Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=105559)

ssuvik 13.03.2013 14:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kimble7 (Viesti 982453)
kohta tehty pelkkää iltavuoroa 10kk (16:00-00:00) pää hajoaa... kaikki hommat kusee, autot ei valmistu, ei ehdi nähdä emäntää/muksuja mikä ottaa eniten päähän. laskin että keskimääräsin päivästä hereillä 16-19h ja siihen sit se että heräilee yöllä parin tunnin välein. ei viitti irtisanoutua ettei jäis tyhjänpäälle roikkumaan. Kiitos että sain avautua.

No eikö auta jos työnantajan/esimiehen kanssa ottaa asian puheeksi?

wuntzikka 13.03.2013 16:30

hienot ihmiset betonikylässä... on näköjää ihmisiä moneen lähtöön, jokainen taablaa tavallaan. oikee hienot neidit, rouvat ja herrat....

Porvoon Hilma 13.03.2013 19:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kimble7 (Viesti 982453)
kohta tehty pelkkää iltavuoroa 10kk (16:00-00:00) pää hajoaa... kaikki hommat kusee, autot ei valmistu, ei ehdi nähdä emäntää/muksuja mikä ottaa eniten päähän. laskin että keskimääräsin päivästä hereillä 16-19h ja siihen sit se että heräilee yöllä parin tunnin välein. ei viitti irtisanoutua ettei jäis tyhjänpäälle roikkumaan. Kiitos että sain avautua.

No siekales sentään! Oot sie koko firman ainoa ukkeli ? Jos et niin, sitten vaan ilmoittamaan esimiehelle, että muuttaa tota systeemiä. Ethän sie voi olla hereillä 19 h vuorokaudessa pitempiä aikoja, ihminen tarttee unta. Jos ei esimies ymmärrä, niin työterveyden kautta vauhtia muutokseen. Tsemppiä!

kimble7 14.03.2013 15:00

ssuvik pari kertaa olen jo valitellut ja eilen nostin taas asian esille ja luvattiin noita aamuvuoroja, no en nostele turhia toiveita että pääsis johonkin aamu/iltavuoro rytmiin. eniten harmittaa että jos muutosta ei tule syyskuuhun mennessä niin joudun lopettamaan, koska muksut menee hoitoon ja sitten näkisin niitä vain viikonloppuisin, mielummin sitten liitonrahoille. no sain sentää huomiselle aamuvuoron:D ja hilma tällä hetkellä olen firman ainut kuka tajuaa raskaittenkoneitten päälle jotain ja suostun ottaan helvetinmoisen vastuun vähällä palkalla:D

hitoy 14.03.2013 17:21

Ajaa turhaan auton luokse mikä ei todellakaan vastaa puheita + saada epätoivosia selityksiä.

Ambula 14.03.2013 22:45

Alkoi vaihteeksi yt:eet virmassa..

JariKoo 15.03.2013 08:13

Kaiken maailman paskanpuhujat ilmastonmuutoksesta... Ei tällä tienoolla ole ainakaan muutoksia näkyny kun kahtelee lumen määrää ulkona ja mittarissa huitelee pakkasta aivan helvetisti. Tulispa se muutos ja ainainen kesä, lisää saastetta maailmaan perkeleesti! Eli lyhyesti jos joku ei ymmärtänyt niin TALVI VITUTTAA!!!!!!!!

Korpikumpu 15.03.2013 15:27

Tänään tullut ilmoitus YT-neuvotteluiden alkamisesta ja 15 henkilötyövuoden vähennyksestä. Ei oma jakkara oo ihan liian tukeva.

Korpikumpu 15.03.2013 15:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ambula (Viesti 983160)
Alkoi vaihteeksi yt:eet virmassa..

Word.

bluevan 15.03.2013 16:46

Tälläsellä kelillä sais olla hiluxis kyl tasauspyörästö keskelläkin.
Jotkut risteykset ihan peilijäässä eikä ilman nelikkoa mihkään ja sit seuraava kiertoliittymä aivan sula ja kuiva. :(

mäksä 15.03.2013 21:43

helvetin pallosalamat..:mad::mad::mad::mad::mad:
maailma ois paljon parempi paikka kun kyseistä paskalaitosta ei olisi koskaan keksitty.. :D

Jari 15.03.2013 22:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 (Viesti 981919)
Ehkä pitäis piirtää vasurille silmät, ni osais väistää sit ens kerralla...:D:eek:

éns kerran kun teet puita niin pidät molemminkäsin kiinni siitä pölkystä..

mäksä 15.03.2013 23:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jari (Viesti 983482)
éns kerran kun teet puita niin pidät molemminkäsin kiinni siitä pölkystä..

millä se pölkky halkastaan.. ??? :eek::eek::eek: :confused::confused: :rolleyes: ;) :confused::confused: ?????????????????

mäksä 15.03.2013 23:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 (Viesti 981900)
Vedit sitten käteen???

JUU,, NÄIN MENIN TEKEMÄÄN.. !!!!!!!!!! :eek::eek: :D:D ;);) :cool: :D:D :eek::eek: :D:D :eek::eek:

jyrden 16.03.2013 18:32

MF 6270 vikojen...

