![]() |
|
Pääsikö pesuaine kuivamaan. Auringon paisteessa jos pesee tai pinnat auringon lämmittämiä niin kuivaa melko vauhdilla.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Jotkut tuollaiset wash and wax pesuaineet ovat tarkoitettu vahaamattomalle pinnalle, sisältävät yllättävän paljon pesuainetta jolloin pilaavat vanhan vahauksen. |
Mulla kuivu esipesu aine ikkunoihin. Hiilivetyliukkarilla hankaamalla sai irti hinkattua. Eli saattaa tarttua tiukkaankin.
|
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=194169
Miksikä tuota ympyröityä kohtaa tuossa perseen alapuolella kutsuttiin? on nähtävissä silloin kun jalat ovat yhdessä tai melkein yhdessä, jalat yhdessä pitäisi ympyröidyltä kohdalta näkyä läpi. Ei tule sana millään mieleen |
Työstöväli
|
haen englannin kielistä sana muotoa ^^
|
Kaitpa rakkaalla... Blaa... Mutta "cameltoe canyon":iksi ainakin kuullut nimitettävän.
|
Woman ?
|
Thigh gap.
|
Mikähän Mäkkärin Fusion kakkosen käärijää alkoi harmittamaan kun ihan kerrassaan lopetti muovin katkomisen? Käsikäytöllä lohkolta terät kyllä liikkuu hyvin mutta automatiikan kautta ei...
|
Miten voi pihalla olla yhtäkkiä pilvin pimein kukkakärpäsiä? :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Painiskelin lohifileen kanssa ennen sen uuniin saamista. No kädet haisee kalalle. Mulla on sellainen metalli "saippua" tekstillä HelRol keittiö, miten sitä käytetään? Tähän asti ei oo hajut hävinneet millään hieronnalla tällä pulikalla.
|
Missäs kaikissa suomessa yleisesti käytössä olleissa härpäkkeissä (kuorkit,kompurat....) on ollut cumminssin 4bt myllyjä? En osannut googlettaa, meni vaan hermot :D Tahtoo syöttöpumpun :D
|
Soita Orimuksen Samille ja tilaa pumppu siltä.Sil on nykyään valikoimis jopa neli pyttysee P (Pekka) boschia...:cool:
|
Mistä äänikirjoja sopuhintaan?
Mistä ootte hommanneet äänikirjoja? Olisi kätevä jos sais ladattua luuriin..
|
Lainaus:
|
^Kyllä, siitä työstövälistä kun näkee läpi :D
|
Lainaus:
Jotennii veikkaan et hintaa yks 2,5ke liikaa jos kotomaasta pumppukauppiaalta kysäsee :o |
Lainaus:
|
Lainaus:
Akaan diesel..... |
Lainaus:
|
Projektzwo pitkän valon umpio
Transporter T4, Projektzwo vänkärinpuoleiseen pitkän valon umpioon eksyi motarilla kivi. Oon koittanut katella uutta umpiota tai pelkkää lasia. Enkä löydä alle 200e mistään. Mitäs nyt? Upotanko alkuperäisen tilalle Motonetin jotku pyöreät umpiot tms?
|
| Sivu luotu: 14:07 (GMT +2). |
|