![]() |
|
*Perjantaina otti hiukka pattiin, ku naaras soitti renkaan räjähtäneen kotimatkalla töistä, ja itse olin jo Tampereella muuttohommissa. -> ei pitäis lähtee kotoonsa minnekkään.
*Eilen otti kupoliin ensimmäisen kerran, ku mentiin sitä rengasta vaihtamaan Lopen Shellin pihaan ja naaras kysyi, että onko minulla sen auton avainta mukana? ;) *Toinen hermoromahdus tuli, kun huomasin vasemman astinlaudan olevan taipunut lokaria vasten siten, että lokarissakin on sitten pysyvä muodonmuutos. Naaras oli perjantaina koittanut omatoimisesti rengasta vaihtaa, ja tunkannut henkilöautomaisesti helmasta. *Kolmannen kerran siihen samaan väsymykseen tuli, kun oli jo kroppa aika väsyny viikonlopun muuttokeikan jäljiltä, ja ei se vararengas vaan noussut riittävän korkealle nostaessani, ja sipaisi kauppakassista munakennon maahan -> kaksi munaa rikki. Sillon mun itsehillintäni hieman jo rakoili, ja saatoin kirota hieman. Tuo lokariepisodi oli vielä sikäli hauska, että kun ostin kalliilla liki museokuntoisen HooJiin, niin naaras epäili minun "rytyyttävän sen paskaksi jossain metsikössä", mutta se oli kuitenkin hän itse, kun tämän alamäen aloitti. :D |
Uskollinen kumppani taitaa joutuu saattohoitoon... :(
Onneks kyse on vaan ruotsalaisesta moottoroidusta muuttolaatikosta, mut on se raakeeta luovuttaa vast parikymppisen ja vain reilu neljäsatkua ajetun kohdalla. |
Kuinka moni oikeasti tienaa alle 2100€ tai 2600€...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
E: ja aiheeseen, ostin kaarellisen kopan ja nyt selvisi että uuden ostoksen turvakaaria joutuu leipomaan uusiksi, etuputkissa yksi taivutus liikaa :( |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Noh, täällä onpi vaan 1100/kk kesällä.. Talvella kun teki hommia yli 200 tuntia, niin sitten oli yli 2000. Jos uuessa paikassa hiema paremmat tunnit / palkka ois :D |
Lainaus:
|
Eilisiltainen ohjelma muuttui mukavasta Suburbanin näpräämisestä helvetilliseen talkooseen repiä pannuhuoneesta lattia auki ja koittaa saada selvää miten tuo sammakon verenkierron oloinen lämmitysputkisto siellä on vedetty ja mihin päin vedet siellä kiertää istäkin putkesta.
Lämmitysputki halkesi siis pannuhuoneen lattian sisässä.. Läpiruosteinen paska.:( Hienoa huomata että lattian ja kivijalan saumoista alkaa puskea vettä sisälle..:cool: ..ttu.:mad: Tietääpähän nyt mitä uusii kämpässä seuraavaksi. Tuossa ei menny kuin ilta pilalle, mutta jos seuraava laukeaa kämpän lattian alla, niin ei paljon naurata.:eek::( |
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=127078
Tollaset 'huutokauppa'-ilmotukset. Tosi asiallinen huutokauppa, saattaa myydä tai sit ei. Voi vaihtaa johonkin tai sit ei. |
Ikävää jos päiväsi on pilalla noin vähästä
:eek::eek:
Lainaus:
Kannattaisikohan lukea huutokauppailmoitus hieman tarkemmin ennenkuin lähettelee joutavia kommentteja toisten ilmoituksista. Siinähän lukee selvällä suomen kielellä, että myydään 2400€ ylittävällä tarjouksella varmasti tai vaihdetaan lava-autoon. Mitähän kyseisestä tekstistä et ymmärrä...??? |
Lainaus:
|
Lainaus:
Hiekkalaatikolla aikanaan sit tehtiin noita omituisempia kauppoja. ;) |
Eikös se ole tätä päivää
:):););)
Huutokauppa jossa on hintavaraus, sitähän se tänä päivänä on jos katsoo noita huutokauppasivustoja netistä. Minun ilmoituksessa se hintavaraus on ilmoitettu toisin kuin monissa muissa esim. (huutokaupat.com) jossa saa huutaa mutta ei koskaan tiedä saako tuotteen vai ei. Minulla ilmoituksissa siksi hintavaraus näkyvissä jos joku haluaa tuotteen heti niin tarjoaa sen ja kaupat on tehty ja huutaja saa varmasti tuotteen itselleen. Mielestäni ilmoitukseni on hyvinkin selvä. Mutta mitäpä näitä vatvomaan jokainen myy tavallaan ja jokainen huutaa jos on huutaakseen. Lainaus:
|
Tuotteet myydän ilman pohjahintaa siinä kunnossaan ilman palautusoikeutta sanoo huutokauppakeisarikin, ja kauppa käy ;)
|
Aivan normaalia mm Ebay:ssa
Lainaus:
http://www.ebay.co.uk/itm/1986-LAND-...dbdaf234%26pid http://www.ebay.co.uk/itm/1990-LAND-...0122125356%26m |
Koko topikki sotkettu tolla huutokauppa paskalla... mua vituttaa tää yöllinen heräily mitä nyt on alkanu oleen joka yö.
|
Antakoon joku anteeksi tupla postaus, vituttaa kun sataa kuuroina vettä ja pihalla hiekkapuhaltaa -.- just puhallettu valmiiks(6h) ja kauhia kuuro, noh vartti menee kuuro loppuu ja arska alkaa paistaa. Kuivaan koko paskan ilmalla eiköhä taas ala sataa ja nyt tässä kattelen hyvin pilvistä taivasta. Ja lisäksi juuri nyt kirjoittaessani alkoi taas ripsimään. Vois tuo luonto haistaa paskat.
|
Täsmälleen saman shown kävin läpi pari viikkoa sitten hiekkapuhalletun patrollin rungon kanssa. Viimeistään siinä vaiheessa kun rupesi maaleja kaatamaan ruiskuun niin jostain ilmestyi se saatanan pilvi yläpuolelle.
Välillä riitti pelkkä maalauksen suunnittelu mielessään niin johan alkoi vettä taas tulemaan :D |
Vituttaa nykyiset hinnat!! Just tuli mainos töllöstä, supertarjouksessa lenkkarit, 129e!! Oisko markka aikaan kukaan maksanu 800mk jostain vitun naikeista?? Vai onko rahan arvo tippunu noin perkeleesti? Ei kyllä tilipussissa tunnu siltä...
|
Lainaus:
Menot kasvaa, tulot ei... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
meinaan purettiin yks vanha rakennus, jonka alla oli kellari... eikä kukaan nykyinen osakas ollut koskaan käynyt siellä.
löyty pari lehteä, varmaan turun sanomat oli toinen ja toinen oli hesari (tai sit molemmat oli hesareita) vuosilta -59 ja -86 muistaakseni. ensimmäisessä oli myytävänä jälkivaatimuksella toimitettuna maaseudulle glykolia... 1590 markkaa 5L tonkka ja vastaavasti 10L tonkka kustanti 2990 markkaa. |
Lainaus:
|
Se vatipää kuka tota pajeron runkoa on joskus paikkaillu 1-2mm pellillä, pakkelilla, akryylimassalla, alustamassalla, ruuveilla ja jos vaikka millä kaikella paskalla... tänään tos näppäsin puolen metrin matkalta taka-aksulan päältä pois kymmenkunta pellin palaa, kolme kiloa pakkelia, kaks ja puol akryylimassaa ja kottikärryllisen muuta paskaa... olihan tohon välille mahtunu muutama metri hitsuusaumaakin mutta.... näkyy olevan jousen korvakin jollain pellillä harsittu suunnilleen paikoilleen...