MF 6270 vikojen paljous tunteihin nähden (4700h)... Onhan toi ranskalaiset kyllä kasannnutkin, vaikka Perkinsin tehtaalt moottori tuossa yksilössä. Onneks kuitenkin ei oo oma, mutta silti pistää vituttaan ku joutuu kaverina koittaan korjata et pärjää vkl:n ylitte ja saa huoltomiehen kii taas.
Rehupaaleja ottaessa ekan toimi hyvin, ja toist nostaessa hajos kytkimmpolkimen palautus jousi... Sen sai kuntoon, niin sit ei vaihteisto antanut voimaa ulos... Moottori kierti normaalist ja isolla puolen ei jaksanut vetää ees. Pienillä puolin maks. 2km/h:ssa anto voimaa ulos... No, jos tuo aamulla pelais et saa paalit sisälle. Kuormaaja toimii normaalisti, mutta se liikkuminen hävis...

Kala92 16.03.2013 21:02

Kaikki vklp suunnitelmat v***iksi kun patrolli päätti taas keksiä uuden ja ihmeellisen vian! Mekaaniset ongelmat kun on jo aikalailla koettu niin nyt olikin vuorossa sähköt! Ihanan helppoahan se on korjata jos es joku haju missä vika on. Mutta nyt kun ei oikein tiedä es mihin väliin sen virtakynän eka tunkisi. Se niistä heppatytöistä....

Häänrik 17.03.2013 04:17

Moottori jumiin

Paljon on porukka ihmetelly että miten voi HDJ:n kone kestää tuolla voiman määrällä, itekkin ihmetelly samaa.... Tänään totesin että ei se voikkaan kestää... Pihassa kävi 40km rauhallisen ajelun jälkeen noin 30sekunttia ja sitten alkoi pieni naputus ja yhtäkkiä napnapnapkalkalkalKALKALKALSKRIIIIIIIKKKK!!!!!!!!! !!!! Ei pyöri ennnää ja vähä meinaa vituttaa...

Bänkster 17.03.2013 09:57

Kävin näyttämässä kipeää sormea lääkärissä, lääkäri epäili aivokasvainta. WTF?? Niin siis sormeni on kipeä, ei pääni eikä mikään muukaan....!

Sitten maksan 15e "toimistomaksua". Toimistomaksua siitä, että olen itse netissä varannut ajan ja maksun hetkellä kassalla laitan itse kortin lukijaan, valitsen itse millä puolella maksan ja näpytän itse salasanan. Mistä minä maksan ja mistä niille toimistotädeille maksetaan palkkaa???????? :confused:

ssuvik 17.03.2013 23:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik (Viesti 983942)
Paljon on porukka ihmetelly että miten voi HDJ:n kone kestää tuolla voiman määrällä, itekkin ihmetelly samaa.... Tänään totesin että ei se voikkaan kestää... Pihassa kävi 40km rauhallisen ajelun jälkeen noin 30sekunttia ja sitten alkoi pieni naputus ja yhtäkkiä napnapnapkalkalkalKALKALKALSKRIIIIIIIKKKK!!!!!!!!! !!!! Ei pyöri ennnää ja vähä meinaa vituttaa...

Kk-laakerit?

Timo_L 18.03.2013 15:53

Toimimaton autossa kiinni oleva vinssi, kun Jeeppi pötköttää ojanpohjalla :D Peilijäinen tie, mutikat ilman nastoja, ja tuntematon tie jossa aurattu "tie" jyrkän ojanreunan päälle. Imaisee jopa 20km/h vauhdista aika haipakkaa auton kuoppaan kun pehmeä reuna pettää ja tienpuolen renkailla pitoa nolla :D

Nuhapumppu 18.03.2013 21:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L (Viesti 984559)
Toimimaton autossa kiinni oleva vinssi, kun Jeeppi pötköttää ojanpohjalla :D Peilijäinen tie, mutikat ilman nastoja, ja tuntematon tie jossa aurattu "tie" jyrkän ojanreunan päälle. Imaisee jopa 20km/h vauhdista aika haipakkaa auton kuoppaan kun pehmeä reuna pettää ja tienpuolen renkailla pitoa nolla :D

Tilaa auraajan piikkiin hinuri,ei nuita teitä tyhjänpäälle saa aurata.

AVRO 18.03.2013 21:48

Huominen kurssipäivä kuumottaa jo nyt. Yhdistetty pakollinen kertauspäivä ja semmoinen H***ETIN tyhy(mä)päivä...!!!
Mun tyhy romahti jo kun kuulin moisesta ja lisäksi se on jonkun valopään toimesta Tsadin keskustassa jonne pitää tunkea kasiksi.
Että mä kärsin, mun tyhy rakentuu siitä että saan mennä klo x töihin, tehdä työni rauhassa ja lähteä kotiin klo x. En tarvii mitään saakutin selontekoja miten mun pitäis elää, just ne he***tin jumppakärpäset ja itulesehipit tuolla suolakaivoksessa nuutuu ja puutuu.

Jumankekka että mä oonkin pahalla tuulella jo valmiiksi.

mäksä 20.03.2013 21:35

ei uskalla ottaa kaikkia tikkejä kädestä pois,, haava repee.. :eek: :mad::mad::mad::mad:

VITUN VITTU :mad:

Porvoon Hilma 21.03.2013 00:23

Lahdentiellä tänään normaalisti 100 alueella 60 rajoitus. Asfalttipojat paikkaamassa routavaurioita. Ajelen hissukseen ja suih - ohi painaa viron kilvissä oleva hopeinen bemari arviolta 140 lasissa, asfalttipojat hiukka kattoo pitkään...:eek:... Järjetöntä suhaamista ja vaarallista paskaa. No, poliisi sai kilpitiedot :D

Jari 21.03.2013 00:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 983516)
millä se pölkky halkastaan.. ??? :eek::eek::eek: :confused::confused: :rolleyes: ;) :confused::confused: ?????????????????

ei satu käteen niin helposti ;)

Sivu luotu: 05:03 (GMT +2).