![]() |
|
täytyy katella jos ei muuta oo ja jos oon hereillä :)
|
Armyvihreät maasturit kokoontuu Kaivokselan Shellillä, mut mahtuu sinne muunkin värisiä! :-)
|
Lainaus:
- Arvatkaakukanyybi. |
muutin mieleni, tulen sittenkin paikalle. itseasiassa ilolassa jo :D
|
:) klo.19.00?
|
pitäs lähteä mummolaan.
Vaimo ja lapset on jo siellä. Harkitaan... |
no mä oon ainaki tulossa. sit jos su lähtis käväsee forssassa.
|
eiköhän sitä kerkee piipahtaa paikalla. olis taas aamulla töitä
|
no hei mussukat, onko se jo sanomatta selvää tuo ilolassa kahvittelu? pitkästä aikaa on lauantai jopa vapaa
|
Tulossa jos ei mitään ihmeellistä ilmaannu..
|
Ilolassa muita kuin minä?
|
oliks kahveja jossain millon ja missä tulisin miellelläni kun nurkilla asutaan
|
kai sitä vois tulla käväsee kattoo jos siel vaikka joku olis.....eli paikkahan on ilolan abc ja noin 19:00
|
mut tuppaa porukka olee jo 18.30 paikalla... ettei kahvit lopu kesken. =)
|
Kait sitä joutais käväsee :) :ssa
|
Pannaas kyselyä jo näinkin aikaisin.
Eli oliskos kellään mahdollista kahvitella jo torstaina????? On perjantaina taas lasten kaitsemisvuoro niin ei pääse:mad: |
Kyllähän tuo torstaikin onnistuu, mutta pitää ottaa aikaisempi aloitus, tuppaa taas tuo herätys olemaan 3.30....
|
Periaatteessa käy myös torstai.. Jäis sit tuo perjantai cruisingille kokonaan.. Vantaallahan on nekin perjantaina.. Itse siellä liikuskelen keltaisella kuplalla..
|
kyllä toi torstai pitäs sopii, jos ei mitään yllättävää ilmaannu...
|
Lainaus:
Tuli vaan mieleen että pitäs vielä seiskaks keretä lasten kanssa uimaan:o |
Torstai ois muutenkin parempi päivä mun mielestä. Onks jukjamse vaihtanu autoa:eek: kun kattelin tota avatarta vaan.
|
juu sillä nykyään lj ja kyl mulle sopii toi 15-16 mut en sit tiiä miten nää jotka käy töissä päivällä =)
|
Joo LJn kävin hakemassa Mäntsälästä. Kyllä mun pitäis keretä jo 15 paikalle, mikäli tehdas saa pullat ajoissa hihnalle.
|
Otahan pullat mukaan sitten:D
|
kai se pitää kohta lähtee päivystämään paikalle, katotaan tuleeko kukaan :)
|
| Sivu luotu: 14:14 (GMT +2). |
|