Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   High Chaparral Off Road Meet 23.-25.8.2013 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=106329)

IironSika 04.03.2013 12:09

Siat varmaankin lähtee yhdellä autolla. Ei vielä tietoa kummalla.

Jare 04.03.2013 12:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja IironSika (Viesti 978802)
Siat varmaankin lähtee yhdellä autolla. Ei vielä tietoa kummalla.

Ahaa...eilen oli ainaki Rocky kovasti menossa kohti Ruotsia;):D:D:D

Tirkmacine 04.03.2013 14:55

öö...

jos sitä lähtis varailee sitä kolmea mökkiä nyt aluks tai sit neljää tai emmä tiiä;)

HannuNurminen 04.03.2013 15:48

Taidan jättää tänä vuonna ragreissit väliin ja siirtyy suoraan asiaan :) Eli yhteen kyytiin voisin lähtee, ja ajakkiin tarvittaessa, jopa takaspäin :)
Meitsi kyl on työmaan lomahierarkias aika pohjil, et se pitää viel varmistaa...

IironSika 04.03.2013 19:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 978803)
Ahaa...eilen oli ainaki Rocky kovasti menossa kohti Ruotsia;):D:D:D

Vaihteluhan virkistää. :)

liisi 04.03.2013 21:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 978759)
Väihkösen ehdotushan oli lisäks, että saatais joltain sydämelliseltä off road harrastajalta (Pylkkö?) 6x6 Volvo lainaan ja mennään sillä niin monta kuin mahdollista ja unohdetaan ne muut autot suosiolla kotiin, kun ei niihin kuitenkaan ole kuskeja:D:D:D:D

Pekka lähetti terveisiä et ei lainaa. Se menis kuitenkin just tuollaiseks se touhu kuitenkin:

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=124914

:rolleyes:

-Laine- 04.03.2013 23:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 978759)
Oliko niin, että G-pete lähtee motorhoumilla? Ja siellä sit yöpyy 4??

Ja puhettahan oli, että jos rekan osuus on porukan mielestä sika kallis, niin Tapsan auton saa tarvittaessa ajamalla, mun ja Taren ajatusmaailma on vielä niin sekaisin, mutta keksitään sit joku "kilvellinen" tarvittaessa, mutta G-kilpuri jää sit Suomeen, jolloin vaihtaako Pete sit motorhoumin pitkään safari G:hen, jolloin sit tarviis 1 mökki lisää??

No niin, tämähän kuulostaa suunnitelmalta:D:D

Ajatusta oli jos lähtis tuolla matkailuautolla, siinä tosiaan kulkee lainpuitteissa 6 henkeä, mutta nukkuu 4 mukavasti, niin ei mene sitten ihan homoiluks koko reissu:D
Sitä paitsi The Mercedes Man joutuu jättää tilaa niille lesboillekkin:D

Vaihtoehto kakkonenhan vois sit olla lähteä tuolla safari Geellä, jossa tietysti kulkee myös 4 henkeä, ja onhan siinä roof top tent, jossa tosin yöpyy vaan mahdollisesti minä, ja ehkä lepakoita:D:D

Kaikki vaihtoehdot oikeastaan käy ainakin mulle, ja tuskin tuosta ylitse pääsemättömiä kustannuksia syntyy, kun porukkaakin lähdössä ihan mukavasti..

Oli miten oli niin SAUNA on mukana:)

Tirkmacine 05.03.2013 08:08

hehe

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja liisi (Viesti 978998)
Pekka lähetti terveisiä et ei lainaa. Se menis kuitenkin just tuollaiseks se touhu kuitenkin:

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=124914

:rolleyes:

Vaihtoehtona H2o päät: Pekkahan vois lähtee meille kuskiksi:D:D:D:D:D:D

Tirkmacine 05.03.2013 08:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja uni (Viesti 978841)
Taidan jättää tänä vuonna ragreissit väliin ja siirtyy suoraan asiaan :) Eli yhteen kyytiin voisin lähtee, ja ajakkiin tarvittaessa, jopa takaspäin :)
Meitsi kyl on työmaan lomahierarkias aika pohjil, et se pitää viel varmistaa...

Terve tuloa vaan messiin !!!:)

jv 05.03.2013 14:54

burttoni (ronkainen) ja mää lehetään kans v6 bertalla ja ajamalla meinattiin yrittää.

ja juu vähkönen tosiaan lähtee emäntänsä kanssa ja mie jätän emännän suosiolla kotiin. ronkaista ei lasketa :D

pulu 09.03.2013 12:44

meitsi ki haluu mukaan!!joko riippuu ny et tulisko runneril..vaatis kyl rajua pajottamista,ku se on aika paska...tai sit tulen tol matala lättänäl eli torcedes hilvol jos se on ehjänä viel silloin!mut tai sitte jonkun kyydis..onhan täs viel aikaa suunitella ja pähkäillä vaihtoehtoja!!

