![]() |
raskaantyön raataja palkitti ittensä laatikollisella pirkkaa :D:cool::cool::D
|
Lainaus:
|
britkeportti jyrsin tuli hankittua tossa hetki sitten...:D
|
Lainaus:
|
NAPERON!!
eli Pätkäpajeron, -98 3.5 "isolohkolla;)" ja tomaatilla.
Ei näillä lämmitysöljyhinnoilla kehtaa mitään dieselvehjettä ostaa...:) |
Tallipaikka! Muutaman vuoden se otti, mutta kyllä kannatti odottaa! Nyt miettimään tallitupareita...
|
viimeinen hankinta,, KÄNNI :D:D:D:cool:
|
Lainaus:
|
Eberin kiertovesipumppu alkaa jääkaappi lämmetä
|
Lainaus:
mä juon nykyään "TOSI" harvoin.. :eek: :D:D ;););););) |
Lainaus:
Ettei menis offiks, lavamersuun uus tuulilasin kehys kl-varaosista. Vaikka oon kuulma pihi, vanhaa en alkanu kursiin kokoon;) http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=96960 Kivat kitit sieltä tuli ku laikkasin poois! |
Bj:hin leima :)
|
Lainaus:
Sori OT |
Lainaus:
|
pussillinen jarru/löpö linjan kiinnitys käikäleitä, 454ss ältä vara jouset fs jeepulaan ja löpö suotimelle+syöttö pumputtimelle uuvet letkulähöt ja tietty väärän kokoset:D nii ja 80 eurolla osia et sais caddyn jälki hitler jygend tarkistuksesta läpi
|
Lainaus:
Minnepäin laajaa saloa? |
Lainaus:
Lähtee laakista käymään. eikä toi osa maksanu ku 85e kotiin kannettuna:) Ja ettei men is offiks, ostettu ebaysta 8kpl unimogin jarrulevyjä, joista 4 jää itelle;) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tilasin Tammertiisselistä Trooperiin uuden takajarrusatulan. Kaks kuukautta netistä koitin ettiä noita mutta eipä löytynä.
Hintaa oli 170€ eli kohtuu halapa minun mielestä. ;) Jokohan sitten ens viikolla sais sen perkeleen leiman rätinkiin. |
Lainaus:
Kyllä sellanen on hankinta listalla kunhan saan nykyiset alta pois ja yhden 4x4 kulkineen kuntoon;) |
Sigma 28-105mm 1:2.8-4 ja Minolta 75-300mm II 1:4.5-5.6
Sain lasit yhden hinnalla niin piti ostaa pois :) minolta osoittautui aika mainioksi kapistukseksi. |
radeon 6870 tjsp.
|
33"x10,5" bfg mt km2 8"x15" vanteilla, kunhan se kaukokiito tiputtaisi sen pirun paketin pihaan :D
|
Kaukokiito ei tiputtanut viikonlopuksi tekemistä niin kävin hakemassa bachon työkalusarjan hypisteltäväksi :)
|
| Sivu luotu: 08:26 (GMT +2). |