![]() |
|
Osasia rupee olemaan pikkuhiljaa kasassa semmonen läjä, että pääsee harrastamaan :D
|
Tuli pupellettua napa täytee ruottalaista saksanhirvikäristystä.
|
Vielä huominen töissä ja sitten lomalle lompsis !
|
kun saa istua lämpimäs hjiis ja aurata pihan kolaamisen sijaan :D
2 tuntia sitte aurattu ja nyt tullu kymmenisen senttiä lisää.. |
Lainaus:
|
Ihan oikee tietokone toimii, ei tarvii näplätä vanhalla hikisellä läppärillä..
|
Muija tulee kotiin ja meikä saa ehkä p*****:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
toivottavasti muistaa kuvata nuin harvinaisen kilpailun :D
|
Lainaus:
Ei oo krapulaa, sain sitä p***** ja on vapaapäivä...:D |
lämmennyt ilma,, pystyy harrastamaan :cool::cool:
|
Alkaa "ansaittu" talviloma...
|
Tuli palattua taas offipelien pariin,somin suulliset kaupat eräästä bjstä..
|
juon kotona lonkeroo ja katon siskon poijan kans duudsonit dvd:tä :D
en juuri keksi syytä miks vituttas :D |
Lainaus:
|
hojoa ahdistaa,, minua ei :D:D
|
Sain.. Capricen takajarrut,..Kerrankin kerralla kuntoon! Haaralta,siitä banjon päältä molemmat j.putket uusiksi,ja j.sylkyt uutta,..So Price,..Ne toimii sittenkin! Voe tätä pienen 100kg immeisen onnea! ;-D
|
mark hunt ja 3.40 kerroin sen voitolle:D
|
Ajai ja teki muutenkin gutaa sunnuntai aamulle, menny jo luotto muutaman kerran. Mutta aina se jaksaa yllättää. Hunt siis:)
|
Olutta on ja pistin saunan päälle. Eikä huomenna tarvi mennä töihin. :)
|
raskas työpäivä takana ja just tulin saunasta. tietenkin jääkylmän lonkeron kans :D
|
Kiva ajella just leimatulla Jeepillä..! :cool:
|
Löytyi aivan lähelta ostettava tavara, eli HJ:n tuulilasi. Kun kävin hakemassa sen tuulilasin, niin kävin sitten samalla kysymässä viereisestä liikkeestä lasin asennuksen hintaa. No hinta-arvio oli 30-50€. Sitten kysyin, että koska olisi aikaa laittaa tuo lasi paikoilleen. Vastaus tuli samantien, että heti !.
No ei muutakuin hj talliin, ja puolentunnin kuluttua auto ulos tallista uusi tuulilasi paikoillaan. Kerrankin kävi tuuria auton osien kanssa, 120€ tuulilasi paikoillaan, ei paha hinta ollenkaan.:cool: |
Alko "kevät"loma, kolme viikkoo "lepoa" :rolleyes:
|
skädäm... Kämppä muutettu, "omassa" saunassa kunnon löylyt otettuna, parit kaljat ja eiku paikalliseen... hirrvveen humalasa! :D...
eeku hetkine... mänkö tää väärään topikkiin....??? :eek: |
Jalkojen alla Manhattan.
|
Lainaus:
-Vai sekä että.. ;) |
Nyt on HJ:n aukoton historia tiedossa! :) Ihan hauska tietää missä ja kenellä auto on pyörinyt.
Olen vasta neljäs omistaja, ei paha. |
mitäs kautta selvitit?
|
Lainaus:
Tiesi auton historian ensimmäisen omistajan ajalta ja kertoili käyttöhistorian omalta ajaltaan. Ex-omistajan kanssa tuli selviteltyä historiaa pitkä pätkä kun auton ostin 2007. On myös kuitteja huolloista koko ex-omistajan ajalta ja on kyllä laiteltu, teetti vielä kaikki huollot Toyotalla. :eek: |
Kaveri pääs lähtee lämpimäl autol töihin, ku pajottamani webasto rupes jopa toimimaankin.