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=103202 Kuva meikäläisen entisestä pajerosta jossa reikiin oli työnnetty täytteeksi pultteja pienillä heppauksilla kiinni ja päälle tietenkin pakkelia ja massaa. |
Lainaus:
Alustavat kaupat jo tos hieroskeltiin toisest rungosta... tämän kerran viä harsin ton kasaan mut seuraava reikä/ratkeema/ylläri ilmenee ni saa luvan väistyä toi tilkkutäkki! |
vanhasta ajurista luopumisen tuska...
Tämä kesä/syksy on jäämässä vanhan ajokoirani viimeiseksi, toki ikääkin on kertynyt kunnioitettavasti jo 11,5v. Mieli jahti kamullani vaan tekisi metsään mennä edelleen... sunnuntai aamuna itkua meidän perään kuulemma 15min kun jätettiin kotiin...Topilla kyllä pää pelaa ja mieli on virkeä, mutta jalat ei enää. Lonkkapuoli kävelystä päätellen alkaa olla finaalissa ja kun jalat petää milloin missäkin alta, niin itsestä on puristettava päätös piakkoin koiran kipujen päättämiseksi... :( :( :(
Tässä tämän hetken vitutuksen aihe... :( Paljon on yhdessä koettu matkan varrella, iloja ja onnen hetkiä. Olen niistä iloinen. :) |
Lainaus:
|
Prkl... tämä kolmenkuukauden sairas/vuosiloma on just koht loppu... keskiviikkona pitäisi taas raahautua tehtaalle...
Mutta kyllä tämä on sielua rauhoittanut kummasti.. 95% ajasta olen ollut täällä saaressa koiran kanssa syrjäytymässä, mitä nyt eukko välillä käynyt "häiritsemässä":D. Mutta jos sitä taas jaksaisi hommiapainaa.........mutta nyt otan tölkin nallea ja painun saunaan ja sit pienen siivun morgania... |
elisan kikkailu ja ilmoitukset, joissa tiedot ovat vajaat. sekä se, että soitellaan töihin edellis iltana. olisi hyvä, jos soittaisivat vaikka viikkoa ennen päivän työkeikasta, kun voin olla lupautunut muualle töihin vaikka viikoksi. niin tuntuu tyhmälle aina kieltäytyä, mutta kai ne joskus oppii...
|
Vitun puusilmät veti miu ruohonleikkuril kiveen! Terä on ysikympin mutkal ja vissiin vauhtipyörän kiila pettänt. Sit asiaa hämmästelles pitänt viel valuttaa moottoriöljyt paperisee ilmanputsariin.
Kaiken huippuna kukaan ei tult sanomaan asiast miule mitään, leikkuri ol vaa työnnetty samoille sijoille mis olikin. Terän kohdistustapit laikkasin sileäksi onneks jo vuosia sitten, ni josko kampura ois jääny ehjäks. |
ja eikös edusk*nta nosta taas saatana jottain maksuja, ei perkele ku köyhiä hyysätään vaan entistä enemmän jatkuvasti. kyllä vois pienen työskentelyn jälkeen maisema vaihtua jonnekki muualle
|
To-ma vapaata töistä, jonka ajattelin pyhittää patrollin rakenteluun niin saisi senkin joskus taas liikenteeseen. Tulipa sitten herättyä to aamuna helvetillisessä räkätaudissa :mad: Noh... johan tässä melkein 3 vuotta kerkesikin kulumaan ilman pienintäkään flunssan alkua.
|
Vitttaa olla laivalla melkein selvinpain ja huomenna ei voi ottaa mitaan kun olen toissa.
