![]() |
|
mulla ei ole kalusto liikkuvassa kunnossa.
|
Voisihan tuota käydä viimeinkin tutustumassa siihen ajo-alueeseen, josko siellä melkein vakio hiluskilla pääsis, kun nastapyörät alla eikä viitsisi vaihtaa...
|
Nastarenkailla ihekkii ajattelin rymytä. Ois kyl iha mukava, jos joku alueet paremmin tunteva ois mukana, jottei tulis sanomista jälkikäteen. Apparin paikkakin on vapaana.
Ponssekuski |
ehkä
kalusto tuskin ennen kesää kunnossa jos silloinkaan pari päivitystä jne.. appariks joudan jos en töissä..
|
Hepomäelle lähen kyl huomen ajelee, jos joku lähtee mukaa. Muus tappaukses muualla pöristelen:D
|
mulle iski vielä lenssun päälle että en kykene oikei appariksikaan
|
auto pajalla muuten lähtisin
|
Mitenkä on lumi haitannut etenemistä ajo alueella?
|
Lainaus:
|
Jospa nuo lumet kohta rupeis sulamaan niin pääsis ajelemaan:o
|
miksi oddotat lumen sulamista? menkä ajelemaan !!!:cool:
|
Lainaus:
|
helpo se on, ISSONMAT RENKAT!!!:cool:
|
Lainaus:
http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...gest_wheel.JPG |
Olisko lauvantaina (12.3) porukalla mitää intoa lähteä paaruuttelemaan ajoalueelle?
|
Olen ottanut jo jonkin aikaa sitten vastaan offroad lajivastaavan hommat Kuopion UA:ssa. Jatkossa voi minua häiritä jos on jotai kysyttävää.
Mikko Huovinen O5O 913O259 |
[QUOTE=revu;753180]Olen ottanut jo jonkin aikaa sitten vastaan offroad lajivastaavan hommat Kuopion UA:ssa. Jatkossa voi minua häiritä jos on jotai kysyttävää.
No mitenkä on mikko, oli sinunkii kanssa puhetta tuosta minun jäsenasiasta kun kuopion ua:lta sanovat että pelkkä jäsenmaksu ei riitä vaan pitäs se kilpailulisenssi maksaa KUA:lle ennen kun pääsee hepomäkeen ajeleen. jos nyt selviän tuolla jäsenmaksulla niin maksukaavaketta tai vastaavaa tänne heti |
[QUOTE=unclesam;753260]
Lainaus:
|
Öö mitenkä? Eikö pelkkä jäsen maksu riitä vai kui?
|
Kahden eri UA:n jäsenyys tuottaa ongelmia.
|
Jätänkö tänä vuonna oman kylän ua:n jäsenmaksun maksamatta ja maksan pelkästään kuopioon vai? Toisaalta en kilpaille missään lajissa vaan olen maksanu ihan kannatus mielessä, sen puoleen sama minulle? Viime vuonna ei kyllä kummankaan seuran sihteeri maininnu sen haittaavan mitään vaikka makselis päällekkäin.
|
Lainaus:
Oma kanta on, että vaikka ajas kilpaa jonku toisen UA:n nimissä nii samalla jäsen maksulla sais ajaa tuolla Kuopion alueella, mutta tällä hetkellä en saa tarvittavia henkilöitä kiinni puhelimitse niin en osaa vielä vastata. |
Lainaus:
Ymmärrän sen, että kilpaillessa kahden seuran jäsenenä oleminen voisi olla ongelmallista. Tässä tapauksessa ei kilpailla ja kyseeseen voisi tullakin ns. kannatusmaksu, mikä olisi vuosittaisen jäsenmaksun verran. Offiajeluun oikeutettavalla jäsenmaksulla katetaan muun muassa ajoalueen lupahakukustannukset ja sanktiot mahdollisten väärinkäytösten johdosta. Tämän lisäksi maa-alueen omistaja (Kuopion Kaupunki) edellyttää, että alueella "harjoittelevat" kuuluvat Kuopion Urheiluautoilijoihin, ts. toiminta olisi edes jonkin verran järjestäytynyttä. |
Jo sain asian vihdoin selviteltyä. Eli ei ongelmaa jos ei ole lisenssi maksuja yms suoritettuna. Kahden UA:n jäsen voi olla. siinä on se "ongelma" jos lisenssi maksettu esim. vesannon urheilu autoilioille ja ja siitä johtuen edustaa vesannon UA:ta kisoissa.
