![]() |
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Itse olen mittaillut noita käyntivälyksiä plastigate(?) vahanauhalla, en tiedä käytetäänkö enää nykyään kuinka yleisesti, mutta saapa mielenrauhan kun tietää paljonko kasauksessa jäi käyntivälystä. |
joutuuks suomi konkurssiin noitte euro höpölöpö laina hommeleitte takia?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
mut mitallahan noita ihan mitataan, tästä seinän takaakin semmonen mitta löytyy jos lainalle |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Edihän ei ole ihmiselle tarkotettua mut jos nyt kuitenki laitan sitä votkan joukkoon ni onko se käyttökelpoista jos parasta ennen on ollu 29,6,2010? Meinaan siinä edissä se päiväys.tai sit Dynami:t jossa päiväys 05,02,10
|
Lainaus:
|
Klambuja???
Mistä löytäis Fargoon sopivat vanhat takavalot?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=78147 Koko vois olla joku 10cm x 10 cm... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Vai oliskohan että puhuttiin metreistä? sen yksi tuhannesosa tunnetaan tunnetaan kaveripiireissä millinä (siis millimetrinä) ja sen sadasosat samoissa piireissä "satikoina" Toki, jos puhutaan pienistä kappaleista, taikka esim. optiikasta, niin silloin tuo mikrometri pistetään surutta sataan osaan. ja niin sanotussa nanoteknologiassa tuo yllämainittu tarkkuus tarkoittaa jo sika isoa mittaa, siis että koko mitattu paksuus on tuon toleranssin sisällä. Jo -80 luvun puolessa välissä mittasin oulu yliopistolla, kuinka paljon metrin ratarakisko joustaa yhden markan kolikon alla. (kiitokset siitä peruskoulun opettajalleni, ja itse olen ylpeä etten ostanut merkkareita sillä markalla) P.S tein samalla tarkkuudella pakoputkea... siis siitä tuli justiinsa sopiva, ei yhtään liian pitkä eikä lyhyt;) |
Lainaus:
kyllä mää olin ymmärtäväni että mm osista kertoili, kappaleet ovat kyllä aika kookkaitakin joten olisko edes mahdollista noin tarkkaan tehdä? kun me puumiehet tehdään vaan just oikean kokoisia niin ei tarvimiettiä toleransseja;) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
mikä olis hyvä akkupora... hintaluokassa 150-250€
kriteerejä 13mm istukka litiuumi ja riittävästi voimaa. hitashitti on huonoks todettu ja panasonicci hyväksi...mites muut? |
Lainaus:
http://www.makitacenter.com/index_tiedostot/Page473.htm Kysäses Ollilta, ja kerro terkkuja offipalstan Rompelta. |
Lainaus:
|
Kun huoltoautoon ottaa hirvi, palo, varkauden.. Jos mulla autosta viedään kaikki työkalut niin vakuutus ei korvaa, vaikka lain mukaan mulla pitää olla siellä työkaluja että se on huoltoauto? :rolleyes:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ainakin oma käsitykseni on että autossa pitää vain olla otteeseen merkityt,esim itsellä työkalu laatikko ja kompura,se mitä laatikossa on ja onko mitään ei kuulu muille kuin minulle. |
Lainaus:
|
Vituttiko luolamiehiä koskaan?
|
Lainaus:
-sapelihammaskissa varastaa mammutin lihat -akalla pitempi parta kuin itsellä -liian pieni nuija -Homo Sapiensit varastaa ruuat, luolat ja vielä akatkin |
Mitä jumala teki 17 päivää ennen kun päätti luoda maapallon? :D
|
Lainaus:
Kun tähän päästään niin jos tuolla jossain taivaanrannan takana on älyllisempää elämää kuin täällä,niin miksi kuvitellaan että ne tulisivat tänne? Kaikki viisaammat kiertää varmasti maan kaukaa. |
|
Lainaus:
Ja niidenhän kuvitellaan haluavan käydä täällä, koska ihmisellä on tapana luulla olevansa jotenki erityinen ja tärkeä :rolleyes: |
Lainaus:
|
|
Miks akka valittaa ku sunnuntain ottaa pari korjaussarjaa ja koittaa soittaa musaa?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Paineenrajotin on itelläkin käyny mielessä, mutta ihmetyttää vaan nuo kolme letkun paikkaa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jos teen kahden miehen työt yksin samassa ajassa, niin pitääkö mun vielä kuunnella työnjohtajalta vittuilua että pitäis saada enemmän aikaiseksi? Vai pitäiskö vaihtaa maisemaa? Vituttaako mua nyt paljon vai tosipaljon? Ehdotuksia mihin se perkeleen hukkapätkä vois suksia?
