![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
sanomisistaan kantamaan. Poistan kyllä viestin heti jos asioita ruvetaan hoitaan kuntoon.Tiedossa on jo kaikki ne "tuntemattomat sällit" ketkä näitä vinssejä osti. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Nettihuijari liikkeellä
http://kelkkalehti.com/keskustelu/in...topic=125316.0
Esittelee itsensä mm. nimellä Aaarne Hiltunen ym. Kyseinen myyjä on oikealta nimeltään Sami Sinisalo jolla satoja huijauksia. Soittaa numerosta 046-5435955 Tilinumero Fi6457109720121079 Tuoreita nimiä joita käyttää (13.01.2015) Prepaid numerolla 0417099156 nimiä: -Jussi Kolehmainen -Tomi Raunio -Sami Sinisalo -Seppo Kalanti. -Pertti Nieminen, Turku. Melioroffical@gmail.com 0466179518 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Minullekkin tuli kustannuksia...
Lainaus:
Tulipa yritettyä soittaa 2 kertaa, ja yksi txt-viesti tuli lähettettyä, mutta vastausta ei ole kuulunut, jos txt viestiä "en voi puhua nyt"- ei lasketa. Olisi vissiin pitänyt kysyä, että tuleeko maksikirjeenä, jos maksan 50 euroa.... Mutta n. 0,1 euroa, ei aiheuta lisää taakkaa k.o "yrittäjälle".... Mutta onko tosiaankin niin hyväuskoisia harrastajia.... Minä yritin soittaa, ja lähetin "maatiaismallin/yleismaailmaisen-" txt viestin, että tietääkö hän ollenkaan mistä puhutaan, siis vaatisi 10 sekunttia kuukkelointia. ja sen jälkeen hiljaisuus. Jos tosiaankin tuo autopalstojen? suurin? kusettaja, niin eipä ole paljon oppinut vuosien saatossa.... No, jos maksaa tekstareista saman kuin minä, niin minä maksoin vain puolet k.o henkilön kustannuksista. |
Juha Jaatinen oli viikko sitten huijannut Hollolassa traktorilla.
Kaksi oli ainakin maksanut etukäteen 4000€. Oli kolme hakijaa traktorilla yhtäaikaa ja siinä osoitteessa ei mitään ollut. Joku Valmet 306 tai 305 harvinaisenpi malli. Ruotsista oli otettu myynti ilmon kuvat. |
Lainaus:
|
Lainaus:
mun kohdalle ei ole ikinä sattunu vastaavanlaista.kauppaakin on tullu tehtyä jonkin verran.eräskin tapausjoka ei sattunut minulle,meni pääpiirteittäin näin et kaverilla oli paketti auto myydä.hemppa soitti jostain kokkolan liepeiltä ja sanoi sen kelpaavan.pyysi vain tilinumeron minne rahan voisi laittaa,ennen ku ehdittiin edes epäillä mitään oli rahat kaverin tilillä...auton kävi mies hakeen jotain kuukausi toista kaupasta.itse edellisen autoni kun ostin,maksoin tilisiirtona hippasen vajaa 15kiloeuroa näkemättä fyysisesti autoa,viikon kuluessa kävin sen sit hakemassa ja hieno ja hyvä oli,niinku oli puhelimessa sovittu.no enivei,näkyy näitä sattuvan.eipä siinä ehkä mulla vain on ollu hyvä flaksi,tai myyjien puheesta ei ole alkanu hälytyskellot soida ja kaupat on tuntunu turvalliselta viedä loppuun.kyllä varovainen saa ja täytyykin silti olla.mitä vähemmän huijaukset onnistuu sen syvemmin nää sinisalot lannistuu,hyvin rimmaa.. |
Luin tätä ketjua ja yhtäkkiä hoksasin että on tuo Kenneth Ekström lähestynyt minua numerosta 0465265318. Esitteli tosin itsensä Konsta Laaksona. Minulla oli ostoilmoitus HDJ80 lokasuojista. Tarjosi lokasuojia txt viestillä muttei koskaan vastanut kun lähetin viestin hänelle.
|
Nettiautossa liikkuu huijari nimellä morris scott. Mulla on siellä autosta myynti ilmotus niin tämä kaveri lähesty sähköpostilla. Googletin tuolla nimellä ja näköjään monelle muullekkin yrittäny samanlaista kusetusta. Pitää yrittää vain jatkaa mahdollisimman pitkään niin saa hyvät naurut vielä monena iltana, kaveri tuntuu olevan varsinainen sanaseppo.
|
Täällä kauppailee hitsaus koneita maastorenkaita vinssiä jne. Mutta mitää siltä ei saa vaikka maksettu. Käyttää prepaid numeroita +358449146849 0413677878 jne.
