Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   kerro mikä vituttaa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29737)

Caddy 24.06.2011 18:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 4x4lucifer74 (Viesti 777607)
Naapurin touhut alkaa kyrsiä, milläs tollaseen savustukseen sais puututtua?

Mahdollisimman vittumaisin tapa kiitos.

Polttais sit koko mökin kerralla et loppuis toi kiusanteko, vähänväliä jotain prääsyä ja aina tuulee meillepäin..

Ei muuten mitään mutta Juho luulee että meidän talo palaa kun koko kämppä lemuaa vaikka ilmanvaihto on olevinaan kiinni! Vitun paskahuussi, kun ei räppänöitä saa kokonaan kiinni..

Onko siinä vesistöä lähellä, josta olisi hyvä tehokkaalla pumpulla ja sopivallla letkustolla pumpata hieman sammutusvettä päälle. Selitykseksi toiminnalle voisi sanoa, jotta luulin että teillä on joku hökkeli tulessa siinä :D

Tuukka Impala 24.06.2011 21:11

VITTU! Lande-Cruiserista löytyy aina vaan jatkuvasti lisää vikoja :mad: Tänään tuli huomattua et taka-akseli ei menny lukkoon. Onkohan se vaijeri vaan venyny, toivottavasti ei mitään isompaa vikaa olis.....
eikä se näin ollen sit noussu mettän keskellä olevasta montusta ylös omin avuin, tartti vetää raktorilla.....

mäksä 24.06.2011 21:56

uskollisen sotaratsu mondeon laatikko antautui suurempien voimien edessä.. :mad::mad:

ja maanantaina en ajatellut kävellä töihin :eek:

mäksä 01.07.2011 17:16

irti revennyt varpaan kynsi :mad::mad::mad::mad::eek:
ja on muuten prkl kipee..:mad:

Late_ 01.07.2011 21:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Late_ (Viesti 777035)
Joka kerta laskun tullessa tuntuu toi Läjän liikennevakuutus vähän tyyriiltä.

Nollabonuksin se näyttäisi olevan 795e/vuosi.

Mä sainkin tän asian hoidettua kuntoon.

Vaihtamalla yhtiötä Pohjantähdestä If:iin muuttui LJ:n liikennevakuutuksen hinta aika rajusti.

Nollabonuksin Pohjantähdessä 795e ja If:ssä 307e :D

Racingrabbit 02.07.2011 09:58

HELTEET!!!!

Kaksi viikkoa lomasta meni pilalle helteiden takia,kun ei pystynyt tekemään muuta kuin makaamaan olohuoneen kattotuulettimen alla tuskissaan.
Kuuma ei sovi minun kropalleni,ennemmin otan vaikka samat asteet miinusmerkkisenä.
Ja kuuman mukana tulleet paarmat,kärpäset ja muut pörriäiset,jotka koko ajan syömässä ja silmiin tunkemassa!

Onneksi pääsee maanantaina takaisin töihin ilmastoituun toimistoon.

Rolpatti 02.07.2011 10:47

Pumppu reistaa taas.. 1kk sairaslomaa mutta kun ei saa tehdä mitään..
hermot ihan loppu!

Offipiru 02.07.2011 13:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit (Viesti 779313)
HELTEET!!!!

Kaksi viikkoa lomasta meni pilalle helteiden takia,kun ei pystynyt tekemään muuta kuin makaamaan olohuoneen kattotuulettimen alla tuskissaan.
Kuuma ei sovi minun kropalleni,ennemmin otan vaikka samat asteet miinusmerkkisenä.
Ja kuuman mukana tulleet paarmat,kärpäset ja muut pörriäiset,jotka koko ajan syömässä ja silmiin tunkemassa!

Elä perkule manaa pakkasia meille kesästä nauttiville, tosin olosuhteiden pakosta tämän viestin kirjoitan kylmällä huutavan lämpöpumpun alta... Ja takas helteesee!

