Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Stonehill 13-15.9.2013 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=112167)

sampolaattori 02.09.2013 18:40

2 Liiteet
Ei pitäs olla pahakaa paikka hakia rastie... :D

sampolaattori 03.09.2013 21:14

Kaikkien ennakkoon ilmoittautuneiden kesken arvotaan ennen kilpailua 2x30e ruokalahjakorttia Sotkamolaiseen elintarvikekauppaan :D :D

Stonehillissä kokeillaan jotain uutta ja mahtavaa, joka toivottavasti on kilpailijoiden, katsojien ja palstalaisten mieleen ;)

Ps. Isoveli valvoo...

Nii ja taas eksy muutamia rasteja metsään, pitäs olla haastetta vähän vaativammallekkin teamille, toki helppojaki rasteja löytyy

Ei muuta ilmoittautumaan, vielä kerkiää

wr-range 03.09.2013 22:15

Mihin aikaan on cupin palkintojenjakotilaisuus ja onko päätösbileitä ?

srock 04.09.2013 07:47

Joku hyvää vinkki majoituksen, 3-4 henkeä kisakeskuksel vieressä(suihku,aamupala)

sampolaattori 04.09.2013 08:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja srock (Viesti 1040134)
Joku hyvää vinkki majoituksen, 3-4 henkeä kisakeskuksel vieressä(suihku,aamupala)

Naapurivaaran lomakylä, Hotelli Tulikettu, Katinkulta

Eskimo 04.09.2013 20:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja srock (Viesti 1040134)

Tuolta lisää: http://www.vuokatti.fi/fi/majoitus/

Ei pitäs ainakaan majoituksesta jäädä tuleminen kellään kiinni.
Löytyy varmasti joka makuun :D

Nyt on low season niin kannattaa reippaasti tingata hintaa alemmas. Täällä siihen on totuttu.

-Jallu- 07.09.2013 19:21

Tulossa safaroimaan.

sampolaattori 08.09.2013 05:59

Tänään viimeset rastit metsään...

Vielä kerkee ilmoittautua :D

toyota bj 40 08.09.2013 19:55

ilmo laitettu eli tulossa ollaan :)

jos toimis vaik auto tällä kertaa suurin piirtein koko kisan :eek:

sampolaattori 09.09.2013 17:33

Ruokalahjakortit voittivat teamit M02 ja M44, onnea voittajille. Palkinnon voi lunastaa hyväksyttyä katsastuskorttia vastaan kilpailutoimistosta.

toyota bj 40 11.09.2013 18:19

Päkinpojat terve. olisiko pokaalin tuomonen mahdollista näihin kisoihin?

t.montenegroracing

KooPee 11.09.2013 19:48

Sukulaismies kyseli onko mahdollisesti mitään yleisö aluetta mihin voisi tavallinen ei harrastaja tulla perheineen ihmettelemään isojen maastureiden myllerrystä? ja onko yleisölle varattu mitään parkkialuetta (perus mazdalla ajettavaa) tai karttaa yms.

Rohmo 11.09.2013 20:36

EVP vinssiapina on ladannut patterit kyseistä kisaa varten :)
Samalla oon harjoitellut vinssiapinan hommia, kun on päässy unohtumaa :D
Rämmin pitkin lähimetsiä pätkä vaijeria mukana .
Kun en löytänyt suota, hyppäsin kävelylenkin jälkeen kahdensadan litran tynnyriin, jossa oli vettä, moottoriöljyä ja pari kottikärryllistä multaa.
Mun pojat jeesas sen verran, et kiersivät tynnyriä mopoilla, että saisin moottorin pärinän luomaan kunnon kisatunnelman.
Eli nyt on virtaa :D:D

T Rohmo

sampolaattori 11.09.2013 21:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja KooPee (Viesti 1042744)
Sukulaismies kyseli onko mahdollisesti mitään yleisö aluetta mihin voisi tavallinen ei harrastaja tulla perheineen ihmettelemään isojen maastureiden myllerrystä? ja onko yleisölle varattu mitään parkkialuetta (perus mazdalla ajettavaa) tai karttaa yms.

On yleisö alue ja kartankin saa kisatoimistosta lauantaina :D

sampolaattori 11.09.2013 21:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmo (Viesti 1042787)
Kun en löytänyt suota, hyppäsin kävelylenkin jälkeen kahdensadan litran tynnyriin, jossa oli vettä, moottoriöljyä ja pari kottikärryllistä multaa.
Mun pojat jeesas sen verran, et kiersivät tynnyriä mopoilla, että saisin moottorin pärinän luomaan kunnon kisatunnelman.

T Rohmo

Oikee meininki :D :D :D

Ewerglade 12.09.2013 07:57

Lainaus:

T Rohmo

Nyt on ollu "korkeanpaikanleiri" kohdillaan! Ite oon koittanu treenata lähinnä sohvalla makaamalla ja olutta kittaamalla. Aion myös katsoa Talvisodan ja Tuntemattoman sotilaan ennen kisoja :D

Eskimo 12.09.2013 09:32

Lainaus:

T Rohmo

reps
:D :D :D

-P- 12.09.2013 11:43

Eipäs saanutkaan tuota vielä ilmoittaa, joten poistettu.

-P-

Ewerglade 13.09.2013 06:11

Kuulin legendaa, että kerran kasikytluvun puolessa välissä jollakin teamilla oli ollut ajoissa auto valmiina ennen kisoja... No meleko homua hommaa se on tuo nukkuminen muutenkin...

Fend 13.09.2013 06:42

Onko auto ikinä valmis kisoihin?
Pikkasen ois vielä laittoa ennen sotkamoon lähtöä.... ;)
Posted via Mobile Device

vilenius 13.09.2013 06:45

pysyy kisafiilis korkeella ku viimeseen yöhön asti ruuvaa kilpuria:) ja toisaalta ,eihä sitä nukuta paljoa kisan aikanakaa nii miksipä enne kisojakaan

team cherokee 13.09.2013 09:18

Ja matka alkoi kohti sotkamoa. Autokin saatii kuntoo jo 10 mais eile iltana:-) taitaa olla ennätys..

paperimies 13.09.2013 10:51

Ilmeisesti

Team 4x4Parts.fi autokin on kasattu viime yönä, kun trailerin päällä sitä raahataan kohti Sotkamoa...

TemmiTiimi 13.09.2013 11:12

Temmitiimi lähtee mikkelistä pikkuhiljaa kipuamaan sotkamoo kohti.

Ewerglade 13.09.2013 11:41

Team Suunnattomat taistelee vielä tovin erinäisten voimansiirto-ongelmien kanssa. Tänään kuiten paikalle, vaikka henki lähtis!

Sivu luotu: 17:08 (GMT +2).