Jotain ees joskus onnistuukin... |
Omistaja historia selvittäminen
Lainaus:
http://www.trafi.fi/palvelut/rekiste...t_internetissa MUTTA KUN KYSE ON TRAFI, niin en löytänyt sitä linkkiä mistä pääsee eteenpäin! Löytyy varmaan helpommin googlella, niin sadisti tuo ent. AKE, on että :mad: Mitenhän se meni; että viranhaltijoilla pitää opastaa kansalaista...;) Mun hodarissa otetunnus melko pitkällä, ja omistajia 7-8? mutta olen 3 "Omistaja" Ulkomuistista: Toyota, toyota, rahoitusyhtiö, 1.omistaja autoliike, rahoitusyhtiö, 2.omistaja ja Minä auto ensim. "omistajalla" n. 10v ja toisella n.10v ja mulla parivuotta |
Lainaus:
|
Nyt sai tänne korpeenkin valokuidun. Näkkyy nyt kaapeli tv.t ja nettikin tais hieman parantua. 2megasta -> 30-40megaan :D
|
Röissä oli purettu varaston katosta jotain sähkökiskoa,purettiin ne(isännän luvalla) ja kuorittiin kaapelit. 430 kiloa a-kuparia ja parisataa kiloa rautapitoista alumiinia,tuntui aika kivalta.
|
10 Päivää vapaata alko tänäp :D
|
Lainaus:
|
Koira sai pillua, makaa nyt vaa tyytyväisen eikä intoile tai tingi mitään.
|
Lainaus:
|
Lappareita lainatakseni "no nyt ei vituta yhtään!"
http://www.sm-liiga.fi/sm-liiga.html?pvm=2012-03-15 |
Kävin rempasemassa ensimmäiset sauhut tieliikennettä motopyärällä justiinsa äsken, ai että tuntu hyvälle piitkästä aikaa. :D
|
Sain "tapeltua" oikeuden tehdä sulkuvuorot ylitöinä työaikapankin sijaan... Ei oo taas kyse ku vartin pidemmästä päivästä mutku työaikapankki toimii ainoastaan 1:1 periaatteella, niin käy periaatteiden päälle et ilmatteeks ei töitä tehdä =)
|
Tuli otettua hyväksi todettu(polettu) emäntä takasi vuoden vaihteessa, tuntuu homma toimivan paremmin ku hyvin. Tämä lisää motivaatioita muihinki hommiin kun ei tartte vaan ryypätä ja kulkea kylällä naisten perässä :D Joten motivaatio auton laittoonki nousee ja jotain saa siihenki aikaseksi. Vieläku työpaikkaa sais vaihtaa oman alan hommiin joista sais kunnon palkan niin mikään ei vituttais!
|
No meikä on nyt virallisesti Maasturistit ry:n jäsen. :)
|
En tiedä kumpaan topickiin pitäis kirjottaa, vituttaa tai ei vituta, ku on niin ristiriitaiset mielialat. Päätin sitte kirjottaa tähän positiivisempaan...
Pitkittyneet sairauden hoitoon lääkitys alkaa pikkuhiljaa puremaan. Ongelmana sivuvaikutukset jotka haittaa pahasti normaalia elämää. Jonkinaikaa jatkunut vitutus ei juuri nyt haittaa, katson rauhassa eurosportilta snokeria ja kuuntelen taustalla hyvää musiikkia. Näin rentoa ja mukavaa oloa ei ole ollut hetkeen, toivotaan että jossain kohtaa saadaan tilanne normalisoitua siten että lääkityksen sivuoireet livenevät ja että päästään taasen nauttimaan normaalin elämän tuomista vitutuksista. |
Lainaus:
|
Katselin postit lävitse ja forttumi palauttaa 102e sähkökatkoksien takia, ihan kiva raha kun sattui sellaiseen kohtaan ettei rahaa ole, kyllä tolla vähän ruokia ostelee
|
1 päivä enään töitä ja sit se olis about 1,5vko Teneriffalla lepäilyä ja maisemien hämmästelyä. JESSSS!!