Samille asiasta jo soitinkin, että ei muuta kuin liittyy jäseneksi ja ajaa tasan niin paljon kuin haluaa. |
ensviikolla kardaanin ristikoitten vaihto ja sitten vois ruvetakkin suunnittelemaan ajohommia kun jäsenasiakin sitten selvisi. kiitokset mikko:)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
oisko ketään pääsiäisen seutuun menossa ajelemaan jos roudais auton kaupunkiin????
|
Eikun ajelemaan vaan, ku nättiä keliäkin pääsiäiseks lupas.
|
kirjottelin juttua tuonne kuara systeemin alle käykääs lukemassa ja kertokaa mielipiteenne.
|
Törmäsin tuossa Kuopion yössä vaeltaessani Kartsaan. Hän kyseli että mitenkä onnistus parin viikon päähän 7.5.2011 safari tuonne meidän ajo alueelle?
Ketkä pääsis mukaan? |
Suzukilla tulossa!
|
ehkä vois olla mukana..
|
Tuossa eräs kanssa harrastaja ehdotti, että pidettäisi leikki mieliset jäsenten väliset takaveto trial kisat "kikkailu" paikalla.
|
Saatan tulla kuvaamaan 7.5 - varsinkin jos pientä kisailua on tiedossa.
Edit: Pitää perkele perua tuo kuvaussessio. On taas miljoona asiaa päällekkäin, mutta saatan tulla piipahtamaan... No, ehkä seuraavan kerran sitten. |
vois eksyä paikalle jos saa auton kuntoon
|
Elikkäs 7.5 olen tulossa ton kalustonkanssa pelipaikoille, tarkoituksena ois rääkätä tojoo silleen et löytys mahdolliset piiloviat, jotta seuraavana viikonloppuna ei tartteis ParatiisiOffissa remppailla ylmääräsiä. :)
|
liekköhän millanen aikataulu millä oltais lähössä..??
|
käviskö kaikille että lähettäs klo10 abc:ltä. Ite ajattelin käydä siinä kahvilla ennen sitä.
|
Kyllä käyp. Eli kympiltä absilla.
|
kylläpä passaa kello kymppi... saattaa olla vänkärin paikka auki jos isä ukko ei lähe. Arveli että jos lähti mutta tiiä tuosta sitten..
|
Vänkärin paikka vois kiinnostaa, ei taida tuo hilu valmistua vielä vaikka yritystä on...
|
minä voisin kans hypätä jonkun kyytiin ku ei taida tuo LJ valmistua ennen lauantaita :D
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=79747 Tulen käppäilemään kameran kanssa jos ei kyytiin mahdu. |
Jep, kello 10 käy hyvin. mulla ois mikko se vänkärin paikka vapaana
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Pitää tulla koittelemaan:)
|
jos rapeli ei estele liikkumista ni ainaki makkaran paistoon.
|
Onko (kaato)kuvia?
|
Profiilissa kuvia 7.5 ajopäivältä, myös pari kaatokuvaa
|
kuvia profiilissa ajo päiviltä
|
Minun profiilista löytyy muutama kuva Tonin kaadosta.
|
11-12.6 olis tartu rattiin tapahtuma Heinjoen radalla ja sinne on tulossa näytille miltei kaikista Kuopion UA:n lajeista kalustoa ja soittivat ja kyselivät että saataisiko offroad puoleltakin kalustoa näytille ja jotain pientä mönkimistä olis tarkotus siinä radan reinoilla olevilla hiekka penkoilla harrastaa. olisiko kellä mahdollista viedä autoaan tuonne näytille?
Ruuat tulee kuulemma UA:n puolesta ja jonkin sortin polttoaine korvauksia. |
Just sillo 11.6 on Vuokatti offroad.
|
jos ei töitä ni vois kävästä
|
Vuokatin kisa varmaan vie voiton jos vaan kalusto kasassa siihen mennessä...
|
Suzuki vois joutaa jos ehjänä :D
|
vois ajatella jos ei ole vielä koneen vaihto sillon alkanut..
|
Seuralla uudet netti sivut. http://www.kuopionua.fi/index.htm
Käykää vilkasemassa ja jos keksitte jotain huomauttamista offi hommista niin pistäkää mulle yksityis viestiä asiasta. |
Huomenna pöristelijöitä? Ainakin Jakan kanssa käydään hiluxeja ulkoiluttamassa.
|
Ne jotka nyt pääsee tuonne tapahtumaan niin. Tossa on lainaus seuran sivuilta ilmottakaa tolle Markulle että olette tulossa.