Tosi pitka ja tylsa paiva no tuleepa kaytya ruotsissa. Eika tassa kiinan tapletissa ole edes kaikkia kirjaimia. |
Löytyi varastosta kanisteri missä luki "Ruohonleikkuri 98". Kaadoin sen Jeepin tankkiin. Kilometrin pääsin, sitten jäi tielle. Ei käynyt glykolilla:mad:
|
Lainaus:
Eihän se kannujen nuuskiminen pitemmänpäälle olekkaan terveellistä, mutta itse en luota edes omiin merkkauksiini just vastaavien tapahtumien pelossa, ja pakko aina jotenkin varmistaa sisältö ennenkun kaatelee mihinkään. :D :D |
Lainaus:
|
Vittu että vituttaa jo valmiiksi joku vitun tyky päivä, vittu ammun itseäni jalkaan jotta ei tarvii mennä:D
|
Lainaus:
Tuosta kemikaalien vaarallisuudesta tuli mieleen yksi juttu; Nokian Kaapelitehtaalla oli lasipullossa bentseeniä, ja emännät kehui kilpaa, kuinka hyvin sillä lähti kynsilakka, ja sitten tuli käyttöturvallisuustiedotteet/niitä alettiin huomioimaan, niin tuo Bentseeni muuttui yhdessä yössä kynsilakanpoistoaineesta "super-" myrkyksi: ja isopalkkaiset alkoi miettimään, miten se hävitetään; joku keksi soittaa öljynjalostamolle, että meillä olisi muutama litra bentseeniä, ostakaa halvalla? ei kelvannut, olisi pitänyt olla tankkerillinen.... mutta k.o "super-" myrkylle löytyi osoite: Bensa-auton tankkiin:cool: p.s olen aina ihmetellyt, miten "korkeasti" koulutettuja nuo bussikuskit on: Matkahuollossa kulkee/(kulki) semmoisia aineita, että jos ne lähetetään kiitolinjalla, niin kuskilla pitää olla leimat voimassa, rekassa kyltit, henkilösuojaimet yms. mutta busskuskilla riittää kravatti, ja niitä 50 matkustajaa suojelee tietämättömyys. (en tiedä onko vielä näin, taannoin oli) Ja jotkin aineet ovat välttämättömiä/vaarallisia. http://www.tevella.fi/Muut_ohjeet/557663_ktt_1.pdf (Minä olen useamman kerran meinannut "tipahtaa-", kun tuli vajausta) nykyään ei näköjään ole "tappava" suun kautta nautittuna, taannoin ilmoitettiin rottien? 50% kuolemaan johtanut annos, ja se ei ollut kovin iso.. |
kaikki hajoo mihin koskee...
Eilen oli komea kaunis päivä... :) Nooh, reippaasti ajattelin sitten töiden jälkeen ahkeroida kotosalla ja leikata nurmikon kun oli päässyt pitkähköksi kasvamaan. Noo, tietysti tankkasin, katsoin öljyt ja teroitin jopa teränkin kun viimeksi leikatessa oli hieman alkanut tylsyyden oireita ilmaantumaan. Kone kasaan ja pihalle... nykäys ja toinen... JA VOI VITTU.... ALKOI KAPPALETAVARAA LENTÄMÄÄN... vitun perse... teräistukka kappaleeks... ai hyvä helevetti että vitutti kovaa... :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Postin toiminta, lähetys kirjattuna saapunut ulkomailta suomeen 4.9.14 ja status oli aamulla edelleen saapunut kohdemaahan, ei muuta.
Vaati jälleen muutaman kiukkuisen sähköpostin ja puhelun postin asiakaspalveluun, niin johan lähetys löytyi lähipostin hyllystä. Onhan postillakin toki YT:t menossa, mutta vituttaa tuo, että asiat pitää itse hoitaa, jotta saa lähetyksen perille, luulisi tuon hoituvan automaattisesti. Eipä ollut ensimmäinen kerta Postin kanssa tämä...:mad: |
Lainaus:
|
Lainaus:
meillä taasen tulee normi posti klo 15-17.30 välisenä aikana, pistää hieman vihaksi tuommoinen |
kaivoin montun koirallemme... ens viikolla sitten piikki... ei vielä nyt heti, et kaikki ehtii sanoo heipat... :( :( :( :(
|
Lainaus:
Vituttaa vähän kun tuli uunoiltua ja nyt on 40e pysäköintivirhemaksu pöydällä. |
toisten ihmisten tapa maksaa laskuja.