2 vuotta takaperin oltiin viimeks ja kyl noi Teide tulivuoren ympäristön maisemat oli komeita, eli siellä tulee takuu varmaan uudestaan käytyä autolla pyörimässä nytkin. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=101934 Muutenkin pienemmät tiet kulkee hienoissa paikoissa ja tasamaan tallaajalla riittää katseltavaa:D http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=101936 Saattaa taas bongata jotain outoja maastokulkineitakin. Tuommoinenkin olis kiva olla omalla pihalla;) http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=101939 Trine tytteli oli viimeks niin pikkunen, että ei oikein reissusta muista, kuin kuvien kautta, joten nyt on kova halu päästä uudestaan näkeen esim näitä: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=101938 Ja tietty delfiinejä.....kyl mäkin noista elukoista pidän, joten kelpaa oikein hyvin mulle mennä päiväks eläintarhaan. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=101937 .....päivä vielä hääräämistä ja sit pääsis lämpöiseen ja meren kuohuja kuunteleen. |
Ei ollutkaan Opelin tankista imuputki poikki. Olin näköjään kaks letkuu laittanu väärinpäin. Vaikka olin varma et ne on oikein päin. Säästy siltäkin tankkijumpalta.
|
Vihdoin sain Jimnyyn uuden ratin vahan ja haisevan paskan tilalle! Ja maksoi ihan 42€ saksasta airbagin kera. Swiftin ratti, mutta täysin samanlainen kuin Jimnyn oma, mutta vain mustan värinen:D
Vielä kun jaksais laittaa paikoilleen... |
Mikä lie, mutta ei vituta yhtään..
Verot nousee Duunissa on YT:t Mälläsin tänään Patrollilla yhden Jaguarin keulan Mutta kaikki on hyvin!:):) |
Lainaus:
Minkä merkkisiä ja värisiä nappeja syöt? :D Tosin siniselle ei mulla vielä ole tarvetta :D Mun täytyis saada resepti samanlaisille asap. :D |
Lainaus:
Ja tarkoitat varmaankin tota verojuttua... Minä nyt vain olen edelleenkin sitä mieltä, että Suomessa saa verorahoille paljon vastinetta. Parissa kymmenessä maassa olen käynyt ja mihinkään niistä en Suomea vaihtaisi. Mielelläni tosin näkisin useammankin persun "mitan tulevan täyteen" ja odotankin näiden ihmisten muuttavan johonkin "parempaan" paikkaan/maahan. :D |
Sorry jos meni jauhot nenään.
Lainaus:
Silti........ Tieto lisää tuskaa......Ja mailman kokemus/katsomus auttaa näkemään asiat paljon paremmin. Mä en edes ole laskenut kuinka monta maata olen nähnyt, riittävästi. Edellinenkin passi tuli täyteen ennen määräaikaa. Suomen hyvyydestä en ole kanssasi samaa mieltä. Normi tupajumi kansalainen voi vielä ajatella että on "lottovoitto syntyä SUOMALIAAN" todellisuudessa se on kaukana siitä. Ja noihin aikaisempiin viesteihin: Toi on ehkä sitä aitoa iloisuutta/oikeaa asennetta kun tökkii :D Mä ajattelin pikkuhiljaa siirtyä noihin napin kuluttajiin, olis paljon mukavampaa kun vois hihitellä :D :D kaikille vastoinkäymisille :D :D :D. Ja kasvaville menoerille :( Tosin tällä hetkellä nauru mun osalta vallitsevalla tilanteella on tosi kaukana kuinka kansalaisia kohdellaan kuin lihakarjaa :(. Kyllä kansa maksaa :D :D :D. On tää näppiksellä nauraminen vaan helppoo :D :D. Voi kun muistais koska se nauru on joskus naamalla näkynyt :( Kaikkea et voi kuitenkaan leimata puoluekannan perusteella, oli se mikä tahansa niin samoin se kohtelee meitä kaikkia valtion toimesta :(. ps. Itseni luen riippumattomaksi. Nappien väri ja merkki täytyy sit varmaan kysyy lääkäriltä :D |
Lainaus:
No lähe lauantaina Kulmaan offaamaan, niin ehkä saadaan hymy sunkin huulille. Jos ei muuta niin mun ajosuoritusta seuratessa.:D (mulla myös apparin paikka ilmeisesti vapaana) Eihä se ilo (offaus) kauaa kestä, mutta kyllä se netissä valittamisen voittaa! |
Lainaus:
Suomi on ihan perkeleen hieno maa asua. Ja jos ei ole tähän maahan tyytyväinen niin ainahan voi muuttaa Ruotsiin. |
huomenna laivalle kuuntelemaan mattia :D
|
Pajerossa leima,"uus" laatikko on äänetön ja uudet renkaat alla eikä täristä edes rattiin:cool:
|
Hiluxiin puhdas leima ja sain keittöremontin tehtyä :):)
|
Halpa ravintolailta ja pakkasesta löytyi ensikopasulla riistaa...pannulle äkkiä kun kykenee vielä kokkaaman.:p
|
Joskus joku homma menee helpostikin... Minulla oli aikoinaan Ural-moottoripyörä ja sen myin jo jotain 5 vuotta sitten. Sen jälkeen ollut parillakin tutulla omistajalla. Tallia siivoillessa löytyi siihen melkoinen kasa osia ja tarjosin niitä pyörän nykyiselle omistajalle haettavaksi, mutta ei niitä halunnut. Tänään kuvasin osat ja laitoin myyntiin koko kasan 200€ hintapyynnillä. Ilmoituksen kun olin saanut tehtyä, niin alle kymmenen minuutin päästä puhelin soi ja heppu sanoi tulevansa hakemaan osat tulevana torstaina. Taisi olla ainakin hintapyynti kohdallaan tai sitten älytön tuuri!