|
Lainaus:
|
Milläs lähtee valkoset asfalttimaalipisarat pois auton kylestä ja muovilevikkeistä, sillee ettei maalipinta tai levikkeet sula kans?
|
Mikä helpoin konsti saada vesi pois rekaista kun ovat olleet pihalla muutaman vuoden ilman vannetta?
nm. reilu tunnin jo niitä tuossa pihalla paiskinut :( |
Lainaus:
|
Kauhominen ja säkillinen paperia auttaa...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Kun vesi on jäätyny rutistele se irti ja kas kummaa sivu tuotteena syntyy jännittävän makuinen jätskiuutuus naapurin näsäviisaille kakaroille... |
^ aivan idioottimaisia vastauksia, alimpaan kohtaan porataan tietenkin vedenpoistoreikä :)
|
:D Tuo pakkaskonsti ennen ollu käytössä mutta kun nyt tars saada useampi kierros talvisuojaan pihasiivouksessa ENNEN pakkasia/lunta, ei raaskinut heittää kierrätyslavallekaan vielä.
|
mulla sama ongelma joutorenkaiden kanssa, kiitoksia pirusti ! tuo toimi hyvin toi reikä alimpaan kohtaan :D
|
Mie oon imuroint vedet pois joko märkäimuril tai paineilmapistoolil ja letkunpätkäl.
|
Lainaus:
|
Ja tosiaan jos ei jaksa kävellä hakemaan sitä imuria, ni kompura tulille ja pistooli letkunpätkän kupeesta läpi ni taas on imuri... :D
|
|
Lainaus:
|
No perhana kun kookle ei löytänyt tuollaista merkkiä ollenkaan. :confused:
|
Lainaus:
|
Mistä kandee hommata Hojottimien peltiosia ku toijotan tiskiltä ei kuulemma enää saa?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
MIKSI! siis käyttis volkkarissa caddy 87vm laturi pilluilee.
tyhjä käynnillä ok ja kaupunti nopeuksissa. mut 80kmh ni vilkuttelee lataus valoa ja 100kmh ni palaa jatkuvasti. just senku vaihoin hiili sillan eli sen fagin mokkulan sinne ja ei auta. onks se vaan uskottava et pitää ostaa uus? (koitin koputella ja hakata ei auta:D) |
Lainaus:
|
ilmastointi
toimiiko ilmastointi lauhdutinkenno vaakatasossa:rolleyes:
|
Lainaus:
|
miksi moottori tulee riippuvaiseksi startti pilotille ?
|
Lainaus:
|
Eli pilotti on ns,loppukiihdytin.
|
kuka tahansa voi olla valelääkäri, mutta koittakaapa olla valesorvari tai valetukkikuski...
koskas uutisissa paljastetaan löytyneen vale poliitikko, valeyritysjohtaja tai valelakimies... valepoliisi vois olla kans yks mahdollinen ja tietysti valehesenmyyjä ja valesiwankassa. eiks ne valelääkärit vois laittaa varuskuntaan veksin aamuvastaanotolle niinku... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Museoaikanen s-postiosoitteeni täyttyy nykyään hurjaa vauhtia trashpostilla verrattuna puoli vuosikymmentä sitten aikaan. Ilmeisesti spämmäreiden roskaposti on tuhdistunut kuin keskivertoamerikkalaisen perse...
