Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   PICK-NICK 3.8.2014 Forssassa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=112703)

mäksä 19.07.2013 23:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1023996)
no mikäs on sakun suunnitelma et miten porukan tarttis saapua takasuoralle.. :confused: :eek:

harmi vaa ku soa hj on pakko tuod pikkupyörillä paikalle.. :eek: :mad::mad: :eek:

ja tossa tontilla touhutessa päätin et laitan noi creepyt 10" vanteil,, kuulat sisään ja tullaan sillä kokoonpanolla paikalle. :eek: :D:D:D:D:D:D :cool::cool::cool::cool::cool: :D:D:D:D :cool: :D

elikäs soa EI ja siis ei (:eek: ,,, HHHHHHHHMMMMMMM :cool: :eek::eek::eek: hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :confused::confused::confused: :rolleyes: :cool: :D :cool: ) .... tule radan varteen 33" salaatti leikkureilla. :D:D :cool::cool::cool: :eek: ;) :D:D :cool::cool: :eek:

Mase 19.07.2013 23:17

elikäs soa EI ja siis ei (:eek: ,,, HHHHHHHHMMMMMMM :cool: :eek::eek::eek: hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :confused::confused::confused: :rolleyes: :cool: :D :cool: ) .... tule radan varteen 33" salaatti leikkureilla. :D:D :cool::cool::cool: :eek: ;) :D:D :cool::cool: :eek:[/QUOTE]

On se hyvää ajaa perille kunnon pyörillä ettei tarvi joka katukivetyksen yli vinssailla tojoa:D:D:D

mäksä 19.07.2013 23:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ford59 (Viesti 1025166)
elikäs soa EI ja siis ei (:eek: ,,, HHHHHHHHMMMMMMM :cool: :eek::eek::eek: hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :confused::confused::confused: :rolleyes: :cool: :D :cool: ) .... tule radan varteen 33" salaatti leikkureilla. :D:D :cool::cool::cool: :eek: ;) :D:D :cool::cool: :eek:

On se hyvää ajaa perille kunnon pyörillä ettei tarvi joka katukivetyksen yli vinssailla tojoa:D:D:D[/QUOTE]

nooh,, kun sun nimimerkkiä täs miettii :D :eek::eek: :cool::cool::cool: :eek::eek::eek::eek: :confused::confused::confused::confused::confused: :confused: :eek::eek::eek::eek::eek:

ja kaverit tietää et oon "VOORTTI MIES" ,,ja käytän hojoa eli tojoa veturina ( voortti ei tee sopivaa veturia) ja hoho jaksaa vetää miun jokasen kuorman nikottelemati ni mie en jaksa tai edes halua mollata tojotaa.

mie oon jokusen FOORTIN vinssannut ja hinannut TOYOTALLA ni en mollaa/mustamaalaa kumpaakaan merkkiä,, pystyn ajamaan kummankin merkin laitteella ilman näppyjä.. :cool:

Mase 19.07.2013 23:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1025169)
On se hyvää ajaa perille kunnon pyörillä ettei tarvi joka katukivetyksen yli vinssailla tojoa:D:D:D

nooh,, kun sun nimimerkkiä täs miettii :D :eek::eek: :cool::cool::cool: :eek::eek::eek::eek: :confused::confused::confused::confused::confused: :confused: :eek::eek::eek::eek::eek:

ja kaverit tietää et oon "VOORTTI MIES" ,,ja käytän hojoa eli tojoa veturina ( voortti ei tee sopivaa veturia) ja hoho jaksaa vetää miun jokasen kuorman nikottelemati ni mie en jaksa tai edes halua mollata tojotaa.

mie oon jokusen FOORTIN vinssannut ja hinannut TOYOTALLA ni en mollaa/mustamaalaa kumpaakaan merkkiä,, pystyn ajamaan kummankin merkin laitteella ilman näppyjä.. :cool:[/QUOTE]

Ei ymmärretä väärin!!!
Tää ei ollut mitenkään hyökkäys Toyotaa kohtaan, just hjuumor! :)
Ja jos minun pitäisi valita eur-aasia osastolta auto, niin se olisi Toyota, olen niiden kanssa tehnyt töitä 10v ja jotenkuten tiedän mitä ne on verrattuna muihin:cool:

hj 60/61 20.07.2013 12:47

Jos viel tilaa on, ni vois varata kaalikselle kolon kanssa. Jos kaik menee hyvin, ni 37*14.5 creepyllä voblailen paikalle...

Rompe1 21.07.2013 14:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 (Viesti 1025252)
Jos viel tilaa on, ni vois varata kaalikselle kolon kanssa. Jos kaik menee hyvin, ni 37*14.5 creepyllä voblailen paikalle...

Kyllä tilaa on, aamusta vaan ajoissa paikalle...:)

mäksä 21.07.2013 16:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 (Viesti 1025252)

eikai ne mitn voblaa kun joku hyvä äijä sun kaaliksen vanteet tekee.. :confused::confused: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :confused: :cool:

hj 60/61 21.07.2013 19:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1025559)
eikai ne mitn voblaa kun joku hyvä äijä sun kaaliksen vanteet tekee.. :confused::confused: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :confused: :cool:

No ei tienkään voblaa... Treffataaks Huittisissa sit aamusta ja mennään peräkkäin pilvenmäkeen?

mäksä 22.07.2013 00:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 (Viesti 1025626)
No ei tienkään voblaa... Treffataaks Huittisissa sit aamusta ja mennään peräkkäin pilvenmäkeen?

tuokin kuulostaa hyvältä :cool::cool:.. marev90 lupas hypätä hiuttisten kohdal soan kyyti ni etköhän samal ehdi liittyä letkaan.. :cool: :D :cool: :)

