhtään riskejä. Pidemmän reissun vetovastuu siirtyy Andylle.

hiluvitkutin 14.09.2013 21:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Viipo (Viesti 1043118)
Stedin kanssa tuossa vähä kuutioitiin, jotta muutama muukin auto vois olla lähössä, jos jäätäsiin johonkin rajanpintaan.
Ei nyt huvittas millään ajaa kymmentä tuntia suuntaansa ihan vaan jotta saa vinssata kaks päivää itteään mutarännissä.

Elähän nyt hannaroi. Eiköhän se siirtymä oo n.10h yhteesä, ees takas.ja kukas se on sanonu että pitää vinssillä mennä? Kai sitä ajaakin saa...eihän mulla ees vinssiä!;-) viipotin hyi! Voin määki sua vinssata!

andy 14.09.2013 22:04

Kolme tojotaa ainaski lähössä.

Jarin pitäs saaha mäyrikseen leima niin saatas ihka oikea portaaliautokin mukaan:)...

Omasta kiesistä palo se perhanan keskilukon käyttömoottori, mutta jospa alan liike saisi sen ens viikolla elvytettyä kuntoon. Muilta osin se saatin jo hyvälle mallille:cool:.

tuomaritulee 15.09.2013 10:42

Joo mulla pitäis alkaa loma tuossa ens viikon jälkeen nii, jos nyt muillakin kiirettä pitää niin voin tulla vaikka kahvia keittämään ja vittuilemaan avuksi :D

hiluvitkutin 21.09.2013 21:44

Onkos sahoja mukana? Mulla luotto partneri vähä ontuu ku tojota konsanaan. Jos muilta löytyy ni en korjois... Entäs kompurata? Vai virittelenkö vanhan rehusilppurin kompuran hiluxiin? Entäs muuta tarpeellista? Mul ei oo vara murroksia...

andy 21.09.2013 21:53

Mulle lähtee saha kyytiin, luulis Arholta/Antiltakin saha löytyvän, hyvähän niitä pari kpl ois olla. Ilmaakin taitaa meiltä löytyvä. Mulla kyydissä myös pikkukulmuri ja akkuporakone/terät. Minkäslaiset murrokset siinä hiluksissa on? Käykö esim. LJ:stä?

Jari 21.09.2013 23:36

mulla olis pari hj mallin tmlcromoa ja sahakin kait lähtee ja kompura on .

volvossa on leima. ainoo vain että töisä olis kiires

miten meinasitte nukkua? teltassa vai autossa?

miietein että jos ottasin sen ilma eberin matkaan niin ois kivempi pötkötellä

Edit: mun lähdön varmuus n90%

hiluvitkutin 21.09.2013 23:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja andy (Viesti 1046295)
Mulle lähtee saha kyytiin, luulis Arholta/Antiltakin saha löytyvän, hyvähän niitä pari kpl ois olla. Ilmaakin taitaa meiltä löytyvä. Mulla kyydissä myös pikkukulmuri ja akkuporakone/terät. Minkäslaiset murrokset siinä hiluksissa on? Käykö esim. LJ:stä?

Kai ne käy. Mistäpä mä patrolli mies tiijän:-) mulla vissiin uuvemman lj murrokset, eli vissiin samat ku sulla;-)

andy 22.09.2013 09:26

Lainaus:

mulla olis pari hj mallin tmlcromoa ja sahakin kait lähtee ja kompura on .

volvossa on leima. ainoo vain että töisä olis kiires

miten meinasitte nukkua? teltassa vai autossa?

miietein että jos ottasin sen ilma eberin matkaan niin ois kivempi pötkötellä

Edit: mun lähdön varmuus n90%
Laatuautot (volvot) on yleesä helppoja katsastaa :)...

Pj teltassa meinattiin huilata tai saahan sitä autossakin nukkua. Eberit/webastot on mukavuuden kannalta hyvä, onks sulla semmonen millä voi telttaankin puhaltaa?

Mites Jarin apparitilanne??

Laitanpa lähtijätkin kun eihän tässä montaa päivää enää oo:

Mie/Husso HDJ 80
Sakari65/Kolehj LJ 70
Hiluvitkutin/hevoskuiskaaja Hilux
Jari/ ? Mäyris

Oliko muita :eek::D?