Postilootani on siinä tätä hoikkaa entisaikojen treenattua mallia eli 10 megaa Nyt mulla on uuskin ilmainen s-posti osote ollut suunnilleen vuoden... pulska macdonalts jenkkimalli eli 10 Gigatavua... Nyt heräsikin kysymys... onko pulska parempi kuin hoikka? :o:D:cool: |
Lainaus:
Eli jonninverran noita rasvanpoisto-ominaisuuksia siinäkin = sylinterit kuivaks. |
Lainaus:
Nii ja esim sirkkaliisa sisu valmetti ja cumminssitkiin taisi olla pelkästään pilotti kylmäkäynnistyksellä. Eli riippuvaisia siitä koska lohkiksen lisäksi ei muuta ole. Paitsi valmetissa pakkosyöttö mutta 16 puristuksilla ei se dieseli vaan enää jaksa pakkasilla syttyä. Eli palturia ja ei... |
On tää palsta jumitellu ihan huolella, eilen alkoi ettei meinaa ladata mitään, muut nettisivut toimii normaalisti. Onko muilla ollu ongelmia?
|
Mistä/miten noi monster jam ukot ohjaa taka-akselii ku se on käytävä aikas nopeesti.
|
taitaa olla tyyppiä "on/off". Eli katkaisijasta käsketään täydet vasempaan-keskelle-täydet oikeelle. Siihen vielä hydrauliikka mallia riittävä kaveriks, niin avot!
|
Onkos kenelläkään 4x4-magazinen pyörittäjän tietoja? Nimi, puh.numero, e-mail?
Olisi yhä saatavia ja ajattelin jos alkaisin perimään rahoja korkoineen takaisin. |
no täällähä sitä voikin kysästä. eli ehä kellee oo jääny jotaki skootteria nurkkiin pyörimään jouten?? ehottomasti siis kootteri mopo ei käy.
tulis tuollaiseen alta kilsan siirtymiin ei tosiaan tarvia olla kilvissä. saa olla vaik varastettu mitä se miuta kiinnostaa:D nii ja halpaki saa olla. |
Lainaus:
|
hmm.. aistin että on liian hyvä miun käyttöön:D äh.. tyrkkää praivatilla lisä tietoja :)
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=90856 |
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthr...ight=scootteri |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mistähän mahtais saada tuollaisia reikään tökättäviä nippusiteen kiinnikkeitä,en vaan löydä googleen oikeaa hakusanaa suomen kielellä,tuollaista kuvan kaltaista tarkoitan.
http://media.digikey.com/Photos/Pand...UM-925-C30.JPG |
http://www.nippelit.fi/1st/html/defa...n&s=1&p_id=113
Plaraa jos tuolla olis. Tavaraa niin maan perkeleeks etten jaksanut nyt hakea :) |
[QUOTE=Nuhapumppu;822192]Mistähän mahtais saada tuollaisia reikään tökättäviä nippusiteen kiinnikkeitä,en vaan löydä googleen oikeaa hakusanaa suomen kielellä,tuollaista kuvan kaltaista tarkoitan.
Muistaakseni motonetissa oli noita, toki hinta ei ollut aivan olematon. ja olisko tuossa apua etsintään? http://www.ebay.com/itm/Panduit-5-25...item1e684fa661 |
Lainaus:
|
Kuinkas kun offarit viettävät saunailtoja niin onko tullut "telakoitua"? :D:D
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue...Ev1el.facebook |
^-Ei helevetti...:eek:
|
Kuuluuko aamupalavoilevälle margariini raapia purkista silleen tasaisesti koko matkalta alaspäin hivuttautuen vai kaivautua ens veitsellä toisesta päästä pohjalle asti ja siitä sit edetä sivusuunnassa.
|
TASAISESTI pintaa hivellen !!!!!!
|
[QUOTE=BJ-40/76;822333]
Lainaus:
Kiitos muuten tuosta nippelit.fi sivuston linkistä,näkyy olevan kaikkea jännää siellä tarjolla. |
Milloinka 4x4 maailma löytyy postilaatikosta?:confused:
|
onkos tuo harri ruuti laihialta tällä foorumilla? kiinnostas vaan että monta land cruiseria sillä on. kun tänäkin vuonna netti auton halvimmassa päässä niitä on miehellä ollu toista kymmentä myynnissä :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://www.virallisetlinkit.fi/click.php?id=35824 |
Eipä ole moinen telakoituminen tullu kans mieleen mut saunaillan jälkeen on saattanut hyvinkin paneutua johonki naaraaseen.
|
| Sivu luotu: 02:06 (GMT +2). |
|