Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Mikä vituttaa vuonna 2017 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=148359)

Bj Andy 14.11.2017 12:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1363367)
Noi pikavipit ajaa jengin helvetinmoiseen kierteeseen, osa ei siitä kuopasta koskaan nouse. Kyllä noi velat ulosotossa sua seuraa aika taipaleen, jokaisesta ansaitsemastasi markasta vouti ottaa ison siivun. Ei kai valtio noita lainoja takaa, eikös ne mene yrittäjän riskinä lainan antajalle, luottotappio nääs.

Ja eipäs nyt sotketa kokoomusta joka paikkaan :)

Tarkkuutta peliin. "ulosottoon jonka valtio hoitaa" eli kun pikavippifirmat ja perintäyhtiöt on saanut kyntensä perskannikkaan, hoitaa valtion ulosottovirasto lopullisen tilityksen,ja kaupan päälle 16% koron.

Ei paha. Ei muuta ku laimittii peliin, ja syötti kun on nielaistu niin hana on auki.

http://www.kokoomusnuoret.fi/blogit/...ipit-kunniaan/

:):)

Heguli 14.11.2017 14:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy (Viesti 1363376)
Tarkkuutta peliin. "ulosottoon jonka valtio hoitaa" eli kun pikavippifirmat ja perintäyhtiöt on saanut kyntensä perskannikkaan, hoitaa valtion ulosottovirasto lopullisen tilityksen,ja kaupan päälle 16% koron.

Ei paha. Ei muuta ku laimittii peliin, ja syötti kun on nielaistu niin hana on auki.

http://www.kokoomusnuoret.fi/blogit/...ipit-kunniaan/

:):)

Perskutarallaa, tarviis aina lukea teksti ajatuksen kera :)

Aika hyvin kirjoitettu blogi, osin olen jopa samaa mieltä sen kanssa. Ite vaan nähnyt liian läheltä mihin noi pikavipit johtaa. Kaikilla vaan ei ole tarvittavaa harkintakykyä ja toisaalta vippejä saa ihan liian helposti. Tämä yhtälö ei toimi. Osa jengistä osaa hoitaa asiansa hyvin ja harkiten mutta valitettavasti ei kaikki.

Tuo perintä on näiden firmojen lypsylehmä. Panttaavat vippejä 5 vuotta, antavat lainan kasvaa huimaa korkoa ja sitten perinnän kautta hillot kotiin. Tässä kohtaa sillä vuosikorolla on merkitystä.

Olen vapaan yhteiskunnan puolestapuhuja mutta jossain kohdassa kun epäkohta on liian suuri, pitää yhteiskunnan reagoida asiaan. Vaikka sitten kiellolla.

Bj Andy 14.11.2017 16:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1363387)
Perskutarallaa, tarviis aina lukea teksti ajatuksen kera :)

Aika hyvin kirjoitettu blogi, osin olen jopa samaa mieltä sen kanssa. Ite vaan nähnyt liian läheltä mihin noi pikavipit johtaa. Kaikilla vaan ei ole tarvittavaa harkintakykyä ja toisaalta vippejä saa ihan liian helposti. Tämä yhtälö ei toimi. Osa jengistä osaa hoitaa asiansa hyvin ja harkiten mutta valitettavasti ei kaikki.

Tuo perintä on näiden firmojen lypsylehmä. Panttaavat vippejä 5 vuotta, antavat lainan kasvaa huimaa korkoa ja sitten perinnän kautta hillot kotiin. Tässä kohtaa sillä vuosikorolla on merkitystä.

Olen vapaan yhteiskunnan puolestapuhuja mutta jossain kohdassa kun epäkohta on liian suuri, pitää yhteiskunnan reagoida asiaan. Vaikka sitten kiellolla.

Ai.:D siellä porvarin kovan kuoren alla asuu sittenkin pieni vassari...:D:D

Ei vaan. Kaikista hyödytön kuluttaja on köyhä,luottotietonsa menettänyt kuluttaja. Jos vaikka vähistä rahoista pystyy laittamaan asioita pätkällä, ulosottokierteessä oleva ei saa edes osamaksu sopimusta.

Mutta en ole itsekkään pikavippien totaalikieltojen kannalla. Ehkä sitä yrittäjävastuuta voisi hieman lisätä jollakin tavalla.

Heguli 14.11.2017 17:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy (Viesti 1363396)
Ai.:D siellä porvarin kovan kuoren alla asuu sittenkin pieni vassari...:D:D

Ei vaan. Kaikista hyödytön kuluttaja on köyhä,luottotietonsa menettänyt kuluttaja. Jos vaikka vähistä rahoista pystyy laittamaan asioita pätkällä, ulosottokierteessä oleva ei saa edes osamaksu sopimusta.

