Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Offarille morsian (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=28675)

Arska-tehtaalta 09.06.2008 19:44

Pojat pojat...

Ei niitä tyttöjä oikeesti autolla hankita.

Mie en ainakaan yhtään peltihuoraa mukaani ottas, paitsi jos oisin sinkku ja puutteessa :D:D:D

Caddy 09.06.2008 20:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta (Viesti 468898)
sinkku ja puutteessa :D:D:D

Jeps... näin on päässyt käymään

Lehis 15.06.2008 08:13

Hyvin umpi suzukin kyyti tuntuu kelpaavan :) ja kova on huoli valmistuuko kesän ajoihin jotta pääsis "kyydin ottoon" :p

Bänkster 03.07.2008 19:30

Wanna-be offarille sulhanen.

Ruokaa laitan huonosti, töissä käyn hengaamassa ja kameran ostin, koska miehet kuulemma tykkää malleista.

Jos olet Miljonääri-Jussi ja kaipaat apua esimerkiksi missä vaan, suosittelen lämpimästi ottamaan yhteyttä planeetan mukavimpaan tyttöön. Mikäli hän sattuu olemaan varattuna, soita minulle. Autan parhaani mukaan.

P.S. Olen ihan kiva.

OffBeast 04.07.2008 21:38

Mites helekkarissa tää topiikki on livenny iha kokonansa miun silemien ohi...???

milsim 04.07.2008 22:06

Kumma homma. Kun on ilman naista, haluaa naista.
Kun on naisen kanssa, alkaa kaipaamaan sitä yksinoloa EDES JOSKUS (varmaan se syy miksi offimiehiet menee talliin touhuaan jotain ruosteista kapistusta, koska mitään muuta järjellistä syytä ei taida olla :) ).

Ei sitä osaa vissiin olla koskaan tyytyväinen ja nauttia vaan siitä mitä sillähetkellä on. Aina pitäs olla jotain enemmän tai jotain vähemmän.

LöpöLassi 05.07.2008 16:11

Hienoo että offarit ja heppatytöt pariutuu...Mukava nähä kohtalon tovereita offi peleineen vetämässä umeå släpettiä !!!

Repro 15.07.2008 11:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster (Viesti 473047)
Wanna-be offarille sulhanen.

Ruokaa laitan huonosti, töissä käyn hengaamassa ja kameran ostin, koska miehet kuulemma tykkää malleista.

Jos olet Miljonääri-Jussi ja kaipaat apua esimerkiksi missä vaan, suosittelen lämpimästi ottamaan yhteyttä planeetan mukavimpaan tyttöön. Mikäli hän sattuu olemaan varattuna, soita minulle. Autan parhaani mukaan.

P.S. Olen ihan kiva.

Rupeeks olee mun kaa ni voidaa olla niiku sillai? ;)

Bänkster 15.07.2008 11:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 475021)
Rupeeks olee mun kaa ni voidaa olla niiku sillai? ;)

Tuota,olisiko muita ehdokkaita?? anyone?
:eek:

Skorpioni 15.07.2008 12:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster (Viesti 475023)

"Onks Viljoo näkyny?":cool:

PikkuMyy 15.07.2008 12:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kononen (Viesti 475028)

Ei oo mutta joku outo jokapaikan höylä on.:D

PikkuMyy 15.07.2008 15:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kononen (Viesti 475032)
Mitäh? Oletko sinäkin multipersoona? :D:D

Hehheh, en kyllä tarkoittanut itseäni, joten pidä tunkkis ja Viljos.

Viljo 15.07.2008 15:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kononen (Viesti 475028)

\o/, Jipii jipii. Täällähä mie!!! Villi ja vapaa.

HannuNurminen 15.07.2008 21:22

Tarjous on edelleen voimassa, eikä se tanssikaan niin välttämätöntä ole... Ainoastaan ei saa olla allerginen koiralle eikä lapselle ja sit voi olla hyvä symppis tarjol;)

Lehis 16.07.2008 01:28

No joo, täältä puuttuu myös SE joka aamulla potkii talliin, kun on ensin keittänyt kahvit ja laittanut 3&5vee pojille aamu palat. Ilmoittaa että nyt olisi aika lähteä reenaamaan koiraa(vielä 1kpl rotweilereita) ja ilmoittaa saunan olevan lämmin kun palaan reeneistä.

T: YHI jolla siis kaksi poikaa, yksi koira ja "vitummoinen asuntolaina"

Repro 17.07.2008 21:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster (Viesti 475023)

Huonon artikulaation ja mauttomat jutut omaava mieshenkilö lupaa rapsuttaa koiria ja kissoja tasapuolisesti.:p
Osaan myös vaihtaa autosta renkaat.

Bänkster 18.07.2008 09:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 475413)
Huonon artikulaation ja mauttomat jutut omaava mieshenkilö lupaa rapsuttaa koiria ja kissoja tasapuolisesti.:p
Osaan myös vaihtaa autosta renkaat.