Harrastaa samaa toimintaa tori.fi Käyttää ainakin nimeä Jorma sainio Hangosta Oikea nimi on Joni pettersson Tilinumero on fi17 5236 2120 0230 73 Olkaa tarkkana! |
Lainaus:
|
Rikosilmoitus tyypistä tehty, vaikka tuskin mitään hyödyttää?? Tai kaipa tuon mestarin ihan todellisen henkilöllisyyden saa selville?? Sitten ei muuta ku vinssipedille rakentamaan tarpeeks vahvaa jakkaraa johon kaverin voi istuttaa narukerä sylissä, vetoja tuskin hirveästi??? max rajoille saattaa päästä jos vaik toinen sierain "pinnalla" No täytyypä lopettaa tuo luottamus toisii, vaik hemmetisti netistäkin on tullu tavaraa tilailtuu ja maksettuukin monesti etukäteen. Ekakertahan on aina eka.
|
Tänään tuli hieman lisätietoa Tuosta Petterssonista :) Asuu Siuntiossa.
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Minulle tuli tekstiviesti englanniksi että haluaa ostaa minun auton tori.fi:stä. Viesti oli kirjoitettu hyvällä englanninkielentaidolla mutta vastauksen vaatii sähköpostitse ja puhelinnumero josta viesti tuli on ilmeisesti ulkomaan(+44 965 27685). Kannattaako näihin vastata vaikka olisikin kova kiire saada uusi auto ::D oletetaan että Afrikan nee... tarkoitan hyvän auton päälle ymmärtävä ku kyseessä Corolla.
E: No huijarihan se. Lukuisten sähköpostien vaihtaminen päättyi siihen että maksu tulee PayPalilla ja rahti tulee noutamaan. Kyllä varmasti. Järkikin sanoo että lähetämpä auton ulkomaille ja sähköpostiin tulee "PayPalin" kuitti. Hoho. Ekaks luulin että olis suomessa oleva britti mutta onneks nämä on niin läpinäkyviä. Katotaan minkälainen vastaus tulee kun vastasin viestiin: "Sorry, only cash so if you want the car, take a flight and come get it. Payment only with cash and then you can drive the car back to GB to fuck your sister. I expect that you are an ass-wipe imposter you zoophilist eunich.Stop cheating Finnish people. " :D |
Myy rikkinäistä tavaraa
No nyt sattui sitten minulle tyyppi, joka myi käytetyn vanhan ja hyvältä näyttävän tasolaserin, joka osoittautui sitten korjauskelvottomaksi. Tyyppi ei suostunut kauppojen purkuun eikä hyvittämään mitään.
Ei tämä nyt täytä ihan pahimman huijarin määritelmää, mutta kannustan kuitenkin suureen varovaisuuteen, jos olet ostamassa tavaraa numerosta 040 8139206 tai hänen "välittäjältään" Pasilta numerosta 046 5496728. Toimivat Kirkkonummen Kantvikissa Sokerimestarintie 98:ssa. Samassa osoitteessa on tällä hetkellä mm. IB-Rakennusvalvonta. |
Yleensäkkin nuo manne numerot (prepaid) saa epäilemään jotta onko tavaraa olemassakaan.Toinen on kun vaaditaan rahat ensin ennenkö tavara lähtee,Siinä tulee aina miettineeksi kuka kusettaa ketäkin jatkossa en osta mitään tällä tyylillä.
