![]() |
patrolli imee 17 litraa satasella nyt on tullut sellainen 1600-1800 km /viikko kun työt ei haittaa harrastuksia ,eli noin 800 litraa kuussa palaa .
"näin se homma etenee" |
onko tiipen säädöissä häikkää vai onko minulla hyväkuntoinen motti. minulla patrolli syö 13-15l/100km
Ei tiedolla, taidolla tai voimalla, vaan TUURILLA. OPA |
Se onpi niin suhteellista jotta mikä on vähän tai paljon. Kun tuo polttoaineen hinta tasaisesti nousee niin alkaa myös vaihtoehtopolttoaineet houkutella. Toisaalta jos suomalaien ajelee keskimäärin <20tkm vuodessa ja jo nykytekniikalla keskimäärin 5l/100km syövä pirssi on ihan joka pojan ostettavissa niin sehän meinaisi sitä että 2ha pelto riittäisi vuotuisiin ajeluihin. Maasturimiehellä sitten vaikka 5ha niin ei tarvitse nuukailla. :)
Jos ajattelee mitä diesel maksoi vaikka 15 vuotta sitten(<3mk litra) voinee siis olettaa että se maksaa 15 vuoden päästä ainakin 2€ litra. Eiköhän suurin este tällähetkellä ole asenteet, niin ratin ja penkin välissä kuin tuolla verotusta suunnittelevien taholla. |
http://www.aumet.fi/
tommonen konepellin alle niin laskis kyllä kulutus Kappe Note! This message was posted anonymously! |
pistä vähän isompaa pyörää alle niin alkaa maistua 35x13,5x15 mulla pyörimässä.
"näin se homma etenee" |
häkäpönttö on vielä vissiin halpaa joskaan tehojakaan ei taida olla paljoakaan,mutta kun metässä ajetaa niin kyllä puuta riittää
päin helvettiä menee,mutta menköön |
Sivu luotu: 12:58 (GMT +2). |