laskun ku laitat, eräpäivä koittaa ja ei näy tilillä. kysele perästä jne.. syödään vissii makaroonia sitten... on se perkele kun ei niitä laskuja voi maksaa ajallaan, taida enää sinnekkään mennä ajamaan mitää. kyllä on ihan hyvä vaihtoehto yrittäjyys, jos saa maksut ajallaan tilille. ei kai siinä ku muistutus laskua tekemään sit |
Räkätauti..että o kurkku kipee..räkä valuu nenästä köhötyttää ja sen seurauksena kolottaa nuppia ja sisuskaluja..kaiken kukkuraks viä aivastuttaa riittävästi....ja siinä samas pärskis..vittu tällästä.
|
Lainaus:
|
Kokeileppa hyvälaatuista juoksevaa hunajaa teelusikalla raakana. Annat valua kurkusta alas. Tämä niinku illalla nukkumaan mennessä ja miksei muulloinkin. (Ei siis sekoiteta esim teehen)
|
Lainaus:
Yks rupes aikoinaan maksaa suurinpiirtein ajallaan, kun pyysi taas laittaa laskun ni kysyin, et laitanko karhun samaan kirjekuoreen, ni säästys yks postimerkki...? -EI TARVII! murahti ja käveli pois.. |
kun ei viitsisi alkaa laittaa perintään, kun suht hyviä hommia ja homma pelaa muutenkin. mutta se laskun maksu on jotenkin vaan vaikeaa... en tiedä miksi.
|
Lainaus:
Lähinnä tuon pakertaja topicin juttuja mutta vitutus kyllä liitttyy siihen läheisesti. |
Perhanan räkätauti. Oli suuria suunnitelmia vklp suhteen liittyen auton laittoon, mutta tauti vetää sängyn pohjalle. Kaverinkin auto olisi vaatinut hiukan säätöä, mutta eipä sitä paljon sähköhommia tehä kun virtamittari es pysy kädessä.
|
Lainaus:
itse pyrin maksamaan hyvissä ajoin ennen eräpäivää riippumatta tilipäivästä, nyt tietty yrittäjänä joutuu hieman katselemaan saatavien mukaan, mutta siltikin. |
Lainaus:
|
töissä vuoromiehet alinta kastia, tuntuu että saa pelkkää vittuilua joka suunnasta. No ammatin valinta kysymys tääkin on.
|
ylinjohto
|
Ja me kaikkihan tiedämme edellisen kahden vuodatuksesta mistä on kyse...
|
Lainaus:
|
Tarvis aamusta lähteä kohtuu ajoissa asioille... kello on nyt noin eikä tietoakaan unesta.. mahtaa olla huominen päivä mallia tikkuinen! :(
|
Lainaus:
|
tänään on se päivä...
Yövuorokin loppuu taas kerran ja yksi tarina minun ja metsästyskoirani Topin kanssa. Tälle päivälle on varattu aika eläinlääkäriin klo 12 lopetuspiikin antoa varten, näin on oikein ja paras tehdä tällä kertaa... :( Koira joka on luotu juoksemaan ja liikkumaan ei enää siihen pysty, joten............................................. ................ :( :( :( :(
|
Lainaus:
mutta itse ajattelen sen niin, että ei viitsi mitään leikkauksia tms tehdä sitten koiralle, vaikka sen elämää pystyisi hieman jatkamaan. kun ei se sitten kuitenkaan välttämättä pysty elää normaalisti. juoskoot taivaassa sitten muiden kanssa ja pitää hauskaa siellä... |
Pösö alkaa ottaan ohtalohkoon ja vitusti:mad: on siinä yksi insinöörityön taidon näyten nuo hienot vesiletkujen liittimet. Kahdesti jo ampunu alavesiletkun irti ku ei tuo pirun rautalanka jaksa sitä pitää kiinni..onneksi on vielä kaljaa ja tupakkia nii saa niitten voimalla tuppuroida:D ja letukka melkein leimasta läpi.