|
+358413677878 yritti Joni Petterson kaupitella jousia gr;ään. Ei kumma kyllä vastannu ciesteihin, vaikka niin nätisti ilmotin ottavani jouset vastaan :D
|
Lainaus:
-Kalevi Aaltonen -Markku Kumpula Tilinumero sama kuin yllä Puhelin +358465986450 Muut tiedot, y-tunnus, laskuttajan osoite ja nimi, olemassa olevan yrityksen mutta yrittäjä ei laskuttajana. Myyntikuvat googlen kuvahausta. |
HUIJARI VAROITUS
Mark Heikkilä Tornio 044-9619633 Googlella löytyi myös Karl Heikkilä 044 9619633 Fi64 5710 9720 1210 79 Tarjosi juuri sen mallisia suzukin moottoreita mitä ostoilmoituksessani ja kohtuu hinnalla oikein kiitolinjalla kotiin toimitettuna. |
Vittu just huijas multa 400e. Missäpäin tää tyyppi majailee,viikonloppuna vois vähän mopotella.
|
HUIJARI
Mistähän löytää tän Sami Sinisalon tai Kurt Heikkilän vois käydä juttelemassa ni ei pääsis ni helposti kusettaan ihmisiä
|
Varmasti olis jonossa äijää jos joku tietäs, mutta siivoapas äkkiä tekstisi vaikka vituttaa
Nää koijarit kun voi oikeudessa helposti haastella uhkauksista kun valtio maksaa niiden oikeus avustukset. |
Olisikohan jotain tehtävä? Oikeustaju kärsii...
Rikollisethan ovat valtion virallisessa suojeluksessa! :mad:
-Ilmaiset lakimiehet. -Lepokoti vankilat. -Sakoilla voi pyyhkiä persettä. -jne..... :( |
Havaittavissa vihapuhetta, kohta joku saa mielensäpahoitettua kun moititaan suomalian oikeuslaitosta.
|
No aina tuntuu joku jäävän lankaan niin kyllähän se kannattaa, kerran yritti myydä jotain olemattomia chevyn osia, pyytelin kuvia niin ei enään kiinnostanut kaupat.
Reiluna kaverina vielä ilmoitin että maksan kuvista 700€ vaikka heti :) ei siltikään laittanut. |
Kävipä tässä niin että postitin tavaraa postiennakolla Seinäjoelle. Ei kaveri käynyt edes katsomassa pakettia vaan lähetys palautui minulle, tappiona postituskulut. Puhelimessa selitti ettei kiireiden vuoksi ehdi postissa juosta.
|
Tämä onkin se syy miksi yleensä osat maksetaan etukäteen tilille ja rahti jää lunastajan vastuulle.
|
Mulle kävi samoin valojen kanssa viimevuonna, matkahuolto kun vielä ei ole halvimpia rahteja...
|
Tunteeko porukka Hämeenkyröstä Tomi Karppista?
Myy traktorinperäkärryä Torissa. Kärry on kyllä siellä Siurontien varrella, kun kävin itse katsomassa. Ei vaan tunnu saavan kaveria paikanpäälle itse, että voitaisiin tehdä kaupat. Yhteydenotot tapahtuvat vaan maililla. Mulle voi soitella mahd. pian asiasta. 0500744668 |
Huijari kyseessä, älkää ihmeessä maksako mitään, vaikka saisitte sovittua tapaamisen
Sain peräkärryjen oikean omistajan kiinni ja ei myy niitä. Kyseinen Karppinen Tomi myy myös perämoottoria Tampereen seudulla. Emaili oli karppinentomi@suomi24.fi |
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Naamakirjassa kulkee varoitus täs kauppiaasta kanssa. |
Kyä yritystä löytyy...;)
|
Tulee englannista kyselyä zilistä joka nettikoneessa myynnissä kysyjä on Lububi M numero näyttää tobias Webb .Onko tuttu kellekkään ,huijaus ilmeisesti.
|
Fi1957224140029073
Kristian Vesanen Tuollaisilla tiedoilla tämä kuuluisa huijari Toni Sinisalo kaupitellut tori.fi:ssä kolaroitua Bmw X3:a yhelle tutulle. Rahat ois pitäny tietysti maksaa etukäteen tilille kun on rekkakuski ja tien päällä mutta auto ois toimitettu sitten kyllä ostajalle kotiin veljen toimesta... |
Kilometri huijari tämä vaikuttas olevan: https://www.nettiauto.com/toyota/avensis-verso/8519251 Ja vajaan kuukauden päästä 214900km vähemmän mittarissa ja hintaa tullut 1000e lisää. https://www.nettiauto.com/toyota/avensis-verso/8573998
|
Onko muilta norjalainen heppu yrittänyt ostatella autoa joka on myynnissä nettiautossa? Alkuu yritti soittaa ja kun en vastannu nii muutamaa tuntia myöhemmin laittoi viestiä millon voisi soittaa asiasta. Ihan varma kun en vielä oo onko huijaus vai oikea ostaja. Kovasti ois itse tulossa hakemaan. Mielenkiinnolla odottaen mitä tuleman pitää ja alkaako jossain vaiheessa tulla jotain selityksiä ettei itse pääsekkään hakemaan. Pitää olla varovainen ja katsoa miten tää etenee.