Jare 11.03.2013 13:58

Mitähän se rekkakyyti mahtaa maksaa tonne länkkäri kylään? Nyt kun tehtiin toi "Sauna Cruiseri", niin pitäsköhän sillä lähtee ruotsiin:rolleyes::D:D:D

Olishan siinä Sweduilla ihmettelemistä, kun toiset lyö mutaspooriin vauhdilla, niin samaan aikaan "apparit" saunoo takalaatikossa:D:D:D:D

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=125212

-Laine- 11.03.2013 14:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 981622)
Olishan siinä Sweduilla ihmettelemistä, kun toiset lyö mutaspooriin vauhdilla, niin samaan aikaan "apparit" saunoo takalaatikossa:D:D:D:D

Tarttee vaan laittaa lauteille turvavyöt ettei tule KASTOR tatuointeja:D:D

IironSika 11.03.2013 20:24

Angelolle varattu alustavasti matkustuspaikka Sika-autosta. :)

PikkuSika 13.03.2013 00:20

Nonnii lomat olis nyt siirrettu ajankohdalle joten kovaa pajotusta tiedossa et kerkee vähän koeajaa rockya ennen ko lähetää!! ;)

Tirkmacine 19.03.2013 08:34

JAREEEEEE !!!!

oisko nyt suosiolla se neljä mökkiä ??:rolleyes: ja asunto-auto

Jare 19.03.2013 10:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tirkmacine (Viesti 984871)
oisko nyt suosiolla se neljä mökkiä ??:rolleyes: ja asunto-auto

Omat rahat kun on aika kortilla vaihteeks (AINA), niin ennen ku varaan ja samalla siis maksan mökit olis kiva ihan oikeesti tietää, että kuinka monelle summa pitää jakaa ja keneltä kaikilta odotan saavan tililleni rahaa????

Tirkmacine 19.03.2013 13:13

hmm.....

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 984905)
Omat rahat kun on aika kortilla vaihteeks (AINA), niin ennen ku varaan ja samalla siis maksan mökit olis kiva ihan oikeesti tietää, että kuinka monelle summa pitää jakaa ja keneltä kaikilta odotan saavan tililleni rahaa????

Mökki tais olla per/typy viime vuonna n.50€ eli laittakaa immeiset ilmoja tänne niin tietää varmasti ketkä lähtee !!!!!!!!!!!!

mä voin aloittaa huutamalla HEP.

laita till.nro niin laitan viis kymppisen tulee. ja laivalla hoidellaan yli menneet tai saamisesi;)

Jare 19.03.2013 13:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tirkmacine (Viesti 984951)
Mökki tais olla per/typy viime vuonna n.50€ eli laittakaa immeiset ilmoja tänne niin tietää varmasti ketkä lähtee !!!!!!!!!!!!

mä voin aloittaa huutamalla HEP.

laita till.nro niin laitan viis kymppisen tulee. ja laivalla hoidellaan yli menneet tai saamisesi;)

Kröhöm....tommosta laittelin jo hieman aiemmin tähän topiciin:

Näkyy nettisivuilla olevan hinnat, joiden mukaan pikku mökit 600kr / per yö

Eli esim 3 mökkiä to-ma => 7200kr = 860€ ja noihin mahtuu sit siis 12henkeä, eli per nenää kohden jää hinnaks 72€ mökistä.

IironSika 19.03.2013 18:52

Mulla on sellainen pieni ongelma, että mun työsoppari loppuu 25.8. Ei siinä mitään, mutta kun/jos uusi soppari alkaa 26.8. pitää sen alkaa työpäivällä, ei vapaalla. Mun tarttee vielä selvittää miten sen sais sumplittua. Palkattomia ei viittis ottaa, kun sit tulee katko duuneihin ja palaa lomat.

-Laine- 19.03.2013 22:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 984905)

Joo samaa mieltä, eli pitäähän tuo lähtiä, tai ainakin maksaja määrä saada selville, ettei nyt sentään yhden miehen rahat roiku näissä hommissa kiinni...

Mun mielestä vois vaikka ilmoittaa lähtemisen tähän topicciin, ja Jare laittaa maksutietoja tulemaan, ja maksetaan sovittu summa tilille...ja siitä sitten länteen päin:D:D

Hoidetaan tää vähän niin kun vähemmän yhden miehen lompakkoa kuormittaen:D

CorollaHT 20.03.2013 19:39

HEP

Vaan tilitietoja tulemaan.
Vaikka mä kyllä lupasin etten lähde "teijän" kans sinne enään

Jare 25.03.2013 10:03

Olikohan se lähtijä lista nyt joku tällainen (koitin jakaa jo nimiä 4/mökki, että osais hieman kartottaa tota lähtevää porukkaa).

-Ronkainen
-Vehviläinen
-Poussa
-Uni-Hannu

-Tare
-Jare
-"Sika Senior"
-"Sika Junior"

-Herr Väihkönen
-Fru Väihkönen
-Tapsa4x4
-Sanna

-Vesku
-Jape
-Härski
-Angelo

Asunto mobiili:
-Rehtori
-g-pete
-tero

tapsa4x4 25.03.2013 11:13

Juu kyllä lähetään emännän kanssa. Voin soittaa väihköselle ja varmistaa sen lähtemisen.

Jare 25.03.2013 11:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 (Viesti 987412)
Juu kyllä lähetään emännän kanssa. Voin soittaa väihköselle ja varmistaa sen lähtemisen.

Kyl ne lähtee. Mä puhuin eilen sen kanssa.

Sivu luotu: 19:21 (GMT +2).