![]() |
|
edellisessä HJ:ssa oli teksti takalasissa POWER IS NOTHING WITHOUT SMOKE!!!
|
1 Liiteet
Tommosen laitoin etu akkunaan. Texti sopii auton yleis ilmeeseen. Idea lainattu tästä topiikista.
|
Watch out the idiot in front of you
(alkuperainen taisi menna etta, watch out the idiot behind me) |
"treehugger" tai sitten ihan "puun halaaja"
"Väinämöinen lauloi minut suohon, tulin itse pois" tms. |
Entäs tollanen "Herrasmies ei hehkuta"
|
Erään ruotsalaisen FH-volvon aurinkolipassa: "Varför ha V8 när man kan ha sex hela tiden" :D
|
mieki
ex työnantajan pajeros VARO SORTUMAVAARA,kasan lähellä oleskelu kielletty , hän ajaa kantoja metsästä tien laitaan
|
Tämmösen aattelin laittaa::D
-Autollani pääsee Vladivostokkiin ja takaisin. Pääsetkö Sinä?- |
"EI TARTEE PÄÄLLEAJAA SAATANA" lukee mulla "naaperon" takalasissa
|
jos työvalot syttyvät olet liian lähellä..
|
no ei tarra mutta kuitenkin: http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=47032
omassa autossa lukee:Tällä menolla teillämme kuolee tuhansia ihmisä vuodessa-vitutukseen |
Kun on tullut huomattua rauhallista vauhtia kulkevan Suzukin aiheuttavan takanatulijoissa suunnatonta ohitustarvetta ja stressiä... niin hieman väsyneenä tuli inspiroiduttua pölyisestä takaikkunasta :p
Rauhoittamaan ihmisten road ragea, piirsin iloisen =) hymynaaman ja viereen tekstin "Don't worry, be happy" :D toki tuonkin joku saattaa ottaa v***uiluna, ja ärsyyntyä vielä lisää, mutta olen sentään yrittäny parhaani mukaan levittää hippiliikkeen ilosanomaa rauhasta ja rakkaudesta xDDD |
Lainaus:
|
mulla lukee pakussa "Saatan olla Hidas, mutta olen silti Edelläsi"
=) |
Lainaus:
Dodge Ramiin tämmöinen: "Where do you need V8, when you can have sex all the time?" |
Mistäs sais hommattua tarran citymaasturit tarvitsevat esikuvia :D?
|
kaverilla lukee bensalla kulkevassa commer kuormaautossa "FUCK THE FUEL ECONOMY" aiheuttaa lievää hilpeyttä.
|
mites menettelee 6.5td pikapin peräs; "eko diesel - luonnon puolesta"
|
mulle tulee maasturiin tollanen
miehellä ei ole harrastuksia miehellä on tehtävä ! (varastettu lego:n radiomainoksesta) |
1 Liiteet
Pajeron takasivu ikkunoissa on tommoset,katsastusmies katsoi hetken tarraa,sitten päästölappua(läpäisy 0,81:D) sitten minua ja tuumasi että niinpä niin ja alkoi naureskelemaan:D
|
Ei ikkunaan mutta, kylkiputken yläpuolelle oveen/helmaan "Laita ikkuna kiinni. Saattaa savuttaa". Voi tietenkin liikennevaloissa aiheuttaa jonkinverran paheksuntaa :)
|
1 Liiteet
tällänen tarra on mun patrollissa. :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
3 Liiteet
tuommosia tarroja on tarttunu tatsunin ympärille
|
Sivu luotu: 19:26 (GMT +2). |