Jari 22.09.2013 11:00

Eipä ole apparia.

edit: smgt aikoi lähteä jos eivät töihin komenna. eli nyt sormet ristiin..

andy 22.09.2013 15:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jari (Viesti 1046421)
Eipä ole apparia.

edit: smgt aikoi lähteä jos eivät töihin komenna. eli nyt sormet ristiin..

Hyvä homma :).

Olikos muille lähössä suunnistuslaitteita matkaan, Ozi/pisteet/ko. alueen kartat??

andy 23.09.2013 19:56

Reittikin alkaa vähitellen selkeytyä kun saatiin tämän vuoden Ladogapisteet ja muutama hyvä kiertovinkkikin on jo:cool: Vaikka eihän siellä pitänyt olla mahdollista oikoa:eek::D.

Yks ensikertalainen apparikin oli ilmoittautunut mukaan reissuun :).

Jari 23.09.2013 20:55

SMGTn kanssa punnattiin renkaita, nyt on isot tassut alla, ja pari varalla katolla. ne pitemmät ajosillat jätettiin katolle.

huomenna taas aamusta aikaseen töihin, saa nähä paljonko jää kesken auto. edessä ei ole mm sisäänjousto juuri lainkaan, että hyvällä mallilla.

piipari 23.09.2013 21:06

Miulta saapi tuosta jotain pikkutarviketta lainaan jos on jollekki tarvista. Lisänarua, japsijakovarapyörää, kokonainen bj...Migiin pitäs kaapeli vaihtaa, mut järjestynee seki jos tarviaa. Kolehj:lle laiteltiin pariin läppäriin ozi ja jotain karttoja kyytipojaks.

andy 24.09.2013 10:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja piipari (Viesti 1047052)
Miulta saapi tuosta jotain pikkutarviketta lainaan jos on jollekki tarvista. Lisänarua, japsijakovarapyörää, kokonainen bj...Migiin pitäs kaapeli vaihtaa, mut järjestynee seki jos tarviaa. Kolehj:lle laiteltiin pariin läppäriin ozi ja jotain karttoja kyytipojaks.

Hmmm kokonainen BJ, mitenkäs se saatas mahtumaan meijän autoihin. Meniskö se mäyriksen katolla :)?

Jonniinmoinen hitsauskone kyllä pitäs ottaa matkaan.

hiluvitkutin 24.09.2013 13:55

Mullahan on lava auto, eikös sinne yx bj...
Eikös kolehmainen hitsaa mcgyver tyylillä?

-Stedt- 24.09.2013 14:39

Patrolli olis menossa huomenna leimalle, on tullu asuttua autotallissa ja ei vaan tunnu valmistuvan:rolleyes:. No jospa se kelpais, meidän lähiseutu matkailu ryhmähän starttaa sitten Perjantai aamusta,,,,

Viipo 24.09.2013 20:16

Joo, no LJ:hin vaihettiin takaperän välitys jo viime sunnuntiana ja boonuksena uudet pyöränlaakerit ym.
Runnerilla en oo uskaltanu ees ajaa hallille, ettei se purkaannu ennen reissua.

Jonniinmoista apparipulaa havaittavissa, kun appariksi ilmoittautuneita vain mototero. Mites se Väyrynen, oliskos sillä kiinnostusta tulla venäjälle perjantaina iltapäivällä töiden jälkeen? Sen kyytiin saisin järkättyä yhen apparinkin.

Venäjällä muuten loppuu sitten nykysin alkoholin myynti klo 21 paikallista aikaa...

tuomaritulee 24.09.2013 20:22

onneks myö lähetään klo 16.00...

Vois olla tuskasta olonetsiii asti vetää vettä ja alottää vielä selvinpäin pätkä! :D

hiluvitkutin 24.09.2013 20:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tuomaritulee (Viesti 1047370)
onneks myö lähetään klo 16.00...

Vois olla tuskasta olonetsiii asti vetää vettä ja alottää vielä selvinpäin pätkä! :D

Eikös se sovittu että tää on selvä reissu! Mää en lähe jos siellä joku kännissä kekkuloi. No korkeintaan parit kaljat iltanuotiolla!

Sivu luotu: 04:17 (GMT +2).