|
Nyt on todellakin hyvä olla! :D -Elikkä mitähän ikävää tulee..... :o
-Älä ole pessimisti, ole onanisti.. :p -Sanoi yks kentsu aikoinaan. |
Huomenna alkava
Täysihoitoloma :)
Ei voi vituttaa, ei sit yhtään :) |
ei vituta yhtään et tällekin paskalle löyty ostaja.. :D:D :cool:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=102749 |
Asiallisen näkönen riesa
|
sain koiran "pilkittyä"jäistä pois, meni iteltäkin jo kädet jäistä läpi kun ryömin lähemmäs koiraa.Nyt ollaan sohvalla peiton alla ja juodaan minttuliköörillä maustettua teetä, myös koira:D
|
Pärräkausi avattu, 53km jo takana:)
|
Viikko ilman tupakkia! :eek:
|
Taidan sammuttaa duunissa tän tietokoneen ja hilpasta talvilomalle. Viikko ilman tätä eläintarhaa saa väkisinkin hymyn suunpieliin.
|
Kesäauto kaivettu tallista, katsastettu ja ei kun kovaa ajoa :D
|
Kaksin aina kaunihimpi , kolmin parasta....... :D
|
tammikuussa ilman koeajoa ostettu dodgen stepside osottautui toimivaksi.Mitä nyt öljynpaineet kuumana romahtaa vaan jospa se uusilla öljyillä korjaantus..
Tää päivä puuhakilvillä,parin viikon päästä leimalle(kats.viimeks 2006:)) |
Ei pahasti vituta koska männä viikonloppuna tuli lunastettua joululahja ja käytiin kattomassa nightwishiä. Ja ny on sauna kuumana saimaan rannalla laatikko pirkkoa....
|
Lainaus:
Kuva oman Dodgen alakerran laakereista. Lämpösenä öljypaineet olemattoman ja puuttuvan väliltä. Nii ja nyt ei Vi..ta kun kampura hiottu ja laittetu takasin ja loppuviimen ne paineetkin löyty. Noin viikon lisäjumpan ja verenpaineen nousun aiheutti viallinen öljynputsari, joka ei ilmisesti virrannut kuin ylipaine venttiilin kautta. Sitä kautta ei riittänyt enään painetta koneelle. |
ei joudu maksamaan mätkyjä.. :D:D
|
Meni tänään asuntokauppa lukkoon. Here i come velkahelvetti ja silmäpussit
|
Sekoilin aamulla tankkauspisteellä ja onnistuin unohtamaan kortin automaattiin. Huomasin asian heti kohta lähdettyäni -> äkkiä takas. Ystävällinen kanssa-autoilija oli korttini pelastanut ja sain sen heti takaisin. Jumaleisson jos olis hukkunut niin olis kyllä ollut metrinen tappi ohtassa...
Ai miten sen kortin voi unohtaa? Tapansa mukaan tuo Mänttilän kaasuhana vithuili ja sen kanssa takutessa meni pasmat sekaisin. |
Synttärit ja josko se vihdoin tänään pyörähtäis käyntiin...
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...53140031_n.jpg |
Piha, talli ja pihatalli järjestelty ja siistitty. Mettämopo lähti käyntii ja katumoposta korjattu starttihäikkä. Ahh... Sohffalle.