|
Lainaus:
Systeemi muuttui ehkä jopa entistä epäluotettavammaksi mutta kaikki osat löytyi sen jälkeen hyllystä. |
:mad: :mad: stana,, Salaa seläntakana juonittelu ja toisen jo "alustavasti sovittujen"
asioiden vesittäminen,,,prkle,,!!! 6-7vuotta laitoin paikkojen silmälläpitäen ostoa omaksi, josta oli ollut paikan omistajan kanssa puhe vuosittain ja vasta 1kk takaperin, silloin oli kaikki vielä OK ja ostoa ensivuodelle kaavailtu. Mut ei tää saatanan loinen on hämmentänyt kokoajan selkänitakana ja mättänyt kapuloita rattaisiin jotta saa paikan itselleen... Ja näköjään siinä onnistui. Omistaja jota olin aina pitänyt reiluna ukkona ei näköjään sitä ollutkaan.. vaan yhtäkkiä meidän jutut unohtuivat johonkin..????? Helv,, mie irrotan ennen lähtöä jokaikisen listan, johdon ja ulkovalon, ym,,ym jonka olen sinne laittanut,, !!! Kiitos ja anteeksi tilitys mutta voi vtu että vtu:aa..!!!!!!!!!!!! |
soa hj:n vetarin pultit meni eilen poikki :mad::mad::mad::mad:
eli tiedossa hemmetin mielenkiintoinen poraamis operaatio :eek::eek: :mad::mad: |
Lainaus:
|
Tulis Kekkonen ja löis nyrkin pöytään, ni loppus tuo perseily, mitä politiikaksi kutsuvat. Kaikenlaisia pellejä te olette menneet äänestelemään!
|
E30 bimmerin kutoskoneen jäähdytysjärjestelmän ilmaus. Pitää olla kelpo asia saatu vaikeaksi...
|
Lainaus:
|
Osta uusi painekytkin porakaivoon-->mee yövuoron jälkeisessä vitutus tilassa pintakaivoon saunasolmuun sitä asentamaan--> jää aina vaan tihkuttaa vettä, seitsemännen kiristys yrityksen/ kupariprikka putkiteippi leikkien jälkeen heitä uusi painekytkin seinään ja laita vanha takasin---> sisälle juomaan kaljaa vitutukseen 60e köyhempänä.
|
mikä tossa myy ?????????????? :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
http://www.youtube.com/watch?v=BIAKFyzR9lw |
Lainaus:
|
Harvoin vituttaa mikään mutta ny alkaa olla siinä ja siinä että punkit. Taitaa pukata jotain vitun borrelioosia. Kumma kyllä eksote ei vituta kun siellä päivystyksessä homma hoitui aika sypäkkään ja sain tropit ko.vaivaan...
|
Vituttaa ja vähän huvittaakin..
Kelasin pitkän roikan vyyhdille,Kiinnittänyt mitään huomiota kun oli satanut,Niin vähän märkää oli.. Sitt hyttyset oli äkäsiä ja lättäsin rukkasella ohimoon yhden.Pläts! Sit alkoi haista koiranpaska,Siinä samassa katon rukkasta ja alkaa valkenemaan:D Dogi oli vetänyt hirveen ripulipaskan jatkojohdon päälle... No pikku naaman pesu operaatio ja nyt jo vähän hymyilyttää koko homma,Koirakin haisteli lärviä vähän kummaksuen... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mutta jostain syystä tuo mun Cockeri(5kk..) on keksinyt paskoa mun hanskaan, kenkään useamman kerran, lakkiinkin kerran..:eek: on sillä huumorintajua ainakin.:D Sanomalehti eteisessä sai sen huomion tasan kaksi kertaa. Lukematon..:mad: No, nyt alkaa kuiten siisteyskoulutuskin jo tehota ja ulos osataan pyytää useimmiten.:cool: |
Urpot jotka ajavat sumussa pelkillä päiväajovalotuikuilla :mad:
Pitäis sitä uuden auton käsikirjaa sen verran avata et tietää mistä ne ajovalot pistetään päälle ja sumussa jopa sumarit.... |
Ei oikein aika kulje täällä jojensuun keskussairaalassa sängyssä köllötellessä!! Tympässöö...
