![]() |
Mä aattelin koittaa tulla pääosin kuvaileen......ja jos oikee ihmeitä tapahtuu, niin vois Kaalimadolla osallistua yhteen lähtöön......siis JOS:D:D
|
Kovasti himottais myös tulla kuvailemaan. Yritetään tulla paikalle ja voin mahdollisesti avustaa kyrsän käristyksessäkin.
|
Ai että ton enempätä ei ole tulossa porukkaa vai?? Onks kaikki hiihtämässä ku o loma?
|
picu lupas tulla kili kalilla kans :D:D
|
Alkaa näyttää siltä, että ellei tule viimehetken ylläreitä, niin Grand ZJappa on huomenna iskussa. :D
|
Jouni joutui perumaan tulonsa koska autoa ei saatu kuntoon toivotussa ajassa.
Mulla 38 kuumetta.. no on se 1.5 astetta vähemmän kun eilen...:( toivotaan että lääkkeet auttaa! autojahan ei ole viivalla kovin montaa, mutta katotaan jos keksitään sitten vaikka jotain lajittelu ajoja tai vaikka muutamat lähdöt että ei se yhteen lähtöön jää |
Lainaus:
|
Tässä videointia kevyemmän kaluston crossista.
Erä I: http://youtu.be/e-loisswlyU Erä II: (Kutunjuuston kaato kohdassa 0:49) http://youtu.be/ief4rb4bXfs Finaali: http://youtu.be/TVJvuEkWmno |
Lainaus:
|
30 Liiteet
jokunen kuva
|
5 Liiteet
ja muutama lisää
|
Kutunjuusto kiittää KAIKKIA mukavasta offispäivästä. :)
Meillä oli pito-ongelmia, ilmeten hieman eritavalla riippuen autosta. :p Liian nätti se Krossi olikin, joten Ossi päätti hakea siihen vähän äijämäisempää ilmettä. :D Vauriot kosmeettisia, tekniikka ok. Talvisodassa nähdään. :) |
Ihan ok rata oli. Näki hyvin menoa ja meininkiä. Tuo kuorkkien kisa oli hieman pettymys. Ensimmäiset pari tuntia meni siellä yhdessä kohtaa jumitellen. Melkoinen este tuo lumi tuntuu kyllä olevan. Jokaisessa olisi pitänyt olla ketjut alla. Hieman oli vaan vähän osallistujia, mikä vähän söi ideaa ajaa kisaa. Kesällä pitää kyllä järjestää kuormureille vastaava homma niin se voi olla perin mielenkiintoisen näköistä touhua.
|
Hei samaa järjestäjänä mietin kun jotain raskaalle porukalle tekee tulijoita kourallinen! Katsotaan huhtikuussa uusiksi!
|
Kiitokset kaikille!
niin kilpailijoille, katsojille ja muille puuhaajille.. etenkin makkaranpaistoon!! Kuorkki crossissa oli joo rata tällä kelillä liian haastava! mutta eiköhän tästä opiksi otettu! officrossissa oli viivalla 5 autoa ja ajettiin niin että viisi kierrosta ja jokaisessa lähdössä viimeinen putoaa! kovaa vääntöä oli ja täytyy kyl sanoo et hyvin on voimaa Ossin Krossissa!! 44" pyörii kyl makeesti!! pito ongelmia tais olla kaikilla ja vauhdilla ajaessa kun lunta on reilusti niin yllättäviä ajolinjojakin oli matkan varrella olikohan toinen vai kolmas lähtö kun jollain kierroksella lähti mun auto hiukan yllättäen sladiin ja takarengas edellä kiveen ja beadlock kehä vääntyi ihan reilusti. Finaalissa alkoi laturin/vesipumpun hihna luistaa oikeen reilusti ja viimeisellä kierroksella meni poikki, ajoin silti väkisin maaliin.. leikkimielellä kun ajettiin:D ja en kyllä uskonu että voitto tulisi!! vielä kipeenä ajellessa! Tulokset 1. Tare 2. Pete 3. Ossi 4. Jaska 5. Picu lisäksi WTF? palkinto ossille nurin ajosta! |
Lainaus:
Näyttävää menoa oli pienempien autojen kisassa ja hienoja autoja. Kummassakin ois vaan osallistujia olla enemmän. T: Pääjumittaja |
saiks kukaan taltioitua mun loikkaa, oliko ihan ekassa lähdössä?
ja siinä rinteessä olevalla reitilläkin oli hiukan tilannetta ;) |
Thänks mukavasta tapahtumasta, mukava porukka, hyvä keli, kuumaa mehua ja grillattua makkaraa nam! Tytöille erikoiskiitos hyvästä huolenpidosta, ei päässyt nälkä yllättämään! :)
Officrossissa meno oli lennokasta, vauhtia ja märkää lunta naaman täydeltä. Tykkäsin! :D Kiitos Ossille, hyvin sä vedät, milloin mennään taas? |
Perhana kun ei aikataulut antanu myöten saapua näihin karkeloihin :mad:
|
Lainaus:
|
|
Lainaus:
|
Itekin olisin halunnut lähteä mukaan mutta olen ollut tässä jo viikon päivät niin pirun kipeä ettei ole paljon mitään uskaltanut tehdä, katsotaan että josko Talvisotaan pääsisi mukaan.
|
|
Sivu luotu: 06:44 (GMT +2). |