Rompe1 22.07.2013 20:28

Ja sit vaan ajoissa liikkeelle, niin saadaan "Leirikeskus" pystyyn... ;) :D
Tehdään paras ja viihtyisin leirikeskus kuin aiemmin (se taitaa kyllä olla aika vaikeeta). :eek::D

hj 60/61 22.07.2013 22:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1025727)
tuokin kuulostaa hyvältä :cool::cool:.. marev90 lupas hypätä hiuttisten kohdal soan kyyti ni etköhän samal ehdi liittyä letkaan.. :cool: :D :cool: :)

Olisko puol kasi härkäpakarilla....? Kahvit mukaan ja liikkeelle...:D:D:D:D:D:eek::o:rolleyes::eek::eek: :eek::eek::D

mara90 23.07.2013 17:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 (Viesti 1026015)
Olisko puol kasi härkäpakarilla....? Kahvit mukaan ja liikkeelle...:D:D:D:D:D:eek::o:rolleyes::eek::eek: :eek::eek::D

Onk suhun joku mäksäsyndrooma iskeny hymiöitten määrästä päätellen :D:D Treffauspaikka ja aika kuullostaa hyvältä.

Rompe1 23.07.2013 21:05

HOX HOX

Ottakaa siis omat grillattavat (makkarat, pihvit, yms) mukaan, meillä on grilli ja jääkaappi kyllä. Alueelta ei saa ostettua makkaraa eikä olutta/lonkeroa muuta kuin ravintolasta. Mukaan saa ottaa kyllä juotavaakin, ja jos "ylimääräistä juotavaa" on, niin ihan varmasti maistuu "kavereillekkin" ...;):rolleyes::eek::cool:

hj 60/61 24.07.2013 06:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mareva90 (Viesti 1026195)
Onk suhun joku mäksäsyndrooma iskeny hymiöitten määrästä päätellen :D:D Treffauspaikka ja aika kuullostaa hyvältä.

No en mä ny tiä....:rolleyes::rolleyes: Juu, mä yritän olla siinä silloin siin puol kasin pintaan, ni ehtii juopotella kahvit siinä sit rauhassa, ku ootellaan SOAn saapumista...

Rompe1 27.07.2013 07:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 (Viesti 1026384)
No en mä ny tiä....:rolleyes::rolleyes: Juu, mä yritän olla siinä silloin siin puol kasin pintaan, ni ehtii juopotella kahvit siinä sit rauhassa, ku ootellaan SOAn saapumista...

Juopotelkaa poijjaat kaffia aamusta hyvin, että jaksatte valvoo koko päivän sitten... ;) :D
Ettei käy niinko kerran Pick-Nick:issä kun yks kamu nukahti auton alle... ;) :D

SUPI4x4 27.07.2013 10:52

Kehtaakos sinne tuoda tuollaisen pikkupyöräisen L200:sen
Tulisin kovin mielelläni

rane58 27.07.2013 15:18

Mites järkkärit suhtautuu?

Päästetäänkö toi mun "normi" Jeep Grand Cherokee ZJ sinne raviradalle, etteivät järkkärit käske/ohjaa sinne tavis parkkipaikalle..? :o

Aiemmin käynyt Oldsilla, sillähän pääsee suoraan raviradalle....:cool:

BeePee 27.07.2013 20:44

Onhan se tultava taas päivä viettämään vorssaan. Ja jos riviin mahtuu/pääsee niin vaikka sitten sinne parkkiin.

ImacInnes 27.07.2013 21:18

Vorssan piknik.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1027466)
Päästetäänkö toi mun "normi" Jeep Grand Cherokee ZJ sinne raviradalle, etteivät järkkärit käske/ohjaa sinne tavis parkkipaikalle..? :o

Ei puhuva tieltä eksy!
Kerrot jotta on oikein kutsuttu maasturi riviin.

Hienoja kelejäkin lupailevat.
http://www.foreca.fi/Finland/Forssa/tenday

t. Ismo Ämmä

mäksä 27.07.2013 22:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 (Viesti 1027376)
Juopotelkaa poijjaat kaffia aamusta hyvin, että jaksatte valvoo koko päivän sitten... ;) :D
Ettei käy niinko kerran Pick-Nick:issä kun yks kamu nukahti auton alle... ;) :D

tais "kamu" olla rouvalin saku... :cool::cool::cool::cool::cool::cool: :D ;) :cool::cool: :D

Rompe1 28.07.2013 13:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1027588)
tais "kamu" olla rouvalin saku... :cool::cool::cool::cool::cool::cool: :D ;) :cool::cool: :D

Juuei ollu, oli tualta Lahden suunnalta.

Rompe1 28.07.2013 13:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PajeAm (Viesti 1027423)
Kehtaakos sinne tuoda tuollaisen pikkupyöräisen L200:sen
Tulisin kovin mielelläni

Sinne vaan, jos sais hiukan "oppia" renkaisiin... ;):D

Rompe1 28.07.2013 13:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1027466)

Kyllä kai päästää, onhan sekin aika saavutus että pääsee Jeepillä perille asti... ;) :D

Rompe1 28.07.2013 13:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja BeePee (Viesti 1027554)
Onhan se tultava taas päivä viettämään vorssaan. Ja jos riviin mahtuu/pääsee niin vaikka sitten sinne parkkiin.

Juhuu, mukaan vaan joukkoon tummaan.

Rompe1 28.07.2013 13:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes (Viesti 1027571)
Ei puhuva tieltä eksy!
Kerrot jotta on oikein kutsuttu maasturi riviin.

Hienoja kelejäkin lupailevat.
http://www.foreca.fi/Finland/Forssa/tenday

t. Ismo Ämmä

Ja Ismo tulee sitte myös paikalle!

Sivu luotu: 00:50 (GMT +2).