Posted via Mobile Device |
Suosittelen taplettia ja tuubia.
Vaikka http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...-2-tablet-vari Ja http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&...75775273,d.bGQ :-) |
Lainaus:
|
vähä sekos pää perjantai iltavuoron aluksi! lääkäri epäili aivokuumeeksi, päänsärkyä ja oksenteluu ja niin sekasin veti olon etten kuuta tai päevee tienny...
Posted via Mobile Device |
pikku rälläkkä (metabo) antautu :mad::mad::mad::mad::mad::mad:
|
J-P Rajalan toiminta rallicrossin sm kisoissa. Ajetaan tahallaan päälle varmistaen oma voitto. Ei ole pojulla enää montaa kaveria. Hamekangasta pitäisi vässykälle lähettää.
http://www.youtube.com/watch?v=7uWFxUgiXkk https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...02358421_o.jpg |
Lainaus:
|
Lainaus:
Olisi kyllä mielenkiintoinen kuinka Jonttu itse selittää asian. Eikö joku tunne tämän porin "ylpeyden"? |
Lainaus:
Taas sai aamulla havaita kun monet ajaa hernerokkasumussa pelkillä huomiovaloilla ja takapää täysin pimeänä. |
Lainaus:
Se om motorsporttia sano... |
Toista päivää sohvan vankina, välillä sängyssä. Piti olla pieni operaatio mut ku saivat äijän auki nii piti sit leikelläkki kunnolla. Eniten vituttaa ku voi oikee mitään tehdä. Telkkaristaki tulee pelekkää paskoo päivisi!!!
|
Lompakkonsa hukannut mies
Siis löysin jyväskylän läheltä huoltoasemalta miehen mustan lompakon, ja kortteja ja käteistä (muutama satanen, ne näky päällimäisenä, kun "kirmasin" huoltamon kassalle, että onko k.o henkilö vielä täällä,,,,,,,,
No, kun me syötiin välipalaa, niin k.o huoltoaseman henkilökunta selvitti lompakon omistajaa (kun lompakossa oli rahan lisäksi "muutama" henkilö "tokumentti") No, kun tulin vessasta, niin annoin vapaaehtoisesti oman puhelinumeron. huoltpaseman sitä pyytäessä... "Maatiaisena" olisin olettanut, etta minun ei tarvi miettiä vuosikausia... Siis muutama satanen ja paperit (kortit?) löytö, ja en Varastanut? kun ei ole tullut kutsua kuulusteluun... Siis tämä lompakkonsa hukannut sankari halusi minun tiedot. Nähtävästi sen takia että jos jotain olisi puuttunut, olisi alkanut karhuamaan perästä... Minä oletin, että ainakin olisi kiittänyt. Olisi pitänyt viedä poliisille, kun oli muutama satku rahaa, olisi löytöpalkkiolla saanut sentään jotain... En yhtään ihmettele, että ihmiset ei palauta löytämiään tavaroita, kun kerran ainoa "seuraus" on se, että jos jotain puuttuu tms. niin siitä joudut tilille. Kerran löysin avaimen, jossa oli avaimenperä, jossa luvattiin löytöpalkkio; palautus oli muistaakseni vakuutusyhtiöön?: No minä etsin k.o yhtion konttorin, maksoin parkkimaksun ja jonotin tiskille vajaan tunnin. Ja löytöpalkkio oli muistaakseni 10 markkaa, ja se piti kuitata lapulle jossa oli sosiaaliturvatunnukseni yhteystietoineen, ja vakuutukseni siitä ette en ole saanut avaimia haltuuni rikollisin keinoin, enkä ole kopioinut taikka käyttänyt avaimia. -> reilun tunnin hommasta jäi käteen parkkimaksun ja polttoineen jälkeen kahvikupin hinta... |
Lainaus:
|
Lainaus:
http://yle.fi/uutiset/suomalaiset_ei...valoja/7491293 Poliisin mukaan sakko rapsahtaa, jos sumussa ajelee pelkillä tuikuilla. |
| Sivu luotu: 21:15 (GMT +2). |
|