Ainii ja hameväen autokanta siirretty kesäaikaan. |
eilen sai yhden hj:n maakunnasta kotio.. :D
KIITOKSET TERÄVÄLLE KULJETUKSESTA :cool: |
Vihdoinkin...
Tällä erää polttopuut halottu ja pinottu reipas 60 mottia. Joko nyt kohta pääsis keskittymään Hailuksin huolto jatkumoon.... :D
|
Pätkä-Trolli heittämällä katsastuksesta läpi ilman minkäänlaisia huomautuksia :D:D:D
|
Perjantaina paratiisi offiin ohoi! ;D
|
Jeeppi meni leimasta läpi..
|
Löysin pari viikkoa sitten kadonneen brittipiiraksen vanteen keskiötulpan, siellä se köllötteli ojan pohjalla kuten arvelinkin. Onneksi sittiäinen paineli just siinä kohti ojassa niin tuli kateltua vähän enempi sinne. :)
Kumma ettei noi kylän junkkarit sitä olleet koulumatkalla bonganneet, meilläkin on kymmenkunta pölykapselia raahattu pihalle pikkusällin toimesta... |
Hilman remontti vain jatkuu ja jatkuu
Positiivista tässä ikuisuusrempassa on se, että mikään pelti ei ole puhkiruostunut, runko ei ole mätä, kone toimii, kaikki on tähän asti onnistunut eikä liikennevakuutus ollutkaan niin kallis. Kyllä helmasta ihan hyvä mtesuriauto vielä tulee
|
Lentävä Kyrpä kelpas insinöörille huomautuksitta :D
|
.
2 Liiteet
Onnistunut trailerinpohjan hakureissu. Eka piti parsia kasaan joka nurkka rautalangan kanssa kasaan josta ohes kuvia :D Ekalla hiekkatiepätkällä meni etulasi sisään ja kun jarrutin niin samantien lensi takaikkunakin sisään. Mut valot toimi ja renkaissa pysy ilma! Niin sitä mentiin 150km ilman mitään muita onkelmia 65km/h. Rälläkkä laulamaan ja trailerin tekoon :D
Liite 26697 Liite 26698 |
Kevyt ja antoisa työviikko takana melkeen puolentoista vuoden äippäloman jälkeen.. Puhuin itteni sellaseen paikkaan, jossa voin totetuttaa itteäni ja tehdä sitä, missä olen hyvä =) Rohkenin laittaa hakemuksen, paikkaan, jonne pyydettiin jo vuonna 2008 töihin ja vielä oli tilaa meikäläiselle!! Cool! Likka pääs oikeen kivaan perhepäivähoitoon työmatkan varrelle! Pääasia, että on töitä, niin toi isäntä voi sit ruveta laittaan noita jättesuuria tilipusseja enemmän tonne harrastuspuolelle.. ;) Maybe..
Niin ja laittaa Trollin kuntoon, niin päästään likan kanssa tyylikkäästi välillä kylille ;) T: Nana :D |
Julmettua yöuniakin haittaavaa stressiä lievensi hetkeksi dialogi äitini, tuon tunnetun autoihmisen, kanssa.
Äiti katseli pihallamme seisovaa autoa ja kauhisteli miten siinä ei ole edes automaattivaihteita!? Koitin selittää, ettei kisapeleissä ole ikinä automaattia, eihän siinä ole edes vararengastakaan... Äiti tuhisi halveksuvasti "missähän radalla tuollakin muka ajetaan?" Niin äiti, sehän on vain BMW M5, tuskin sillä missä ajetaan....... |
dodi tulihaa haettua vihdoin projekti soa akselit ni pääsee rakentelee, kiitoksia vaan irl:lle. :)
|
Ladoga kulkine uaz vihdoin nipussa ja siivousta vaille leimakunnossa :-)
|
Lainaus:
|
Youtube + Stealthy + Puola = kaikki jääkiekkomatsit livenä. :D
|
Lainaus:
Nana |
Onneks AVA:lta näkyy suomen pelit niin ei kaikki matsit mee ohi.
|
Huomenna työ-haistattelu.
|
Lainaus:
rupee sinäki veikkaa totoo. mun onnennumero on viistöist :D |
Torstaina töihin! :D
|
| Sivu luotu: 17:29 (GMT +2). |
|