|
Lainaus:
|
Huijari / paskojen osien myyjä myy mitä sattuu ei toimita sovittuja ja maksettuja osia jne eikä palauta rahoja.
Tekee aika paljon ilmeisesti fecebookin auto ryhmissä tätä. Mika karhu tai (puoliso?) nana finnilä Olkaa tarkkoina tollasten huijarien kanssa |
nimimerkki Kasper.
kauppaa palstalla paljon tavaraa mutta aika hidasta tuntuu olevan, viimeksi ollut 6.7 kirjautuneena. ei vastaa yyvee viesteihin ja lupaukset ei tunnu pitävän. kolme vko sitten maksoin huimat 20e jostakin hupparista sisältäen postikulut, josskain vaiheessa kyselin kun ei alkanut kuulua, sanoi lähettävänsä huomenna ja pistää seurantakoodin. ei ole vielä tullut tätä huomista!!! onneksi ei tämän kummoisemmasta summasta kyse mutta kun olettaa ihmisten toimivan rehellisesti niin harmittaa. voihan se olla että on jotakin käsittämätöntä sattunut ja asialle on hyvä syy. mutta ilmoituksissa ei ole edes puhelinnumeroa johon voisi soittaa ja kysellä mikä mättää!! ei luulisi kenenkään elämä olevan 20e kiinni että viitsii kyseenalaistaa rehellisyyttään!!! |
Varoitus kans tästä samasta Kasperista,jäi satoja euroja perintään,
eikä penniäkään varmaan tuu saati kamoja takaisin :mad: Nakkasin sulle lepoantti privalla sen numeron |
Onkos henrik from denmark yrittäny jotain joltain ostaa :)
Cruiseria haluis ostaa... |
Lainaus:
Lainaus:
|
Kyllä näin teen ja Antti kyllä sai takkinsa kuten sovittu. Viive tuli mutta se ihmisestä rikollista tee muutakuin tällä palstalla.
|
Kyllä määki kasperin kans kauppoja oon tehny 3-4 kertaa vaan toimitusaika pukkaa venymään kuukausiin,Eihän ihminen sille mittää voi jos ei samanavuonna kerkee tavaraa lähettämään,Pitää olla ostajalla pitkäjännitteisyyttä eikä hättäillä muttei se silti rikollista myyjästä tee.:D
|
Lainaus:
|
Varokaapa numeroa 0465294204. Myy tosi halpoja traktorin peräkärryjä Torissa; osoitteena on Kemi, mutta kärryn nouto ei sovi.
Ei vastaa puhelimeen, vain viesteihin. Ilmoitus on jo muutamaan kertaan poistettu, mutta sitkeä sissi jatkaa edelleen. Löysin Googlen kuvahausta huijarin käyttämän kuvankin: https://www.retrade.eu/fi/aitem/1919...ella_Hakki_36H |
Lainaus:
Nyt tämmönen kärry https://m.tori.fi/vi/41514854.htm ja kuvahaulla löyty tämmönen https://www.mascus.fi/maatalous/kayt.../7l6dlgcb.html Siinä kuormainkärry myyjän s-posti korska rena nextax@mail.ee |
sama kuin ylläolevat
|
www.nettiauto.com/9099744
Ilmoituksessa kilometrejä 460tkm, katsastuksessa 27.7.2017 ollut 576tkm. Puhelimessa myyjä sanoi auton olleen alkuperäisesti VR:n huoltoauto, todellisuudessa ollut 9 paikkainen taksi. Ilmoitin maanantaina näistä myyjälle, väittää että ei ole tietoinen asiasta vaan auto tullut hänelle tuollaisenaan ja myy sitä vilpittömin mielin. Huoltokirjasta tai sen väärentämisestä ei osannut sanoa juuri mitään. Lupasi korjata ajokilometrit ilmoitukseen, mutta kun kuitenkin muuttanut ilmoitusta 72h aikana, ja ajokilometrit korjaamatta, niin uskallan hyvin mielin laittaa tänne varokaa huijaria -palstalle. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
No sitte. Eipä ole moista tullut aikasemmin vastaan.