Heikki L 02.07.2011 17:36

Lainaus:

HELTEET!!!!

hanki ilpi talliin ja taloon, meillä talossa 22 ja tallissa 20:)

Racingrabbit 02.07.2011 19:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sperman (Viesti 779389)
hanki ilpi talliin ja taloon, meillä talossa 22 ja tallissa 20:)

Eipä oikein viittisi hommata pelkän jäähdytyksen takia,kun halpa lämmitystapa on ennestään jo hallinnassa (omalla puulla)

sisua45 02.07.2011 21:03

Lainaus:

HELTEET!!!!

Olin perjantaina koko päivän sisu-verstaalla hommissa. Ulkona oli 28 astetta, sitten tuli ukkoskuuro, ja todella sub trooppinen keli. Ilman kosteus jotain sademetsän luokkaa. :eek: Hiukan tuli ulkona hiki, kun myllytin moottorin osista maalia ja ruostetta pois.

Sisällä tallissa paksun tiilen ja betonin sisässä, kuiva keli ja 17 astetta. Pidin ovet kiinni, ettei lämpö tule sisälle. :D Ei tarvetta viilennys koneille.

Olkku 02.07.2011 21:22

Helteet ja toi perkeleen ilmalämpöpumppu.

Entinen omistaja laittanut tommosen joskus ja itte en talvella käytä kun ilmaisella puullakin lämpee ja nyt ko olis sitte jotai käyttöä ni eihän toi saatanan romu mitään kylmää lykkää..

Rompe1 02.07.2011 22:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Olkku (Viesti 779449)
Helteet ja toi perkeleen ilmalämpöpumppu.

Entinen omistaja laittanut tommosen joskus ja itte en talvella käytä kun ilmaisella puullakin lämpee ja nyt ko olis sitte jotai käyttöä ni eihän toi saatanan romu mitään kylmää lykkää..

Onko Ultimate?
Niillä ei meinaan oo mitn virkaa!

Olkku 02.07.2011 23:13

Ei ku sanyo... hevonvitunvehkeit kaikki :(

Rompe1 02.07.2011 23:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Olkku (Viesti 779478)
Ei ku sanyo... hevonvitunvehkeit kaikki :(

Vaikuttais siltä että siit olis kylmäaineet hukkateillä, tai sit ei oo suodattimia putsattu. Paas tarkistaen neet suodattimet, ei oo paha homma kun peset vedellä neet puhtaax.

Kyl Sanyo on hyvä merkki.

Racingrabbit 03.07.2011 06:32

Ja näihin helteisiin liittyvät ukkoset!

Tunti sitten jysäytti talon viereen ja pikaisen kiertämisen saldoa: 3xpääsulake,2x sähköpaimen,ja lisää varmaan löytyy kunhan pääsee uudestaan rakennukset kiertämään.

Muut elukat onneksi ok,mutta koirat aivan paniikissa

jyrze 03.07.2011 08:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 (Viesti 779475)
Onko Ultimate?
Niillä ei meinaan oo mitn virkaa!

Perustele?
Mulla on yläkerran viilennyskäytössä ultimate 13 ja verstaan lämmityksessä samanlainen+ ultimaten myymä chofu alakerrassa lämmityskäytössä.

Mökillä myöskin ultimate 13 kesäkäytössä.

Kaikki on toiminut moitteetta. Hyötysuhde on hyvä ja kun itse asentaa on todella edullinen!

Janne1986 03.07.2011 09:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 (Viesti 779480)
Vaikuttais siltä että siit olis kylmäaineet hukkateillä, tai sit ei oo suodattimia putsattu. Paas tarkistaen neet suodattimet, ei oo paha homma kun peset vedellä neet puhtaax.

Kyl Sanyo on hyvä merkki.

Itsellä kanssa sanyo ja hyvin pelaa.
Älä pese niitä vedellä. Ovat ainakin mulla jotain "paperia".
Kaverilla kävi silleen että suodatin meni vedestä muussiks.
Itse olen imurilla putsannut aina.

Heguli 03.07.2011 09:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit (Viesti 779499)

Tunti sitten jysäytti talon viereen ja pikaisen kiertämisen saldoa: 3xpääsulake,2x sähköpaimen,ja lisää varmaan löytyy kunhan pääsee uudestaan rakennukset kiertämään.

