![]() |
|
Lainaus:
|
1 Liiteet
Kiva oli keli vaikka jäin kuitenkin talliin hitsaamaan Rangea ...kori alkaa olla kasassa :)
Ei ole kuin runko, vinssi, renkaat, panssarointi, kasaus ..eli turistina olen esikin kerralla :mad: |
Lainaus:
|
2 Liiteet
Juu eiköhan se rikki saada kun ensin saadaan kasaan:)
Lokasuoja piti pölliä punaisesta kun ei ole myynissä :mad: kellään.... Takaosassa mätää :D |
Nyt olis video ladattavissa -> http://www.megaupload.com/?d=3JSNIDU1
|
Lainaus:
Ei toimii. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
onko muuten ajoja tulossa pian? mulla on nyt auto (melkein) kunnossa.. :)
|
Ajellaan vaan kun porukat kertoo koska olis sopiva ajankohta,itellä auto vielä vaiheessa eli ajamaan en pääse hetkeen mutta neuvoja tuun antamaan:D
|
BJ (suunnilleen) kunnossa, ens viikon lauantai (22.5.) ei käy. Muuten sopii melkein mikä tahansa päivä.
|
Lainaus:
|
Liikkuu taas omin voimin, jotain pientä tarttis tehdä edelleen mutta aikaa ei ole hetkeen... Mutta tarttis kyllä päästä ajeleen...
|
nyt ois auto millä tulla ajelemaan, jos vaan mukaan mahtuu. Enpä oo ollu vielä kertaakaan mukana ku isommalla porukalla ajellaan. Missä päin mustasaarta ajopaikka on, ei tuolla topikin alussa näkyny
|
paikka sijaitsee vähäkyröönpäin.
mitä mieltä porukka olisi tuosta 29-30.5 viikonlopusta? |
mulle kävis kyllä. eipä oo mitään sovittu sille viikonlopulle
|
sopis 29.
Jos ei työt haittaa harrastuksia. Näkee sitte lähempänä |
Jaahas märkää ainakin on että sukelluspuku on tarpeen:D.itse en edelleenkään pääse ajamaan kun auto on vieläkin maalaamossa mutta montakos ajelijaa olisi tulossa jos vaikka videokuvaajaa pyytäisi paikalle.
|
ainakin täältä osallistutaan ja ei kastunut vettä pelkää vai miten se oli :D
|
Sopiiko ajoja tulla seuraamaan? Ainakin jalan, kun vinssittömällä autolla epäilen olevan pienoisia etenemis ongelmia kun näin märkääkin on.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
mihin aikaan suurinpiirtein ois lähtö, joskus aamulla varmaan? Ei mullakaan oo ku moponetin mönkijä vinssi keulassa mutta kummasti seki auttaa ku jumiin jää.
|
Voi nyt prkl. Siskon valmistujaiset onkin lauantaina. Taitaa jäädä siis väliin nämäkin.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 12:08 (GMT +2). |
|