![]() |
ei kun etsimään
missähän takana olevan toyotan kilpi? (onki)
|
Lainaus:
|
Oli siis talkoot :)
Tuli itte oltua juuassa....
näkyy ollen äksöniä :) ens kerralla yritän ittekkii mukaan. |
saa nähdä pääseekö ens viikonloppuna ajamaan syöttöpumpun tiivisteet on finaalissa. vuotaa reilusti se voi olla yksi syy miksi tuo auto on tuntunut nuhaiselle viime aikoina. jos ens viikonloppuna vaihtas syöttöpumpun tuohon. olis 10mm nestepäällä varustettu pumppu jemmassa. sais lisää mustaa savua :D tänään tein takajarru remontin kikottimeen ja huomenna vois rakennella jousille kiinnikkeet ja selvittää mistä löytyy edullisimmat laakerit taka akseliin jos yli huomenna vaihtas taka akseliin laakerit ja stefat ja kiristelis etuakselin laakerit. reilua väljyyttä havaittiin jarru remontin yhteydessä taka akselissa. jos jossain välissä malttaa niin tekis pakoputkelle kiinnikkeitä. raidetanko on näköjään hipaissut johonkin viimereissulla on mennyt banaaniks se pitää kans oikasta jossain välissä. eiköhän siinä ole tarpeeksi tekemistä tälle viikolle. paitsi että samin vinssin moottori pitäis kans entrata :D sain muuten mojovan vekin aikaan pökkyröihin tuolla lauantain reissulla. kudoksia poikki... ahistaa. tai sitten se oli jo noissa renkaissa kun ne ostin vaan en huomannut sitä osto hetkellä kun renkaassa ei ollut painetta
|
huomenna mahdollisesti taas auto ajossa jos kaikki menee hyvin lähden huomenna ajamaan soitelkaa jos on mielenkiintoa lähteä mukaan. tänään sain syöttöpumpun vaihdettua mutta auto ei ole vielä kasassa ahtoputket puuttuu, pumpun säädöt eivät ole kohdallaan, syyläri yms on irti. klo15 jälkeen viimeistään selviää mitä teen. 0509130259
|
Lainaus:
|
joo o. kyllä olen tyytyväinen syöttöpumppu remppaan. pitänee vain käyttäää naamasella että saa ajoituksen kohdalleen tai sitten käyn ostamassa sen säätökellon. saa nähdä miten tekee. riippuu mitä se säädättäminen maksaa.
|
Ei kellekkään jäänyt kuvamateriaalia minun räpiköinnistä... Voi ..ttu että on auto puhdas, mutaa sisälläkin varmaan tonni :)
|
he he.. on susukeilla näemmä tullu tavaks ajaa ikkunat auki..;) Caddy.. sillä sun kaverillas vois olla kuvä meikäläisen rypemisestä..
Saapi laittaa tänne jos siltä löytyy joku hyvä.. S |
Lainaus:
Itseasissa se on minun veli ja tänne koneelle laittelin ne videot ja kuvat mitä kameralla oli, minä joku päivä yritän vaikka katella kaikki ne kasaan ja lähetän vaikka sinulle. Enkä minä ikkunat auki ajana, vuoti sittenkin takaluukun tiiviste ja pohjasta puuttuu parit kolmet kumitulpat :) |
pitää varmaan opetella käyttämään jotai movie makeria ihan hyviä videoita kuvat pekkarinen viime keikalta
|
mie pääsisin ny viikonloppuna kruisialee sinne ajoalueelle onkohan muita innokkaita. ja pääseekö sinne ilman vinssii menee?
|
23.8.08
itelläni mielessä myös että voi käydä ajelemassa jos ei hirveesti sada
pääsee ilman vinssiä tai ainakii viimeks pääsi ku kiertää.... |
pääsee vaikkei kiertäskään, mutta kannattaa kiertää jo ei kerran vinssillistä autoa ole mukana. itse olen varmaan tampereella tuolloin
sunnuntaina pääsisin kyllä ja jos ajelette myöhään pääsen ehkä illasta mukaan |
Jos sittenkin...
Lainaus:
Itseasiassa sunnutai kävis mullekin paremmin... olis vielä vähän hommia kotonakin ja hienosäätöö "maasturiin" pitäis tehä, joten olisiko sunnuntai parempi? |
minoon duunissa molemmat päivät! Katellaan miten työnteko onnistuu 2kk vapaata ollut ;P
|
Mihin aikaan olisi tarkotus lähteä?
|
Metsään mieli
Oltais tulossa volvolla kun ,kun toi volvo ohjaustehostin on hyllyssä,niin olosuhdeiden pakosta yritän roikkua apparinpaikalla.kaverin poika Jari S pääsis kokeilee volvon maasto kykyjä.ilmoitelkaa aikoja missä tavataan.
|
Huomenna vois puolenpäivän jälkeen käydä pöristelemässä. Joko RAFfin selkä kestää autossa istua?
|
klo12 abc pitkälahti lähdetään siitä letkana. käyn ite vaihtamassa boggerit alle aamulla ja jos oikein innostun niin menen klo 5 töihin ja laitan coolerin paikalleen mut kattoo nyt miten jaksaa
|
Jos ei näy absilla puoliltapäivin niin tullaan sieltä metsäautotien kääntöpaikalta,
|
juu sieltä se reitti alkaakin ja se toinen pää pyritään rauhoittamaan ettei häiritsis niitä lähellä asuvia ihmisiä
|
Eli siis suomex
Lainaus:
Siihen vihkoon.... olisiko parannus jos kirjattais myös tulo ja lähtö aika.... etuja mielestäni näkis onko joku reitillä ja jos valituksia tulee niin onko ollut ulkopuolinen vai jäsen. kävin tossa ajelemassa ja mopo poikia oli siin risteyksellä. |
Saako tulla turistiks kattelemaan ajoja ja paikkoja ? Kelikin olisi kohdillaan.
|
minun puolesta tervetuloa.
|
Sivu luotu: 11:39 (GMT +2). |