Kiitoksia mielenkiinnostanne, hakemuksenne käsitellään saapumisjärjestyksessä. Vuoronumeronne on 1. (jos ei niillä nollilla kerran ole merkitystä,niin turhaapa niitä tähänkään kirjoitan.....) :D

>.<

Viljo 18.07.2008 11:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster (Viesti 475475)
Kiitoksia mielenkiinnostanne, hakemuksenne käsitellään saapumisjärjestyksessä. Vuoronumeronne on 1. (jos ei niillä nollilla kerran ole merkitystä,niin turhaapa niitä tähänkään kirjoitan.....) :D

>.<

Saanks mie sit vuoronumeron 1.79, ku mie osaan vaihtaa renkaasta autot ja miul on huonompi arkulaatio ja huonommat jutut? Ja mie voin kans rapsuttaa kissoja ja koiria. :P

Bänkster 18.07.2008 13:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Viljo (Viesti 475490)
Saanks mie sit vuoronumeron 1.79, ku mie osaan vaihtaa renkaasta autot ja miul on huonompi arkulaatio ja huonommat jutut? Ja mie voin kans rapsuttaa kissoja ja koiria. :P

Valitettavasti serverini on juuri nyt ruuhkautunut valtavan vastaustulvan takia, enkä pysty käsittelemään hakemustanne lähiaikoina.
Arpaonni on kuitenkin suosinut teitä ja teille on postitettu vuoronumero 1.79 (koska Viljoa on näkynyt).

patriot4x4 18.07.2008 20:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster (Viesti 475475)

>.<

Vieläkö niitä vuoronumeroita on jäljellä?

Eiku mie vaan ajattelin,et just tollasta tätiä mie oon aina halunnu ja silleen...

No upataan nyt edes,koska kai tämäkin juna menee ohi...sillä ei kukaan oikeesti halua kotieläimeksi tällästä töissä asuvaa kotiseutu rahtaria,,,tai siis on mulla omakin koti,mut eniweis.....:D:rolleyes:

Bänkster 18.07.2008 22:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja patriot4x4 (Viesti 475577)
Vieläkö niitä vuoronumeroita on jäljellä?

Eiku mie vaan ajattelin,et just tollasta tätiä mie oon aina halunnu ja silleen...

No upataan nyt edes,koska kai tämäkin juna menee ohi...sillä ei kukaan oikeesti halua kotieläimeksi tällästä töissä asuvaa kotiseutu rahtaria,,,tai siis on mulla omakin koti,mut eniweis.....:D:rolleyes:

Onhan noita.

Liikevoittoa tavoittelevana rupesi suorastaan harmittamaan,etten tajunnut alunperin myydä noita vuoronumeroita. Tähän olen kuitenkin kehittänyt nyt ratkaisun,joka tyydyttää varmasti kaikkia osapuolia. (Varsinkin jonon häntäpään numeroita saaneita..)
Jonossa voi nyt kiilata pienoista summaa vastaan! 260eur/korotus tulee suorittaa tililleni, jonka jälkeen toimitan teille uuden vuoronron.

Köyhän miehen ratkaisu on pitää peukkuja Repron ryssimisen puolesta...

Viljo 19.07.2008 01:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster (Viesti 475604)
Onhan noita.

Liikevoittoa tavoittelevana rupesi suorastaan harmittamaan,etten tajunnut alunperin myydä noita vuoronumeroita. Tähän olen kuitenkin kehittänyt nyt ratkaisun,joka tyydyttää varmasti kaikkia osapuolia. (Varsinkin jonon häntäpään numeroita saaneita..)
Jonossa voi nyt kiilata pienoista summaa vastaan! 260eur/korotus tulee suorittaa tililleni, jonka jälkeen toimitan teille uuden vuoronron.

Riittääks se et on peukalot ja varpaatkii pystys? Ja mie oon oikeasti köyhä, ja velallinen mutta ehkä vuoden päästä en enää. Mie haluaisin nousta vuorolistalla vaikka olenkii numerolla 1.79, mut ku ei oo varaa, pankin perkele vie kaiken, ja ryyppäys loput ja iron maiden vei 60 ekua.

Jos tässä oikein tunteelliseksi pitää ruveta, ni jossain täällä threadissa on jonkin sortin ilmotus ja tähän loppuu Stellaa (orkesteri, ei mikää reterikin piisi) lainatakseni, "pakko muuttaa tai rakastua pian".

-MAKE- 19.07.2008 02:11

Mun kärkipaikka ei ole myytävänä:cool:

Saija 19.07.2008 03:04

Tälleen aamupöhnässä tekisi mieli laukoa omat "kriteerit" pöytään, mutta ei taida jaksaa... Rairai ja jatkuu

Yhteystiedot KVG

Repro 19.07.2008 03:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster (Viesti 475604)

Ai ku sie oot optimistinen :p

Sivu luotu: 09:08 (GMT +2).