Voiskohan tossa olla joku virhe trafilla? Ei meinaan nopealla hakemisella löytynyt nettiautosta yhtään umpikylkistä 9 hengen portteria. Ei myydyistä eikä myytävistä. Muuten toi kyllä sopisi vr:n huoltoautoksi, niillä noita valkosia porttereita nelikolla on tupannut olemaan. Pienellä koneella ja huonolla varustetasolla. |
Lainaus:
|
Ollut näköjään aikaisemminkin tänä vuonna myynnissä
https://www.nettiauto.com/volkswagen...porter/9030244 |
oisko käyny tietojen hakijalla näppäin häiriö vai pystytkö osoittamaan tiedot todeksi?
|
Lainaus:
Se mikä tässä on outoa että myyjä kysyi multa maanantaina että millä rekisterinumerolla ne trafin tiedot ovat, sanoin numeron niin omistaja sanoi että täsmää. Lähetin sen trafin lapun myyjälle pdf:nä silloin maanantaina, mitään ei kuulunut sieltä suunnalta, mutta silti käynyt tiistaina korjaamassa ilmoitukseen rekisterinumeron. Eli myyjä vapautetaan kaikista syytteistä koskien auton kilometrien manipulointia, mutta jätetään syytteeseen siitä että ei ilmoittanut asian selviämisestä mulle vaikka niin lupasi. |
Jyväskylästä löytyy koijari mille raha kelpasi, mutta vastine puuttui ja välittömästi esti yhteydenotot eri kanavilla.
Numero jota käytti oli 0400564568 ja nimi oli Eetu Askolin. Kaveri maksoi muutaman kympin oppirahat ja mie en kossia unohda... Siitä hassu tapaus, että ilmeisesti esiintyi omalla nimellä ja naamalla.. |
Torissa kemijärvinen Arto myi garminin alphaa ja optiikkaa ostohaluja herättävään hintaan.. sovittiin garminista kaupat ja toimitus bussiennakolla. Eipä ole tavaraa näkynyt ja ei vastaa viesteihin. Samalta kylältä Atte möi myös optiikkaa samoilla saatesanoilla:olen vuorotöissä, en pysty vastaamaan puhelimeen. Laita viestiä torin kautta.
|
Nooh, haksahtaahan sitä: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005589152.html
|
0402545309 ja esittäytyi Mikoksi Seinäjoelta. Olisi myynyt vaihdelaatikon kohtuu hintaan toimitettuna kiitolinjan terminaaliin mutta myyntihalut loppu ku kyselin kuvia ja sanoin että tuun hakeen paikanpäältä. Eli ei vastaa enää viesteihin eikä puheluihin.
Vaikuttaa selvästi perinteiseltä huijausyritykseltä, korjatkaa jos tunnette henkilön. Tai jos henkilö ite lukee (ilmeisesti lukee palstaa kun osas lootaa kaupata) niin ottaa yhteyttä.. |
Varokaa kusettajaa!
Tänään tuli käräjäoikeudesta kirje.
Tyyppi siis myy olematonta tavaraa, kusetti multa kesällä 200e ja näköjään muitakin sekä pölliny polttoainetta huoltoasemilta. Että jos on niin tyhmä että omalla nimellään myy niin älkää missään tapauksessa ostako Soronen Joni Mikaelilta mitään. Lueskelee myös tätä palstaa ilmeisesti. |
Mulle koitti huijari kauppaa tekstarina 12ht konetta. Tän palstan ostoilmotusesta se oli numeron bongannu.