Isä asustelee Ikaalisissa ja siellä kanssa ukkostanut ihan pirusti. Nyt tietoliikenneyhteydet mökille poissa pelistä, olisko ukkonen hajottanut jotain.

sisua45 03.07.2011 09:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit (Viesti 779499)

Heräsin tänä aamuna 6.40 ukkosen jyrinään, nypin tietokoneen ja telkkarin pois seinästä. Vettäkin tuli aika reippaasti. Menin uudestaan maate, ja sitten olikin jo rauhallista.

Racingrabbit 03.07.2011 09:47

Meillä meni viime kesänä modeemi paskaksi.Nykyään on mokkulayhteys,niin ei tule läpi ainakaan sitä kautta.Samalla pamauksella hävisi hevosaitauksen aitanauhasta metallisäikeet 50 metrin matkalta.

Sisällä ollut elektroniikka (tietokoneet,stereot,televisiot oheislaitteineen) on suojattu Belkinin ylijännitesuojilla ja ne taisi pelastaa tällä kertaa täystuholta.Vaikka pääsulakkeet oli palaneet,niin ylijännitesuojat napsui silti salaman iskiessä toisen kerran noin sadan metrin päähän talosta.

Veikkaisin että ulkovalaistuksen hämäräkytkimet on myös entiset,mutta niitä pääsee kokeilemaan vasta kun kytkeytyvät päälle hämärän tullessa.
Paimenpojissa on ukkossuojat aitalangan puolella,mutta tällä kertaa tälli tuli sähköverkon puolelta.Pitää varmaan hommata vielä pari ylijännitesuojaa lisää,ja pistää uudet paimenpojat niiden perään.

sisua45 03.07.2011 09:57

Onneksi sun ei tartte kutsua sähkömiestä paikalle...

Täytyy käydä verstaalla katsomassa, että onko siellä kaikki ok. Nyt siellä ei ole mitään herkkiä laitteita, mutta on joskus ukkonen rikkonut smirkelistä moottorin.

Jarva 03.07.2011 13:35

Vituttaa vitusti laitella taas isäukon renaultia. Kyl noi uudet autot on hienoja, 2004 mallinen diesel, ajettu alle 200tkm ja oon vaihtanu turbon, yhen suuttimen ja samalla 2 pakoventtiiliä jotka suli + seetien koneistus. Nyt sitten laturin hihnan kiristin paskana.

Sanoinkin äijälle että oli sitten vika kerta kun teen siihen mitään, hukatkoon mokoman pois ja ostaa jonkun oikeen auton. Itellä oli 4 vuotta käyttiksenä 2l kettarikoneinen sierra, ajettu 400tkm eikä vieny ees öljyä, kertaakaan ei jättäny tielle eikä tarvinnu kun öljyt vaihtaa ja jotain kulutusosaa.

Rompe1 03.07.2011 15:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 (Viesti 779506)
Itsellä kanssa sanyo ja hyvin pelaa.
Älä pese niitä vedellä. Ovat ainakin mulla jotain "paperia".
Kaverilla kävi silleen että suodatin meni vedestä muussiks.
Itse olen imurilla putsannut aina.

Mulla on Haier merkkisessä pumpussa muoviverkkoa. Panasonic:in pumpuissa on myös joissakin muoviverkkoa.

Rompe1 03.07.2011 15:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jyrze (Viesti 779502)
Perustele?
Mulla on yläkerran viilennyskäytössä ultimate 13 ja verstaan lämmityksessä samanlainen+ ultimaten myymä chofu alakerrassa lämmityskäytössä.

Mökillä myöskin ultimate 13 kesäkäytössä.

Kaikki on toiminut moitteetta. Hyötysuhde on hyvä ja kun itse asentaa on todella edullinen!

Noh, en myy, enkä asenna Ilpo:ja, mutta oon vaan huomannu et eivät oo läheskään samalla tasolla kun muut. Sähköö vievät huomattavasti enemmän, ja heikkotehoisempia ovat. Tosin, ajaa jotkut Ladalla, ja Scaniallakin, vaikka olis autojakin tarjolla... ;) :D

Sivu luotu: 23:59 (GMT +2).