Tartu Rattiin tapahtuma on Kuopiossa 11-12.6. Nuoriso saa tutustua kilpa-autoilun maailmaan Heinjoella ja Kuopion karting-radalla. Ilmoittaudu ohjaajaksi/talkoisiin Markku Kainulaiselle 0400-576170. |
Perhana kun tuo oma ruoska ei ihan kerkeä sinne valmistua:rolleyes: muuten ois voinu tulla kyllä pyörähtämään ihan ihmisten ilmoillakin
|
Juuri saamani tiedon mukaan Tartu Rattiin tapahtuma on peruttu. Tämä tapahtumahan oli tarkoitettu nuorille ja sinne oli ilmoittautunut aiken kaikkiaan 7 nuorison edustajaa niin eivät tätä tapahtumaa järjestä.
|
Lainaus:
|
Lauantai 18.6 ..... n. 12:00 aikoihin pitäs kuulemma käyttää tutun kaveria polttari ajelulla.... Elikkä pienen ajeluretken käyn tekemässä muita mukaan?
|
Jos vaan aikataulu antaa periks vois viedä suitsan neitsyt ajelulle.
|
Lainaus:
|
Juu eli klo 12:00 oli tarkoitus lähtee ABC:ltä eli jos kahveet meinaa juua niin vailla 12 sinne
ajelutusta n. 2h... tuu vaan Sami mukkaan |
Millonkas kuopiossa ajellaan seuraavan kerran, joko porukka on kesälomilla? ois voinu ens viikolle suunnitella ajopäivää, ehdotuksia.
|
Mukavahan tuo olisi käydä ajelemassa. Lähden kyllä mukaan vaikka jalkaisin, kun tuo oma ajokki on vieläkin atomeina ja tuskin valmistuukaan tälle kesää. Enkä ole varma ensi kesästäkään sen verran paljon on tekemistä yhelle ukolle.
|
Millonkas oisitte menossa?
|
Ei pääse tälläviikolla.... liika töitä ja Nuunuun tehostus kesken pahasti.
|
PÖRISTELEMÄÄN !!!!!
Ketä muita olisi lähössä huomenna La tai sitten sunnuntaina ?
Ny on tehoja......ohjauksessa ainakin :D pitää lähtee kokeilemaan missä on ehikko paikka... |
PÖRISTELEMÄÄN !!!!!
Ketä muita olisi lähössä huomenna La tai sitten sunnuntaina ?
Ny on tehoja......ohjauksessa ainakin :D pitää päästä kokeilemaan missä on heikko paikka... |
mulle kävis se maanantai ja ilmeisesti hanekin voisi tähän taipua
|
Minäkin voisin taipua jos hilulle vaan kyydin löydän...
|
Tuumittiin jotta jos maanantaina 10..11 maissa abc:ltä lähtö olisi.....
|
Sehän käypi, pörpör...
|
minäpä tulen kymmeneks lipittämään kahvia abc:lle
|
Onko kenelläkään mahdollisuutta lähteä 21.8.2011 Kuopio-Sprint tapahtumaan hinailemaan autoja? Eli ruoka palkalla pääsis katsomaan sprinttiä innokkaimmat. Tähän numeroon voi halukkaat ilmoittautua 045-1211100 Janne Saatamoinen.
|
pittää soitella. toivottavasti ei oo silloin töitä
|
tulen
Lainaus:
|
Lainaus:
|
onko kuopio sprintin päivämäärä varmistunut? Missä tämä järjestetään? Uutena jeepin omistajana voisin lähteäkin hinailemaan...
|
Lainaus:
|
Tuossa on tullut kyselyä useammasta suunnasta ajohommien suhteen.
Mitä olisi kanssa harrastajat mieltä jos pidettäisi ajupäivä vähän isommalla porukalla tässä lähi aikoina? Eräs uusi harrastaja soitti tänään ja kyseli ajo mahdollisuuksia niin jos senkin takia pitäisi käydä esittelemässä rataa. |
enskuun loppu puolella saattas mulla käydä jos vaan kalusto nipussa siihen mennessä.
|
Lainaus:
|
mulle kävisi vaikka jo tämä viikonloppu. Aika pitkä tauko on ollut offihommista, nyt alkais olla sen verran kova kytö päästä ettei meinaa parkkipaikalla pysyä... :D
|
kimppatalli mahdollisuus kuopiossa kortejoella olisko kiinnostusta n.350neliöö
tarkemmin yv. tai 0505699240/jari |
Lainaus:
tätäkin voisi harkita jos löytyy 10-15 henkilöä kimppaan. tilat on ihan hyvät, naapuriinkin on kohtalaisen pitkä matka ja takapihalla voi käydä suoputurassa särkemässä autonsa:D |
olisiko kumpikaan la24.9 tai su25.9 hyviä ajopäiviä?
|
Lainaus:
|
tallihommasta jo 2 kiinnostunutta
koko tallin vuokra on n.350-400€/kk +sähkö ja vesi |
Lainaus:
|
Nii eikä väliä onko lauantai vai sunnuntai.
|
mulla saattaa olla perä jumppaa tiedossa muuten kyllä..
|
just tuona viikonloppuna sattuu ajot seitsemiseen, eli ainakaan itse en pääse silloin.
|
| Sivu luotu: 08:14 (GMT +2). |
|