Preepaid? numerosta 0449157264. "Salomäki" muuta nimeä ei suostunu kertoo. Tarinahan meni niin että myydään todella halvalla sisältää toimituksen. Ok. Noutokin ois kuulema onnistunut, mutta osoitetta noutopisteelle ei ole saanut. Lupasi lähettää kuvia moottorista jossa näkyy hänen nimensä ja minun puhelinnumeroni, joiden piti minut vakuuttaa, että kone on oikeasti olemassa ja ettei hän ole huijari. :D Niitäkään ei ole näkynyt. Olkaahan tarkkana. |
Tässä olis Nastolalaisen kusettajan myyntitavarat:
https://www.tori.fi/koko_suomi?w=3&c...18&aid=1685251 Kauppaa kaikenlaista, mutta ainakaan minun kohdalla ei tavaraa koskaan tullut. Harmi että piti kolahtaa herkkäuskoisuus omaankin nilkkaan. Varmaan pidempään on tullut osteltua kaikenlaista ja luotettua myyjiin kuin tuo juippi on elänyt. Kun ei kaveriin saanut enää mitään yhteyttä, soitin yhdelle Nastolan Haikosista ja osui kerralla sen isälle. Isäukolla oli vähän nihkeä suhtautuminen poikansa tekosiin ja käski heti ottaa poliisiin yhteyttä. Ei ole kuulemma kymmeneen vuoteen ollut vastaavien temppujen takia missään tekemisissä Juuso pojan kanssa. Tilinumero jota käyttää on FI5439390053118295 Puhelin 0465556161 Toriin tein jo ilmiannon ilmoituksista. Omaan pussiin kolahti 300€ edestä, ne kun joku saisi siltä pois ja pällille sattuisi kivulias onnettomuus.. Rahoista kestän luopua, mutta luottamusta ei saa rahalla takaisin. Eniten harmittaa oman pojan takia kun odottelee vieläkin kameraa tulevaksi.:( |
Lainaus:
Tori. Fi ylläpitoon kannattaa laittaa tosta viestiä että sulkee ton pihalle tuolta. Mä tehny useamman kerran. |
Lainaus:
Tori.fi:lle tein päivällä ilmoituksen ja äsken rikosilmoituksen poliisille. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Koitin jo selvittää tuon osoitetta paria tietä, mutta osaa olla piilossa. Voihan sille käydä vielä niin että jonkun muun tavaran ostaja tietää mun pieleen menneistä kaupoista ja taputtelee pälliä selkään hyvästä suorituksesta. |
KIITOS GARY!
Lainaus:
FI91 8115 0710 9907 84 FI31 3939 0053 4999 19 Juuso Mikael Haikonen 0465556161 Juuso Haikonen FI9181150710990784 FI3139390053499919 FI54 3939 0053 1182 95 osoitetta ei tietenkään saanut vaikka noutokin kuulemma onnistuisi heti huomenna. Päijät-Häme, Lahti, Rakokivi lisää hakusanoja googlelle: huijari huijaaja scam scammer huijaus petos nettihuijari tori.fi tori |
Tällain Veli-Pekka Viitanen esiintyi fb ssä monella palstalla myyden kaikkea mielenkiintoista, ja ihan fiksuun hintaan, ei siis epäilyttävän halvalla.
Kusettaja on, vahvisti Poliisi, tunnistaen tekijän tilien perusteella, nimi ja muu profiili oli siis keksitty. Laitan tilinumerot näkösälle vielä. FI25 5106 0120 1181 22 FI68 3939 0058 6471 40 https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=218620 |
Vaihdelaatikon ostoilmotuksen pistin.
046 5952375 varma huijaus. 041 7221158 melko varma huijaus, kun ensin oli vääriä laatikkoja ja yht äkkiä löytykin sopiva. 0465633056 epäilyttävä |
Lainaus:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Prepaid-liittym%C3%A4 Tokikaan ei aina mitään tarkoita, mutta jos näin niin terve epäilys suotavaa... |
Lainaus:
Tällä Juusolla on kuulemma kymmeniä petosjuttuja nyt päällä ja syyttäjä ottaa asian hoitoonsa. Googlella kokeilin taas hakua, niin kaveri retostelee vetävänsä päivittäin kannabista.. Üllatys.:mad: |
Lainaus:
Kärrynä nyt Palmsin metsäkärry/nosturiyhdistelmä ja hintaa vajaa 5000 e. Sama kärry oli myyty Kiertonetissä tammikuussa 2019 hintaan 15000 eur. Puhelinnumero 0449616884 |
nettihuijari
Nettihuijari:
Myy netissä, ei lähetä tuotteita, ei saa yhteyttä tilisiirron jälkeen. Netta Kononen 0404121685 0417014602 https://www.facebook.com/netta.kononen https://www.instagram.com/nettakononen/?hl=en Paikkakunta: Salo Halikko netta erika nettaerikaa@gmail.com FI15 5410 0220 2470 79 FI1554100220247079 |
Lainaus:
|
Parikin huijaria on ottanut yhteyttä torissa olevaan ostoilmoitukseeni ja koittaneet kaupata olematonta tavaraa, joten jaan näitä puutteellisia yhteystietoja tänne muillekin varoitukseksi.
