![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lähinnä mä tulin tänne palstalle siks, kun mulla on semmonen käsitys, että teillä offareilla on isot vehkeet ja mua niinku kiinnostas päästä koeajaan semmosella metsässä :D ;) |
Nyt kaikki isovehkeiset tarjooamaan hyviä koeajoja .metsässä.. ;-)
|
Lyödäänkö me lukkoon nyt toi 25.1. aamu laiva 23h risteily ruotsiin päin? Kait niitä kannatais alkaa varailemaan, et olis sit sitä tilaa siellä purkissa...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kyllä tuo aamu paremmin sopii..
|
Joo, mun mielestä kans aamu on parempi... Eli nyt sit meen varaamaan itselleni ja sevelle hytin tuohon sovittuun ajankohtaan...:D:D:D:D
|
Risteily
Turku la 25.01.2014 klo 08.45 - Tukholma la 25.01.2014 klo 18.55, Amorella Tukholma la 25.01.2014 klo 20.00 - Turku su 26.01.2014 klo 07.35, Amorella Matkustajat 2 Aikuista Hytit 1 A4 ulkohytti Tuommoinen matka on nyt sit varattu.... |
Varattu on..:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Uskaltaako sitä sitten vieraita miehiä alkaa nyppimään hihasta onkin eri juttu :rolleyes: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ei me olla humalassa...:eek::eek::eek::eek::eek::eek::D:D:D:D :rolleyes:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
...ja kännissä kaikki ideat on hyviä... |
:rolleyes: Joo joo ja lehmät lentää :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lentäähän ne meillä suomessakin
Lainaus:
|
No matkoja varailemaan nyt kaikki...:D:D:D:cool:
|
Juu ei ny näytäkään ryysis olevan...
|
AAMULÄHTÖ
JUU TAIS JÄÄDÄ VÄLII (aikas monelta?)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ei se herkkua ole lähtee puol neljältä aamulla painamaan täältä Turkua kohti, mutta jos vaihtoehto on tulla myöhään illalla takasin kotiin sunnuntaina, niin parempi kuitenkin näin päin.:D Maanantaina pitää kuiten olla kuudelta töissä:eek: |
Pakkoko ruåtsiin lähteä...
Väärä suunta, Tallinna olisi ollut parempi....:rolleyes:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
No hyvänen aika kun te miehet ette taas tajua mitään. Espoostahan on niin hankalaa matkustaa junalla Turkuun ;) :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
:D ;) |
Höpöhöpö. Tsadilaiset vaan on tottunu siihen, että kaikki on ihan ääressä. Sit on niin vitun hankala lähteä mihinkään. Me muualla asuvat taasen ollaan tottuneita siihen, että mitä tahansa tehdäkseen, pitää lähteä helvetinmoiseen reissuun. Eli tsadilaiset on laiskoja ja saamattomia :D
|
Lainaus:
Mutta ei sitä voi tässä(kään) kohtaa yleistää :eek: |
Saakohan laivalta muuten ostettua nuuskaa?
|
Lainaus:
|
Mikä laiva mikä lähtöpaikka, saiskos jonkun linkin
|
Lainaus:
|
No, ilmottautumisia??
|
Lainaus:
|
Viru valgeaa...
-Kuka nyt Turkuun ja Ruåtsiin.... :rolleyes:
|
Ja tää Tammikuun aikataulu on edelleen huono... :(
|
Viel saattais löytyy paikkoja...:rolleyes:
|
osanotto taitaa olla melkonen..
:D Eipä siinä mitään. Väki vähenee, niin pidot paranee? Ketäs siellä ny voi bongata? Minä olen veneessä ainakin.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Melkein pelottaa, että tunettu mut liian hyvin....:D:D:D:eek:
|
Lainaus:
http://www.mylppy.com/linkitettyja/bogger.png |
Ku toi elämä ei mee aina niinku Strömsöössä, ni mä nyt joudun jättään tän reissun väliin :(
Pitää kahtella josko joskus toisella kertaa sitten :) |
Juu, yritetään hämmentää seuraava reissu niin, että osallistumis prosentti olis kovempi...
|
Just laskeuduttiin Turkuun ja ollaan yötä täällä... Aamulla laivaan... Hajotkaa maakravut...:D:D:D
|
Lainaus:
no eivaa,, koska uudet risteilyt ni pääsen mukaan.. :eek::eek: :D:D:D:D ;) :D:D:D:D:D:D :confused::confused::confused::confused::confused: :confused::confused::confused: |
Lainaus:
|
ehkä kelien lämmettyä ja semmonen, että päivä maissa(satamassa) tuo 24h on hivenen lyhyt aika, varsinki jos meinaa, että juteltais ja parannettas maailmaa, esim iltalähtönä 24h matkalla saattaa painottua juomiseen se ilta ja seuraava päivä hirveä kohmelo, ja aamulähtönä ongelmaks tulee se, että edellisen illan lulemat ei ole kerenny nollautumaan.