Mutta en ole itsekkään pikavippien totaalikieltojen kannalla. Ehkä sitä yrittäjävastuuta voisi hieman lisätä jollakin tavalla.

Maailma ei ole mustavalkoinen, kaikissa aatteissa on jotain hyvää :)

A-P 15.11.2017 12:49

Kyllä, näin minä oikein: jumppasalin oven eteen pysäköityyn autoon kuskin paikalle nousseen vanhemman herrasmiehen asemesta alkolukkoon puhalsi oletettavasti jumppasalilta noudettu tyttönen. Ja niin sitä lähdettiin liikkeelle! Olis pitäny rekkari kirjata ylös ja ainakin kertoa havainnostaan polliisille.

Rölli 16.11.2017 19:30

Pipipää saa tuikkia toisia hengiltä eikä saa minkäänlaista rangaistusta? Että mitähän vittua...

"40-vuotias on syyllistynyt tappoon, mutta oli rikosaikaan syyntakeeton.

Oikeus määräsi, että hänet tulee heti päästää vapaaksi, "ellei ole muuta syytä hänen kiinnipitämiseen"."

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/2017...38429_u0.shtml

Bj Andy 17.11.2017 13:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja A-P (Viesti 1363472)
Kyllä, näin minä oikein: jumppasalin oven eteen pysäköityyn autoon kuskin paikalle nousseen vanhemman herrasmiehen asemesta alkolukkoon puhalsi oletettavasti jumppasalilta noudettu tyttönen. Ja niin sitä lähdettiin liikkeelle! Olis pitäny rekkari kirjata ylös ja ainakin kertoa havainnostaan polliisille.

Tää o hyvä! Ja toimii myös koulukyydeissä...:D

Vormula77 19.11.2017 05:54

Nyt ei ole isosta asiasta kyse, mutta noi television käsikirjoitetut reality sarjat vituttaa. No onneksi ei ole pakko katsoa.

Offijepe 19.11.2017 21:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy (Viesti 1363669)
Tää o hyvä! Ja toimii myös koulukyydeissä...:D

No jaah, pelkkä ilmapallokin vois ajaa saman asian. Jos ammattikuski (etenkin lapsia kuskaava) ajaa kännissä, pitäs antaa lopputili sen sileän tien. :mad:

perkei 20.11.2017 08:48

Tuli avattua kiinteä laajakaista. No ei se vituta, mutta siitä johtuen Gmail on lukinnut minut ulos just siitä sähköpostista, jota käytän virallisten asioiden hoitoon. Pari muuta höpölöpötiliä toimii kyllä hyvin. :mad:

Heguli 20.11.2017 09:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Offijepe (Viesti 1363876)
No jaah, pelkkä ilmapallokin vois ajaa saman asian. Jos ammattikuski (etenkin lapsia kuskaava) ajaa kännissä, pitäs antaa lopputili sen sileän tien. :mad:

Alkolukon huijaaminen on tosi vaikeata, se mittaa ainakin puhallusilman lämpötilan & kosteuden. Niissä on lisäksi muitakin systeemejä huijausta vastaan, tarkemmin en ole perehtynyt.

Samaa mieltä, lopputili heti ja lopullisesti moisille kuskeille !

Heguli 20.11.2017 09:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja perkei (Viesti 1363920)
Tuli avattua kiinteä laajakaista. No ei se vituta, mutta siitä johtuen Gmail on lukinnut minut ulos just siitä sähköpostista, jota käytän virallisten asioiden hoitoon. Pari muuta höpölöpötiliä toimii kyllä hyvin. :mad:

ööö, miten nettiyhteys vaikuttaa Gmail-tilin lukittumiseen ? Vanhoilla tunnuksilla ei siis pääse tilille ? Mitä se sanoo ?

perkei 20.11.2017 11:06

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1363925)
ööö, miten nettiyhteys vaikuttaa Gmail-tilin lukittumiseen ? Vanhoilla tunnuksilla ei siis pääse tilille ? Mitä se sanoo ?

Niin kun kirjaudun "uudesta paikasta", niin gmail ei tunnista minua. Sitä en sitte tiiä miksei sama koske muita tilejäni, tai no varmaan siksi että niiden käyttö on muutenkin vähäistä ja epäsäännöllistä.
Ilmoittaa siis, ettei voi vahvistaa minun olevan minä. Ei kelpaa oikea salasana, ei oikeat vastaukset kysymyspatteristoon, eikä toiseen meiliin lähetetty varmistuskoodi.
Kännykällä kun käy lukemassa, niin sinne on tullut googlelta meili, jossa se kehuu estäneensä epäilyttävän kirjautumisen ja varoittaa, että joku tietää salasanani. :D
Voi peura mitä leikkimistä. En tiiä millä mie saan sen uskomaan, että kyl mie ihan itte sen salasanani tiiän.

