![]() |
Lainaus:
elikäs soa EI ja siis ei (:eek: ,,, HHHHHHHHMMMMMMM :cool: :eek::eek::eek: hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :confused::confused::confused: :rolleyes: :cool: :D :cool: ) .... tule radan varteen 33" salaatti leikkureilla. :D:D :cool::cool::cool: :eek: ;) :D:D :cool::cool: :eek: |
elikäs soa EI ja siis ei (:eek: ,,, HHHHHHHHMMMMMMM :cool: :eek::eek::eek: hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :confused::confused::confused: :rolleyes: :cool: :D :cool: ) .... tule radan varteen 33" salaatti leikkureilla. :D:D :cool::cool::cool: :eek: ;) :D:D :cool::cool: :eek:[/QUOTE]
On se hyvää ajaa perille kunnon pyörillä ettei tarvi joka katukivetyksen yli vinssailla tojoa:D:D:D |
Lainaus:
nooh,, kun sun nimimerkkiä täs miettii :D :eek::eek: :cool::cool::cool: :eek::eek::eek::eek: :confused::confused::confused::confused::confused: :confused: :eek::eek::eek::eek::eek: ja kaverit tietää et oon "VOORTTI MIES" ,,ja käytän hojoa eli tojoa veturina ( voortti ei tee sopivaa veturia) ja hoho jaksaa vetää miun jokasen kuorman nikottelemati ni mie en jaksa tai edes halua mollata tojotaa. mie oon jokusen FOORTIN vinssannut ja hinannut TOYOTALLA ni en mollaa/mustamaalaa kumpaakaan merkkiä,, pystyn ajamaan kummankin merkin laitteella ilman näppyjä.. :cool: |
Lainaus:
ja kaverit tietää et oon "VOORTTI MIES" ,,ja käytän hojoa eli tojoa veturina ( voortti ei tee sopivaa veturia) ja hoho jaksaa vetää miun jokasen kuorman nikottelemati ni mie en jaksa tai edes halua mollata tojotaa. mie oon jokusen FOORTIN vinssannut ja hinannut TOYOTALLA ni en mollaa/mustamaalaa kumpaakaan merkkiä,, pystyn ajamaan kummankin merkin laitteella ilman näppyjä.. :cool:[/QUOTE] Ei ymmärretä väärin!!! Tää ei ollut mitenkään hyökkäys Toyotaa kohtaan, just hjuumor! :) Ja jos minun pitäisi valita eur-aasia osastolta auto, niin se olisi Toyota, olen niiden kanssa tehnyt töitä 10v ja jotenkuten tiedän mitä ne on verrattuna muihin:cool: |
Jos viel tilaa on, ni vois varata kaalikselle kolon kanssa. Jos kaik menee hyvin, ni 37*14.5 creepyllä voblailen paikalle...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ja sit vaan ajoissa liikkeelle, niin saadaan "Leirikeskus" pystyyn... ;) :D
Tehdään paras ja viihtyisin leirikeskus kuin aiemmin (se taitaa kyllä olla aika vaikeeta). :eek::D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
HOX HOX
Ottakaa siis omat grillattavat (makkarat, pihvit, yms) mukaan, meillä on grilli ja jääkaappi kyllä. Alueelta ei saa ostettua makkaraa eikä olutta/lonkeroa muuta kuin ravintolasta. Mukaan saa ottaa kyllä juotavaakin, ja jos "ylimääräistä juotavaa" on, niin ihan varmasti maistuu "kavereillekkin" ...;):rolleyes::eek::cool:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ettei käy niinko kerran Pick-Nick:issä kun yks kamu nukahti auton alle... ;) :D |
Kehtaakos sinne tuoda tuollaisen pikkupyöräisen L200:sen
Tulisin kovin mielelläni |
Mites järkkärit suhtautuu?
Päästetäänkö toi mun "normi" Jeep Grand Cherokee ZJ sinne raviradalle, etteivät järkkärit käske/ohjaa sinne tavis parkkipaikalle..? :o
Aiemmin käynyt Oldsilla, sillähän pääsee suoraan raviradalle....:cool: |
Onhan se tultava taas päivä viettämään vorssaan. Ja jos riviin mahtuu/pääsee niin vaikka sitten sinne parkkiin.
|
Vorssan piknik.
Lainaus:
Kerrot jotta on oikein kutsuttu maasturi riviin. Hienoja kelejäkin lupailevat. http://www.foreca.fi/Finland/Forssa/tenday t. Ismo Ämmä |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|