ja mikäli itse lähden, ni lapset lähtee mukaan joten ei oikein tollanen lyhyt risteily nappaa, tosin maihin en laivalta poistu. mutta hyvää matkaa teille, toivottavasti uusi reissu isommalla porukalla onnistuu. ps lähtöpaikalla ei sinänsä väliä, mutta luulisin isommalle isommalle osalle paremmin sopivan hki, toisaalta turun suunnalla taitaa olla eniten aktiivisia offaajia. kiitos ja anteeksi |
Laivassa... Mut kaikkien janoisten sankari on hukassa...
|
:-D
löytyhän sieltä Garykin, kun jouti hyttihommista poies..:D Pikkasen oli kyllä suuntavaisto päivän mittaan hukassa. Eikä karaokeakaan enää illalla päästy ihme järjestelyjen takia vetämään.. Onneks ne kaljahanat sentään pelasi niinnkuin piti. |
Lainaus:
MISSÄ KUVA ..... :eek::eek::eek::eek::eek::eek: :confused::confused::confused::confused: :D :confused: |
Toivottavasti kukaan ei kuvannu salaa..:eek:
Ite en ainakaan tietosesti kuvia ottanut. Eikä puhelimesta sellasia ole löytynyt.:D |
Lainaus:
|
En tunnusta ennenkun kuvallista todistusaineistoa löytyy.:eek:
Kaikenmaailman humalaisten sanalla ei sitten ole mitään todistusarvoa.. |
... entäs ne daamit, jäikö yhtään ehjäks ??
|
Daamit joutui neekerin väristen mamujen ahdistelun kohteeksi. Seurannut painimatsi käännettiin nopeasti ja vaivattomasti offarien eduksi :D
|
Lainaus:
... no eipä yllätä tämä !! http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-flag001.gif |
Lainaus:
Kysymyksen asettelu pakottaa kyllä lisäksi toteamaan, ettei yhtää uutta reikää syntynyt!?!?? |
Yks offari ainaki bongattavissa lauantaina rokkiristeilyllä :p Ketään muite menossa?
|
Tuol meinas kännitopicin puolel alkaa huppari keskustelu, mut aattelin sitä jatkaa täällä...
Mikäs olis teksti ehdotus? "Offariristeily kevät/2014 melkein selvin päin" etupuolelle ja selkään "melkein selvisin" Ehdotuksia otetaan vastaan... Piikkiviikselle (Gary Grand) :D menee kait L-koko? Severille menee kait XXl-koko? Vien huomenna noi MMC:n logolle painettavat tuotteet, ni samalla voisin ne hupparit teettää... |
Lainaus:
E: Vaikka ohan toi sunki ehdotus ihan hyvä. Saa GG päättää :D |
Lainaus:
Kumma juttu sinänsä... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Se oli pirun pahaa se meri-ilma.. Paska olo jatku koko seuraavan päivän maissa.:eek:
Joo mennään tuolla mitä siellä sovittiin. Severillä on selkeesti muisti säilynyt hyvin siellä.. Mulla jotain tuon tapaista pyöri kanssa päässä, mutten ollut ihan varma oliko unta.. Ja kyllä kai sen L koon kanssa pärjää tällainen hernekeppikin... |
Lainaus:
Ja sit viel yks juttu... Kait me otetaan vetoketjulliset hupparit? Ehdit sit jo vastaamaan... Eli näillä mennään... YV:tä tulee, ku on tietoo kledjuista... Ny lätkää.... Ja pirkkaa... |
Lainaus:
Tosta: https://www.youtube.com/watch?v=ssCAdUgkr5A |
Paidat on pistetty tilaukseen, ja pitäis kait olla valmiina loppu viikosta...
|
Tul vaan tuosta otsikosta mieleen et löytykö laivalta se paikka missä piti iskee lyhyt nelikko tupaan ja lukot päälle? Ja kenellä oli kovimmat joustot? O.o ei mulla muuta, jatkakaa! :)
|
Nyt on hupparit saapuneet painosta... Asian osaisille tulee YV:tä...
|
2 Liiteet
tuossa kuvia...
|
| Sivu luotu: 11:30 (GMT +2). |