Kaitsu67 20.11.2017 12:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja perkei (Viesti 1363933)
Niin kun kirjaudun "uudesta paikasta", niin gmail ei tunnista minua. Sitä en sitte tiiä miksei sama koske muita tilejäni, tai no varmaan siksi että niiden käyttö on muutenkin vähäistä ja epäsäännöllistä.
Ilmoittaa siis, ettei voi vahvistaa minun olevan minä. Ei kelpaa oikea salasana, ei oikeat vastaukset kysymyspatteristoon, eikä toiseen meiliin lähetetty varmistuskoodi.
Kännykällä kun käy lukemassa, niin sinne on tullut googlelta meili, jossa se kehuu estäneensä epäilyttävän kirjautumisen ja varoittaa, että joku tietää salasanani. :D
Voi peura mitä leikkimistä. En tiiä millä mie saan sen uskomaan, että kyl mie ihan itte sen salasanani tiiän.

Ihme homma, koska kyllähän tollaseen Webbimeiliin pitäisi pystyä kirjautumaan mistä vaan koneelta ja paikasta.

james_III 20.11.2017 13:25

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja perkei (Viesti 1363933)

Kännykällä kun kattelee sitä googlelta tullutta estomailia, niin ei siinä olis mitään klikkaa tästä ja hyväksy juttua.

perkei 20.11.2017 13:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja james_III (Viesti 1363951)
Kännykällä kun kattelee sitä googlelta tullutta estomailia, niin ei siinä olis mitään klikkaa tästä ja hyväksy juttua.

Juu on toki, oon nyt hakannut sitäkin jonkun 20 kertaa ja tietenki buutannu selaimen välillä (ja koneenkin) ja samalla putsannu evästeet ja historiat ja jaadijaadijaa.
Mut ei, sähköposti ei aukene minulle.
Suosituksia luotettavasta webbimailista otetaan vastaan...

H&K 20.11.2017 13:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja perkei (Viesti 1363953)
Suosituksia luotettavasta webbimailista otetaan vastaan...

offipalsta.com

karhunen 20.11.2017 22:28

Halvaantuminen

Tossa vähä aikaa sitte kirjotin vitutuksen aiheeksi hermosäryn.
Sitä yritettiin hoitaa asentamalla ihonalainen stimulaattori joka olisi sotkenut kipusignaaleja sähkön avulla.
Operaatiosta meni 14 tuntia ja sitte lakkas alaraajat liikkumasta ja pari hätäleikkausta myöhemmin tila vakiinnutettu.

Nyt olis sit savottaa kävelemään oppimisessa,tai siis edes jonkunlaista liikettä saavuttaessa. Mahdottomaksi kuntoutusta ei ole tuomittu kun äkkiä alettiin operoida vikaa kondikseen.

Noh,kuitenkin,vituttaa niin et veri meinaa jäätyä.

Arvostakaa hyvät ihmiset sitä mitä teillä noin terveyden kannalta on.

T.K.

maakinen 20.11.2017 23:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888 (Viesti 1363324)
Vituttaa tämä Porvoon tummahipiäinen 3v lapsensa puukottaja. Onko mitään halveksittavampaa kuin tuollaisen teon tekeminen. Toivottavasti vankilassa ko. mulkku hakataan ja harjan varrella raiskataan joka päivä siihen asti kunnes tajuaa itse hirttää itsensä lakanaansa.

Täysin Samaa Mieltä.

Jappi 21.11.2017 21:03

DHL kädettömät trukkikuskit. Kaks kollia Saksasta, yhteispaino 500kg, toisesta puukontti ajettu palasiksi ja toisesta ajettu trukkipiikit läpi asti. Ei kiinnostaisi selvitellä mokomaa kun ei saksa ole vahvimpia kieliä...

Luoppis 22.11.2017 17:06

Eikös DHL:llä ole asiakaspalvelu ihan suomessakin?

Juhis.T 22.11.2017 19:06

On ja terminaali.

Jappi 22.11.2017 19:37

Lähettäjän kanssa tuo pitää selvittää kun on telottu jo ennen Suomeen tuloa.

PH75 22.11.2017 19:50

Tämmmöiset järjestelyt nostavat varmasti politiikan /politikkojen arvostusta. Hyväveli/sisko kerho toimii hyvin. Häpeäisivät jo moiset iilimadot: http://www.iltalehti.fi/politiikka/2...51032_pi.shtml

Offijepe 23.11.2017 07:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PH75 (Viesti 1364149)
Tämmmöiset järjestelyt nostavat varmasti politiikan /politikkojen arvostusta. Hyväveli/sisko kerho toimii hyvin. Häpeäisivät jo moiset iilimadot: http://www.iltalehti.fi/politiikka/2...51032_pi.shtml

Voiko vaikuttaa?

Sivu luotu: 00:49 (GMT +2).