![]() |
|
Loimaalla bongattu punainen beejii tänään noin kello 11:35. Itse seisoin valoissa mamman Kialla...
|
Lainaus:
Nostin lapasta norsunpoikasesta eli Q7 ja perässä umpikärry. Jaa et asu enää Luhalahdessa, näin hjn joskus parkissa kesoililta palan matkaa kirkon suuntaan |
Oliko palstalaisia joka kurvaili Liedon nesteen valoissa tänään mustalla läjällä, oisko rengas ollu katolla ja tunkki oli takaovessa?
Niin ja isoilla renkailla ja korotettu tietenkin. |
Lainaus:
|
Ruottala poikkes soa hj:n kans tontilla tos päivällä ..
|
Kouvostoliitossa bongattu pari kappaletta Volvoja. Prisman rampista lähtivät 6-tietä Itään päin.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=179420 |
Suomussalmen tietyömaan valoissa mun takana oli keltainen jeep, hieno peli!
|
Bonkattu n.klo: 17 aikaan tänään, Hyvinkää, Jokelantie-Hanko/Mäntsälä tien risteyksessä ensin, Punainen, lyhyt, GR Patrol, punainen, "ahdin " konepellin läpi! Meni Jokelaan päin!
Samaan aikaan, tuli Jokelasta päin, Vihree, Land Rover, oli snorkkelii, yms! |
Lainaus:
Lantikan minäkin bongasin ja koitin lapaa nostella, mutta millä se sinä olit liikenteessä? Olin just menossa Haarajokea kohti Hyvinkäältä. |
Tänäkin aamuna siinä Pirkkalan abc:n kohdilla tuli vastaa Allu defellä. Morjestelin taas farkku omegasta, kuten monena muunakin aamuna...:)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
|
Valkoinen Niva äsken raumalla abc liikenneasemalla, Dacar teippaukset ja joku pikkunen virveli keulal.
|
tatu paimiossa hojolla. ite tulin vastaan täysin vastakohdalla eli nissan micralla :D
|
Aij se olit sää, ihmettelinki et kuka helv**** tommosen katiskan o ostanu :D
|
Tänään Äänekoskella nelostiellä bongattu oranssi hilu, joskus aiemmin oisin osannut sanoa heti palstan nimimerkinkin muttei harva pää enää muista.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
on se perkele kun ei voi mihinkään luottaa:)
|
Lila BJ bembölen shellillä paineita tarkastelemassa.. olitko se sinä? Kivasti kemppi pitää.
|
2 Liiteet
Linnacruisingissa oli pari mielenkiintoistakin laitosta.
|
sitähän on käyty kuvailemassa kun kerrankin pääsin ton matta bj.n kanssa ulkoileen :cool: Toi vaalemman vihree olikin pikkulohkolla ja tomaatilla aika kivalla tekniikalla:)
|
Lainaus:
|
Hyvinkään Motonetin parkkiksella eilen remmiahdettu GR-patukka, kenen lie? Ei ihan oo konepelti sopinut näemmä kiinni ilman modauksia. :D
http://imageshack.us/a/img661/5946/SJqkJ0.jpg |
| Sivu luotu: 09:47 (GMT +2). |
|