![]() |
Lainaus:
Make laitto viestiä, että onks 15 päivä vissiin jotain häpeninkiä?? Vastailin, että juu Raisiossa on kisat, että jaa onks sun Jeeppi valmis? Make: Ei nyt sentään.....mutta varmaan joku kirjaus virhe Minä: Jaa häh? Jaa luitko jostain M.Oksanen....se on Miika Oksanen Make: Ei, mut en mä olekkaan yksin näyttävästi menossa Minä: HÄH???? Missä nettisivuilla sä oikeen olet Make: offipalsta . . . . . . ......ja tässä sitä nyt itekki ollaan, että WTF?? Onneks toi kilpa-auto sentää antaa viitettä, ketä tänki kepposen takana oikee on;) On niillä ideat:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::D:D: D:D:D:D:D |
ihmettelin tuota itsekkin ja jarin kanssa ku soittelin, ni sillekkin ihmettelin, että meinaako ne ajaa samalla autolla :D
|
Hehee.. eli ylläri onnistu!!
siinä kun viimeksi manailit että et ehdi laittaa kaalimatoo kuntoon niin ilmoitin sut ja Maken mukaan mun autolla:) Makelle tosin ilmoitin ensin ja se oli heti mukana hommassa! ja hiukan yritin vihjatakin tuolla aikaisemmin http://forums.offipalsta.com/showpos...3&postcount=22 Ja kai se nyt parit ajelut kestää.. jos ei niin hommataan kuski takaspäin ;) |
Lainaus:
Jumalavita, pitää alkaa ompelee haalarin kylkiin jatkopaloja, että saa vetoketjun kiinni ja tää koskee myös apparia:p:D:D:D:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ei ole vielä suurta tunkua kisoihin ilmennyt. Oliko liian pieni väli kisoilla?
Hopi hopi ilmoittautumaan. |
Lainaus:
Salon kulmillakin pitäis olla kalustoo vaik pilvin pimein. Vai eikö ketään kiinnosta ajaa tikkujen välistä, tai sit ne ei vaa uskalla. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Laitteet kasaan ja kisaan!!! |
Lainaus:
Nyt lähdetään Nordic Trialiin ja maanantainahan loppuu ilmoittautuminen Juhannus Trialiin joten hopi hopi ilmoittautumaan. Ilmoittautuneiden listaa päivitetty. |
Lainaus:
|
Ilmoittautuneet päivitetty, kovin vähän tuli porukkaa. Näillä mennään.
Jaksotuomareita vielä kaivattaisiin. |
Saiko Tumppi puhuttua Lars Dahlin yli tuolla Nordicissa? Olis tumpilla revanssinpaikka...
|
4 Liiteet
Radat valmiit ja talkkari "Kromitukka" kävi pikkasen putsaamassa pölyjä pois.
|
Onko varasiimaa riittävästi
Lainaus:
|
Lainaus:
|
1 Liiteet
Ohessa jonkinlainen kartta kisa-alueesta. Pääsymaksua ei katselijoilta peritä.
|
saas nähdä toimiiko se teidän raision taika taas...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Toistaiseksi lupailevat poutaa ja puolipilvistä
Lainaus:
http://www.foreca.fi/Finland/Raisio/details/20130615 |
Tänään loppukasaus talkoot klo 17 eteenpäin.
|
juupa juu
koitetaan keretä jossain kohtaa tulemaan paikal:D
|
Onks Tare kilpuri kunnossa
T: Tallikuski:D:D:D:D |
Sivu luotu: 22:52 (GMT +2). |