0449429976 numerosta tekstiviestejä, nimellä "Sara" ja kuulemma Orimattilasta 0452575877 numerosta soitti Mika Hirvonen, paikkakunnaksi sanoi Lappeenranta |
Sami halme myy torissa hiab tavara norturia.
Ei välttämättä kannata laittaa rahoja tilille vaikka pyytää. Käyttää nimimerkkiä JEX. Kuva otettu huutokaupat.comin sivuilta. Ollut myynnissä maalahdella vm.75 ja nyt myynnissä levillä vm.06 |
Sami halme puhelin 0466255263 ja tilinumero FI0315283500407056
Ja tosiaan myy ainaki 2006 vuoden hiabia useammassa ilmoituksessa tori.fiissä. Kuva on lainattu huutokaupat oikeesta ilmoituksesta jossa se on vm1975 :D |
Tuossakin hyvin todennäköisesti olemattoman tavaran kauppaaja, vastasi Torissa olevaan ostoilmoitukseen eikä sitten ollut tavarasta mitään tarkempaa tietoa ja hinnanki olisin kuulemma saanut itse kertoa..
*+358449433001 044 9433001 044-9433001 |
riikan polkka
|
|
En jaksanut katsoa videoita läpi, mut Miten nää liittyy kyseiseen aiheeseen eli Huijari myyjiin???
|
Sama homma, jäi kyllä melkoisen hämäräksi miten videot liittyy tähän topicciin...:D
|
Taisi karata väärään ketjuun, ainakin vähän aiemmin näkyy kirjoittaja olleen aktiivinen "känniääliöt" ketjussa. Syytä erheeseen voimme vain arvailla 😀
|
Semmoinen huijari kun johannes nupnau. Myy tavaraa mutta ei koskaan lupauksista huolimatta toimita ja lupaa maksaa takaisin rahat mutta ei koskaan maksa.
FI80 5091 0320 0847 25 Y tunnus 3128395-5 |
Lainaus:
Meinaan kun yhden Johanneksen kanssa koittanut Torissa tehdä kauppoja, mutta lopetti vastaamisen ja haluaa vain tekstiviestejä...ettei satu olemaan sama Johannes kyseessä.... |
Lainaus:
|
Torissa Johannes -niminen tyyppi Siuntiossa (jos nyt pitää paikkansa edes) ilmeinen huijari, vain tekstareilla suostui vastailemaan sen mitä vastaili, ja oudosti vielä kahdesta eri numerosta,
vaikka se toinen ei ollut ilmoituksessa. Koskaan ei saanut sovittua ostosta ja noudosta vaikka lupasi ja puhelimet aina kiinni. Ilmoitin näistä ylläpidolle ja ilmeisesti poistivat ilmoituksen. Käyttää numeroita 0406575513 04578334625 EDIT: jännä homma - poistin puhelimesta toisen numeron viestiketjun ja samalla hävisi se tuosta toisestakin numerosta tullut viestiketju, mitä f*ddua ? :confused: |
Traktorihuijari
Olemattomia traktoreita kaupan pohjoisessa – myyjät käyttävät hyväkseen rehellisen lapinmiehen mainetta
https://www.is.fi/kotimaa/art-200000....html?cs=email |
Onko niitä...?
Lainaus:
|
Pohjoisessa ulkomaalaisiakin liikkeellä:
https://waldnet.nl/wn/nieuws/56096/D..._proefrit.html Sama santeri, tällä kertaa norjankilpisellä MB ML:llä, rekkari AR89211. Googlella löytyy kymmenelle vuodelle autojen ja moottoripyörien luvatonta lainausta. Ei tullut maksamaan sen kummemmin hinausta kuin renkaitakaan. Yllätys yllätys. - Lompakko oli jäänyt Rovaniemelle ja Mersusta renkaat puhki... |
Sivu luotu: 12:47 (GMT +2). |